Х – 5




Лідерські якості 5 ступеня

Мова нового дизайну X виражена в ньому повноцінно, ясно і чітко. Новий салон став ще розкішніше і отримав концепцію інтуїтивного управління.




BMW X5M став привабливіше, агресивніше і динамічніше і зовнішній вигляд кросовера став більш агресивним. Більш великі ґрати радіатора, масивні і одночасно агресивні бампера, 4 патрубка вихлопної системи, стильний дифузор, аеродинамічні пороги, сучасна оптика і новий дизайн колісних дисків надали екстер'єру більше спортивних ноток, при цьому навівши загальну дизайнерську концепцію у відповідність зі стандартами останнього часу .

Салон машини нового покоління просякнутий розкішшю в кожній деталі і при цьому виробник пропонує кілька варіантів обробки на вибір, а також два варіанти крісел. У плані оформлення інтер'єр майже ідентичний цивільної версії кросовера. Під капотом другого покоління БМВ Х5М розташується модернізований бензиновий силовий агрегат від попередника. Як і раніше, в його активі 8 циліндрів V-подібного розташування з сукупним робочим об'ємом 4,4 літра. Двигун забезпечений безпосереднім уприскуванням палива з тиском 200 бар, системою зміни фаз газорозподілу, а також двома двоканальними турбокомпресорами. Віддача двигуна виросла з 555 до 575 к.с. при 6000 - 6500 об / хвилину, а пік крутного моменту піднявся до позначки 750 Нм, доступних за 2200 - 5000 об / хвилину.




Модернізований двигун отримав в помічники 8-ступінчастий "автомат" ZF M Steptronic зі спортивними налаштуваннями і функцією ручного перемикання передач за допомогою підрульових пелюсток, завдяки якому на стартове прискорення з 0 до 100 км / год відтепер буде потрібно всього 4,2 секунди, при цьому «максималка », як і раніше, обмежена електронікою на рівні 250 км / год . Що стосується витрати палива, то ця новинка BMW з'їдає близько 11,1 літра в змішаному циклі.

За основу, звичайно ж, взято шасі цивільної версії кросовера, але при цьому підвіска отримала посилені елементи і нові настройки. Спереду його кузов спирається на незалежну підвіску, ззаду використовується багатоважільна система Integral-V. Спереду і ззаду німці встановили адаптивні електроннокеровані амортизатори, які отримали три режими роботи: Comfort, Sport і Sport +. На всіх колесах зарядженого кросовера використовуються вентильовані дискові гальмівні механізми з новими полегшеними шестипоршневими супортами спереду і однопоршневими ззаду. Рейковий рульовий механізм моделі доповнений електромеханічним підсилювачем керма із змінним зусиллям.