Значок італійського спортивного автомобіля Ferrari — не перший бренд, який спадає на думку, коли йдеться про гібридні силові агрегати, але моделі SF90 Stradale і Spider 2022 року пропонують електрифіковану установку потужністю 986 кінських сил. Під час тестування одного автомобіля на автодромі Indianapolis Motor Speedway ми зафіксували час розгону до 100 км/год лише за 2,0 секунди, що робить його офіційно найшвидшим автомобілем до 60 миль/год, які ми коли-небудь тестували. Давайте подивимося на ваш Hyundai Ioniq або Toyota Prius Primeплагіни роблять це. SF90 не тільки забезпечує неймовірне прискорення та неймовірну керованість, він також пропонує досить розкішну кабіну, обшиту тонкою шкірою та прикрашену безліччю комфорту. Якщо ви один із небагатьох щасливчиків, хто може дозволити собі його ціну в півмільйона доларів, ви побачите, що цей Ferrari того вартий.
Обидві моделі оснащені достатньою кількістю зручностей, щоб зробити будь-яку з них задовільним вибором для покупців у цьому ціновому діапазоні, але ми б віддали перевагу варіанту Spider з відкритим верхом. Якщо ви хочете надати цьому Ferrari більш індивідуального вигляду, ви можете вибрати з безлічі варіантів оббивки. Також є кілька різних конструкцій коліс, і список доступних оновлень також включає компоненти з вуглецевого волокна, титанові вихлопні труби, цифрове дзеркало заднього виду та гальмівні супорти різних кольорів.
У SF90 потужність надходить від масивного V-8 і трьох електродвигунів. 4,0-літровий V-8 з подвійним турбонаддувом самостійно видає потужні 769 кінських сил, а тріо електродвигунів забезпечують додаткові 217 кінських сил. Зрештою, газовий/електричний силовий агрегат генерує чисту потужність 986 кінських сил і 590 фунт-фут крутного моменту. Потужність передається на всі чотири колеса, що робить це перший Ferrari із центральним розташуванням двигуна та повним приводом. За процесом керує восьмиступінчаста автоматична коробка передач. Як і слід було очікувати, вся ця потужність під капотом перетворюється на неймовірне прискорення. Офіційна оцінка Ferrari полягає в тому, що він розганяється від нуля до 60 миль на годину всього за 2,5 секунди.; наше тестування довело, що це число консервативне, оскільки SF90 розганявся до 60 лише за 2,0 секунди — те, чого не робив жоден серійний автомобіль. Різні режими водіння дозволяють налаштувати керованість автомобіля відповідно до ваших уподобань. Модельний ряд включає лише EV, Hybrid, Performance і, останнє, але не менш важливе, Qualify — налаштування, яке дозволяє вам повністю використати можливості автомобіля.
За оцінками EPA, купе SF90 Stradale має споживати 18 миль на галлон, коли працює виключно на бензині, і до 51 миль на галлон, якщо використовувати як бензиновий двигун, так і електромотори. Ми не тестували SF90 на нашому маршруті з економією палива на шосе зі швидкістю 75 миль/год, який є частиною нашого режиму тестування , тому ми не можемо оцінити його реальну витрату миль на галлон. Щоб дізнатися більше про економію палива SF90, відвідайте веб-сайт EPA .
Інтер’єр SF90 досить спокійний, із жовтим логотипом у вигляді стрибучого коня, який додає колір у центрі керма. Це двомісне купе має рельєфну панель приладів із плавними лініями, які імітують плавний дизайн екстер’єру автомобіля. З високопродуктивною екзотикою вантажного простору зазвичай не вистачає. Це, звичайно, стосується SF90, який забезпечує приблизно три кубічні фути місця для ваших речей.
Усі моделі SF90 оснащені РК-монітором на передній панелі та звуковою системою з шістьма динаміками. Автомобіль також оснащений стандартними технічними функціями, такими як телефон Bluetooth і потокове аудіо, дані про дорожній рух у реальному часі та вбудована навігаційна система з функцією голосової активації. Пропонується інтеграція Apple CarPlay, але Android Auto немає в списку доступних зручностей.
з подвійним турбонаддувом і проміжним охолодженням DOHC 32-клапанний 4,0-літровий V-8, 769 к.с., 590 фунт-фут; 2 передні синхронні двигуни змінного струму з постійним магнітом, 133 к.с., 63 фунт-фути кожен; синхронний двигун змінного струму з постійним магнітом, 201 к.с., 196 фунт-фут; комбінована потужність 986 к.с.; Літій-іонний акумулятор ємністю 6,5 кВт/год