Шанувальники AMG були налаштовані, м’яко кажучи, скептично, коли відділ продуктивності Mercedes-Benz оголосив, що топовий C-клас позбудеться V-8 і відтепер буде оснащений гібридним двигуном з чотирма циліндрами. Так, нова трансмісія неймовірно потужна з неймовірною потужністю в 671 кінську силу і 752 фунт-фут крутного моменту. Але це також робить важким C-клас: 4654 фунти, за даними AMG, набагато важче, ніж будь-який з його грізних конкурентів, серед яких BMW M3 і Cadillac CT4-V Blackwing . Щоб дати нам деяке уявлення про те, що відчуває цей здоровий виконавець, нас запросили на пасажирське сидіння нового C63 S, яким керував головний технічний директор AMG Йохен Герман.

Mercedes-AMG C63

За півгодини на одному з полігонів Даймлера на південь від Штутгарта Герман вивіз нас на звивисті дороги та трасу пристойного розміру; ми досягли трьохзначних швидкостей і відчули всі різноманітні режими водіння C63 S.
На слухняному кінці шкали повністю електричний режим забезпечує вражаюче прискорення — і повний привід — навіть без допомоги газового двигуна. «Ми не перешкода», — каже Германн, усміхаючись, коли ми піднімаємося на пагорб із надзвичайно невеликими зусиллями. І ми говоримо про ширший діапазон між комфортом і спортивністю нового автомобіля. Клієнти AMG — це вимоглива група, і вони хотіли мати більш комфортний автомобіль, не жертвуючи нічим у плані продуктивності. Амортизатори більшого діаметру допомагають плавно їздити, і навіть коли двигун внутрішнього згоряння увімкнено, його звук можна ефективно придушити. Тиша на перших і останніх милях подорожі є відносно недавньою вимогою клієнтів, каже Германн.



Коли він перемикає селектор режиму водіння на кілька ступенів вище, новий C63 справді оживає. Завдяки майже рівному розподілу ваги спереду й ззаду, стандартному повному приводу та повному кермуванню, C-клас налаштований на те, щоб забезпечити як тягу, так і маневреність. Нова структура також забезпечує значно покращену торсіонну та поперечну жорсткість, що завжди є перевагою для налаштування підвіски. Керамічні гальма є додатковими. Але справа тут насправді в силовій установці, що підключається до електромережі, зокрема в акумуляторі.

C63 запрограмовано накопичувати заряд, навіть коли батарея номінально розряджена, тому додатковий крутний момент завжди доступний. А коли заряд низький, його відновлення займає всього кілька хвилин. Автомобіль забезпечує рекуперацію навіть під час надзвичайно різкого гальмування, а повний електричний наддув доступний протягом 10 секунд, чого достатньо, щоб отримати серйозні судові проблеми майже будь-де, крім автобану. Максимальна швидкість регулюється на рівні 155 миль/год або 174 милі/год, залежно від комплектації.



Щоб ви не подумали, що AMG пішла абсолютно прагматично у своєму переході до гібридизації, існують режими дрейфу, які переміщують крутний момент повністю на задню вісь. Вони менш складні та доступні легше, ніж аналогічні системи BMW. З правого сидіння продуктивність справді вражає. Але ви можете відчути вагу C63, навіть будучи пасажиром. AMG поки не хоче говорити про показники на гоночних трасах, але додаткова маса акумуляторів і електродвигунів може бути дефіцитом у поворотах і зонах гальмування, навіть якщо вони покращують продуктивність на прямій.

2024 Mercedes-AMG C63
«Ми вилучили чотири циліндри, але додали багато іншого», — каже Герман. Це правда, і багато з цього дійсно хороші, в результаті чого ми отримали найбільш передовий, сучасний автомобіль у своєму сегменті. Передача технологій від обмеженої серії AMG One відчутна всюди.

Чи подобається нам така версія майбутнього? Звісно, ​​це виглядає та відчувається добре для нас. Але не звинувачуйте нас, якщо ми проллємо сльозу за втраченим, більш пуристським минулим, коли все, що вам потрібно для режимів «підсилення» та «дрифту», були V-8 і ваша власна права нога.


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *