Шанувальники AMG були налаштовані, м’яко кажучи, скептично, коли відділ продуктивності Mercedes-Benz оголосив, що топовий C-клас позбудеться V-8 і відтепер буде оснащений гібридним двигуном з чотирма циліндрами. Так, нова трансмісія неймовірно потужна з неймовірною потужністю в 671 кінську силу і 752 фунт-фут крутного моменту. Але це також робить важким C-клас: 4654 фунти, за даними AMG, набагато важче, ніж будь-який з його грізних конкурентів, серед яких BMW M3 і Cadillac CT4-V Blackwing . Щоб дати нам деяке уявлення про те, що відчуває цей здоровий виконавець, нас запросили на пасажирське сидіння нового C63 S, яким керував головний технічний директор AMG Йохен Герман.
За півгодини на одному з полігонів Даймлера на південь від Штутгарта Герман вивіз нас на звивисті дороги та трасу пристойного розміру; ми досягли трьохзначних швидкостей і відчули всі різноманітні режими водіння C63 S.
На слухняному кінці шкали повністю електричний режим забезпечує вражаюче прискорення — і повний привід — навіть без допомоги газового двигуна. «Ми не перешкода», — каже Германн, усміхаючись, коли ми піднімаємося на пагорб із надзвичайно невеликими зусиллями. І ми говоримо про ширший діапазон між комфортом і спортивністю нового автомобіля. Клієнти AMG — це вимоглива група, і вони хотіли мати більш комфортний автомобіль, не жертвуючи нічим у плані продуктивності. Амортизатори більшого діаметру допомагають плавно їздити, і навіть коли двигун внутрішнього згоряння увімкнено, його звук можна ефективно придушити. Тиша на перших і останніх милях подорожі є відносно недавньою вимогою клієнтів, каже Германн.
Коли він перемикає селектор режиму водіння на кілька ступенів вище, новий C63 справді оживає. Завдяки майже рівному розподілу ваги спереду й ззаду, стандартному повному приводу та повному кермуванню, C-клас налаштований на те, щоб забезпечити як тягу, так і маневреність. Нова структура також забезпечує значно покращену торсіонну та поперечну жорсткість, що завжди є перевагою для налаштування підвіски. Керамічні гальма є додатковими. Але справа тут насправді в силовій установці, що підключається до електромережі, зокрема в акумуляторі.
C63 запрограмовано накопичувати заряд, навіть коли батарея номінально розряджена, тому додатковий крутний момент завжди доступний. А коли заряд низький, його відновлення займає всього кілька хвилин. Автомобіль забезпечує рекуперацію навіть під час надзвичайно різкого гальмування, а повний електричний наддув доступний протягом 10 секунд, чого достатньо, щоб отримати серйозні судові проблеми майже будь-де, крім автобану. Максимальна швидкість регулюється на рівні 155 миль/год або 174 милі/год, залежно від комплектації.
Щоб ви не подумали, що AMG пішла абсолютно прагматично у своєму переході до гібридизації, існують режими дрейфу, які переміщують крутний момент повністю на задню вісь. Вони менш складні та доступні легше, ніж аналогічні системи BMW. З правого сидіння продуктивність справді вражає. Але ви можете відчути вагу C63, навіть будучи пасажиром. AMG поки не хоче говорити про показники на гоночних трасах, але додаткова маса акумуляторів і електродвигунів може бути дефіцитом у поворотах і зонах гальмування, навіть якщо вони покращують продуктивність на прямій.
«Ми вилучили чотири циліндри, але додали багато іншого», — каже Герман. Це правда, і багато з цього дійсно хороші, в результаті чого ми отримали найбільш передовий, сучасний автомобіль у своєму сегменті. Передача технологій від обмеженої серії AMG One відчутна всюди.
Чи подобається нам така версія майбутнього? Звісно, це виглядає та відчувається добре для нас. Але не звинувачуйте нас, якщо ми проллємо сльозу за втраченим, більш пуристським минулим, коли все, що вам потрібно для режимів «підсилення» та «дрифту», були V-8 і ваша власна права нога.