Незважаючи на те, що він не може йти в ногу з найшвидшою з сучасних форсованих шісток, IS досить конкурентоспроможний, йому потрібно 4,3 секунди, щоб досягти 60 миль на годину. А слуховий досвід старої школи від 472-сильного V-8 — на 56 кінських сил більше, ніж у оригінального IS F — вартий кількох часток секунди. Замість відтворення саундтреку двигуна, створеного в студії звукозапису через динаміки, як це можуть зробити інші сучасні автомобілі, IS500 має впускний байпас, який відкривається приблизно на 2800 об/хв, коли дросельна заслінка натиснута, створюючи бурхливий і автентичний рев, коли він вривається в 7300 -rpm червона лінія.
Ми аплодуємо абсолютно непотрібній здатності цього автомобіля вільно обертатися до червоної лінії на нейтралі, протидіючи тенденції до слабкого нижнього обмежувача під час паркування. Ці складені квадроцикли хочуть кричати. Восьмиступінчаста автоматична коробка Aisin з ентузіазмом перемикає передачі під час розгону, але вона не така швидка та плавна під час повсякденної їзди, як восьмиступінчаста коробка ZF, яку можна знайти в BMW та Audi.
Шасі не зовсім відповідає етикетці Performance, забезпечуючи лише 0,89 г бічної тяги та настройку підвіски, яка більше відповідає м’яким пропозиціям Lexus. Відносна м’якість означає, що під час сильного прискорення автомобіль різко піднімається заднім ходом. Є також м’яка педаль гальма, яка під час тестування стала ще більшою, хоча гальмівний шлях не постраждав.
Тут все ще є компетентність спортивного седана, оскільки IS500 добре реагує на регулювання дросельної заслінки в середині кута, його керування хвостом вселяє впевненість, а відчуття дороги вібрує через кермо з перфорованою шкірою. Повірте нам, IS500 змусить вас захотіти підсмажити шини з старту та кинути задню частину через повороти, що він і зробить завдяки диференціалу обмеженого тертя Torsen. Якщо ви вважаєте обмеження занадто низькими, ми запропонуємо встановити більш агресивну літню гуму, ніж Bridgestone Potenza S001Ls для IS.
Тихий на швидкості, розслаблена поведінка IS500 робить його надзвичайно комфортним щоденним водієм. Як і чудові сидіння, які пропонують гнучкий комфорт і міцну підтримку. І хоча він міг би використати трохи більше авторитету у своїй підвісці, він має більше, ніж те, що потрібно, щоб керувати смугою пам’яті.