Компанія Pininfarina представила свою другу модель, спідстер B95, на Monterey Car Week .
B95 використовує ту саму трансмісію, що й купе Battista, чотиримоторний двигун потужністю 1877 кінських сил, розроблений Rimac.
Буде зібрано лише 10 одиниць, і Pininfarina пропонує безмежні варіанти персоналізації, такі як тканина «гусячі лапки», що прикрашає підголівники сидінь у цьому прикладі.
Pininfarina Battista вирвався на сцену в 2022 році з чітким дизайном і електричною силовою установкою потужністю 1877 кінських сил, запозиченою у Rimac Nevera . Компанія Automobili Pininfarina, що відокремилася від знаменитого однойменного дизайнерського будинку після того, як її придбав індійський промисловий конгломерат Mahindra, представила свою другу модель, гіперкар з відкритим верхом під назвою B95, на Monterey Car Week.
B95 — «B» означає barchetta, італійське слово для двохмісних спортивних автомобілів без даху — побудований на тих же принципах Rimac, що й Battista, з Т-подібним блоком літій-іонних акумуляторів потужністю 120,0 кВт-год. корпус з вуглецевого волокна. Він живить соком чотири електродвигуни, по одному на кожному колесі, на загальну потужність 1877 кінських сил, а Pininfarina заявляє, що розганяється до 60 миль на годину менше ніж за 2,0 секунди, а максимальна швидкість перевищує 186 миль на годину. Це здається досить швидким для автомобіля без вітрового скла, не кажучи вже про дах. Pininfarina також обіцяє, що B95 може заряджатися до 270 кВт на швидкому зарядному пристрої постійного струму, переходячи від 20 до 80 відсотків за 25 хвилин.
Хоча трансмісія може бути нічим новим, приголомшливий кузов, безперечно, є. B95 широкий і низький, із плавними вигинами та загостреною передньою частиною, яка має оздоблювальну частину на всю ширину, схожу на козирок, у якій розміщені світлодіодні фари. Незважаючи на те, що традиційного лобового скла немає, прозорі полікарбонатні повітряні екрани встановлені на алюмінієвих кронштейнах, які можна піднімати або опускати, щоб допомогти захистити пасажирів від вітру. Pininfarina також запропонує відповідні шоломи на замовлення для покупців B95. Два обтічні обтічники ростуть позаду сидінь, щоб покращити повітряний потік над автомобілем.
Зразок, представлений у Монтереї, пофарбований у сіруватий відтінок під назвою Bronzo Superga, який містить золоті пластівці, поєднані з яскраво-жовтою фарбою Giallo Arneis на носі та обтічнику з боку водія. Передній спліттер і задній дифузор оброблені вуглецевим волокном, а B95 їздить на чорних алюмінієвих колесах розміром 20 дюймів спереду та 21 дюйм ззаду. Гальма відповідають контрастній фарбі Giallo Arneis.
У салоні, якщо це можна навіть так назвати, використовується дизайн панелі приладів і центральної консолі, які здаються майже ідентичними до дизайну купе Battista, з трьома екранами, розташованими за кермом, і великою кількістю вуглецевого волокна на решті деталей. панель приладів. Сидіння, центральну консоль і панель приладів оздоблені світло-коричневою шкірою, що контрастує з оздобленням з матового чорного алюмінію, а підголівники сидінь оздоблені ефектною тканиною Pied de Poule Houndstooth.
Pininfarina побудує лише 10 одиниць B95 з майже необмеженими можливостями налаштування, що дозволить кожному екземпляру бути унікальним. Про ціну нічого не повідомляється, але з огляду на те, що Battista стартує з 2,2 мільйона доларів за серію 150 одиниць, ми припускаємо, що набагато ексклюзивніший B95 коштуватиме значно дорожче.