За межами завидної мережі Tesla Supercharger громадська інфраструктура зарядки для електромобілів у багатьох місцях є похмурою. О, звісно, ​​обіцяють покращити, але наскільки це допоможе, коли ви стоїте біля зламаного зарядного пристрою або чекаєте, поки хтось залишить місце, щоб ви могли зарядитися? Покупці, які віддають перевагу запасу ходу при виборі електромобіля, зводять до мінімуму свою взаємодію з загальнодоступною мережею зарядних станцій, а для тих, хто дивиться на вражаючий EV6 від Kia , це означає вибір конфігурації з одним двигуном. Це варіант, який ми випробували тут, у комплектації GT-Line.

Kia EV6 RWD

У 2023 році EV6 пропонується з трьома силовими агрегатами, оскільки базова модель Light з акумулятором на 58,0 кВт-год і двигуном на 167 к.с. Версія з одним двигуном тепер поставляється в стандартній комплектації з акумулятором ємністю 77,4 кВт/год і потужністю 225 кінських сил у комплектаціях Wind і GT-Line. Ці ж дві комплектації також пропонуються з повним приводом і подвійними двигунами, що забезпечують загальну потужність 320 кінських сил, знову ж таки з використанням батареї на 77,4 кВт-год. І, нарешті, є новий для 2023 року високопродуктивний двомоторний GT із сумарною потужністю 576 кінських сил.




Одномоторна трансмісія забезпечує найкращий запас ходу, оцінений EPA: 310 миль. Це краще, ніж у моделі Wind з подвійним двигуном — 282 милі, у моделі GT-Line — 252 милі, а також у EV6 GT, оцінка дальності пробігу якої EPA значно нижча — 206 миль.

Одномоторний EV6 не тільки має найкращий діапазон EPA серед своїх побратимів, але й перевершує більшість своїх конкурентів. Toyota bZ4X пробігає 252 милі, Audi Q4 e-tron – 265 миль, а Volkswagen ID.4 – 275 миль. Kia трохи поступається найдальнішим версіям Ford Mustang Mach-E (312 миль) і Tesla Model Y (330 миль), але, як ми зазначали в останній статті SAE , ці паперові переваги може не дорівнювати перевагам реального діапазону на швидкості шосе.

Керування EV6

Недоліком є ​​те, що EV6 з одним двигуном не має швидкості спортивного автомобіля, ніж версія з двома двигунами. Під час нашого тестування повнопривідний GT-Line із подвійним двигуном розганявся до 60 миль/год за 4,5 секунди , тоді як GT-Line з одним двигуном займав більш мляві 6,7 секунди. Це була схожа історія, дивлячись на чверть милі: 13,3 секунди автомобіля з подвійним двигуном при 102 милях на годину значно випереджає 15,2 секунди одномоторного побратима при 93 милях на годину. Звичайно, від’їзд із зупинки — це не завжди випробування на час — принаймні так нам кажуть — і одномоторний EV6 рухається через трафік досить охоче, особливо на міських і приміських швидкостях.




Задньопривідний GT-Line зупинявся зі швидкості 70 миль/год за 168 футів, хоча для м’яких зупинок деяким водіям, можливо, взагалі не доведеться використовувати гальма. У найвищому налаштуванні (i-Pedal) регенерація гальм дозволяє керувати однією педаллю, але водії, які не хочуть так багато регенерації, можуть вибрати чотири інші рівні, включно з жодним — усі вони вибираються за допомогою пелюсток на кермі. EV6 проходить повороти здатний, якщо не нетерплячий, здебільшого завдяки досить млявому керму, а на ковзаючій панелі автомобіль продемонстрував 0,87 г зчеплення. Набагато більше уваги заслуговує якість їзди, оскільки EV6 демонструє вражаючий спокій на нерівностях, з нульовою жорсткістю, що пробивається до салону.

Інтер’єр EV6

Ця кабіна має модний дизайн із смугастим малюнком на приладовій панелі, який повторюється на центральному підлокітнику, а під вентиляційними отворами з’являються підсвічені сині смуги. Замшева оббивка сидінь із синтетичною шкірою коштує додатково 295 доларів США (і недоступна на моделі Wind), а її білі акценти яскравішають чорну кабіну. Подушка заднього сидіння низька — можливо, необхідна для створення достатнього простору для шести футів під здавленою лінією даху (ось де механічно подібний, але більший Hyundai Ioniq 5 має перевагу). Проте сидіння достатньо широке для трьох, а підлога рівна.

Kia EV6 RWD 2022

Спереду на приладовій панелі домінують подвійні екрани. Центральний дисплей вражаюче широкий, хоча на головному екрані цей простір значною мірою витрачається, оскільки дисплей за замовчуванням – це лише годинник. Під ним дивним чином сенсорні елементи керування клімат-контролем також виконують подвійну функцію, керуючи аудіосистемою, тобто вам доведеться перемикатися між двома наборами функцій. Цифрова панель приладів легко налаштовується: центральна частина може відображати інформацію допомоги водієві, бортовий комп’ютер, покрокові вказівки або тиск у шинах. Центральна консоль виступає над великим відкритим відсіком для речей, а зверху є підставки для чашок, закрите сховище та місце для бездротової зарядки телефону. Перемикання передач здійснюється за допомогою циферблата, а також є кнопки підігріву та охолодження сидінь, камери паркування та датчиків паркування.




EV6 GT-Line 2023 року в одномоторній формі наразі стартує від 54 225 доларів США — також є EV6 Wind, який можна придбати в тій же конфігурації за 50 025 доларів США. Для GT-Line силовий агрегат з одним двигуном економить $4700 порівняно з версією з двома двигунами; в комплектації Wind різниця становить 3900 доларів. Отже, ми бачимо, що ті, хто оволодів мистецтвом терпіння, винагороджуються товстішим гаманцем, а також здатністю долати більші відстані, перш ніж підключатися до мережі.

Технічні характеристики 2022 Kia EV6 Long Range RWD

Тип автомобіля: задньомоторний, задньопривідний, 5-місцевий, 4-дверний універсал

ЦІНА
Базова/як перевірено: $48 795/$53 985
Опції: оздоблення GT-Line (люк, Highway Driving Assist 2, система допомоги при паркуванні, HomeLink, дзеркало заднього виду з автоматичним затемненням), $4200; Сталева матова сіра фарба, 695 доларів США; Пакет GT-Line Suede Seat, 295 доларів США

ТРАНСМІСІЯ СИЛОВОСТІ
Двигун: синхронний змінний струм із постійним магнітом, 225 к.с., 258 фунт-фут
Акумулятор: літій-іонний з рідинним охолодженням, 77,4 кВт⋅год
Бортовий зарядний пристрій: 10,9 кВт
Коробка передач: прямий привід




ШАСІ
Підвіска, передня/задня: стійки/багатоважільна
гальма, передня/задня: 12,8-дюймовий вентильований диск/12,8-дюймовий твердий диск
Шини: Kumho Crugen HP71 EV
235/55R-19 101H

РОЗМІРИ
Колісна база: 114,2 дюйма
Довжина: 184,8 дюйма
Ширина: 74,4 дюйма
Висота: 60,8 дюйма
Пасажирський об’єм, передній/правий: 52/48 футів 3
Вантажний об’єм, позаду передній/правий: 50/24 футів 3
Споряджена вага: 4395 фунтів