BMW не єдиний автовиробник, який будує автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння та акумуляторними двигунами на одній платформі; Ford , Genesis і Volvo теж це роблять. BMW є, однак, першим у верхній-корі розкоші-седан космос, щоб спробувати це. 7-серія конкурує з Mercedes-Benz S-класу , але суперник BMW розміщує свій EQS EV у формі ромба на індивідуальній основі. Стратегія BMW twofer пропонує можливість для іншого виду порівняльного тесту: протиставлення автомобіля самому собі. Ми зібрали газовий 760i xDrive та електричний i7 xDrive60 і погнали їх один до одного в надії виявити, чи одна з цих силових систем краще підтримує розкішну місію 7-ї серії.
760i та i7 цілком підходять для цього порівняння платформ. 4,4-літровий V-8 з подвійним турбонаддувом S68 у 760i та пара синхронних двигунів змінного струму, що збуджуються струмом, у i7 розкручують ідентичні 536 коней. (Інша газова модель у лінійці 7-серії, шестициліндровий 740i, видає 375 кінських сил.) Вихідний крутний момент також знаходиться в межах чотирьох фунт-футів один від одного. Серендіпіті.
Газові та електричні 7s приховують свою справжню ідентичність під маскою практично ідентичного кузова. Підказка: якщо ви не бачите наконечників вихлопу, це EV. Їхні дзеркальні каюти - це притулок спокою, високого дизайну та плюшевих матеріалів. Сідайте за кермо будь-якого з них, і ви відчуєте, що ваш капітал зріс швидше, ніж ракета SpaceX. Це довгий прокручування списку стандартного обладнання, як і повинно бути з автомобілями, які починаються з цих цін — 117 395 доларів США за 760i та 120 295 доларів США за i7. Від надм’якої шкіри, яка покриває майже кожну поверхню, і скляних ручок керування до аудіосистеми Bowers & Wilkins потужністю 655 Вт із витончено виточеними металевими решітками динаміків – кожна деталь чудово виконана.
Це тільки початок. 7-серія пропонує спокусливе меню декадентських гарнірів, що економлять працю та допомагають водієві. Обидва наші тестові автомобілі мали достатньо чудових додаткових можливостей, щоб конкурувати з Rolls-Royce . До хороших речей належали масажні передні та задні сидіння, сидіння правого заднього пасажира, що відкидається, із відкидною підставкою для ніг, автоматичні двері, які самостійно відкриваються та закриваються одним натисканням кнопки (так, як на Rolls) 31,3-дюймовий відкидний задній екран для трансляції розваг і ще потужніша звукова система Bowers & Wilkins із 36 динаміками. Загалом, їх тестовані наклейки були близькі до 151 845 доларів за 760i та 151 995 доларів за i7.
Звісно, саме те, що дзюрчить і дзижчить під цією екстравагантністю володаря всесвіту, відрізняє цих двійників. У той час як передній двигун 760i з повним приводом повністю звичайний, i7 притуляє свою плоску 4,3-дюймову висоту батарею 101,7 кВт-год під кабіною. Для того, щоб встановити його, потрібно було трохи підняти підлогу кабіни, що, за словами BMW, зменшує простір для ніг ззаду на півдюйма — не те, що ви можете сказати. Позаду це схоже на лімузин, по суті ідентичний 760i, з достатньою кількістю простору для шестифутової людини, щоб повністю розтягнутися на відкидному сидінні, коли крісло переднього пасажира сумлінно рухається вперед. Піднята панель підлоги i7 трохи зменшує простір багажника, з 19 кубічних футів до 18, і немає жодного багажника, щоб компенсувати втрату.
Хоча практично все, що ви можете побачити і торкнутися, є взаємозамінним між газовими та електричними 7s, їхні визначальні риси характеру проявляються на дорозі. Там, де i7 свистить , 760i дзижчить. i7 прискорюється безшумно та плавно, його рух не переривається трансмісією, яка перемикає передачі. 760i виходить із постійною, хоча й приглушеною музикою V-8, яка звучить дорого. Восьмиступінчаста автоматична коробка передач газового автомобіля залишається майже непоміченою. V-8 теж працює, розганяючи 5317-фунтовий 760i до 60 миль на годину всього за 3,5 секунди та долаючи чверть милі за 11,9 секунди зі швидкістю 117 миль на годину — цифри, які є майже незмінними для нових M2.
i7 важить 6084 фунтів — батареї важкі — тому не дивно, що його прямий спринт відстає від 760i. i7 також виграє від повнопривідної тяги, і з часом розгону до 60 миль на годину за 4,4 секунди та 12,7 секунди на чверть милі на 114 милях на годину, він досить швидкий, щоб змусити пасажирів розлити шампанське. Не дивлячись на показники продуктивності, нас вразила неймовірно тиха і плавна поведінка Häagen-Dazs. «Якби ви сказали комусь, що спереду стоїть Rolls-Royce V-12, — сказав виконавчий редактор KC Colwell, — вони б вам повірили». Здається, що електричний двигун ідеально підходить для місії 7-ї серії – відокремити мене від реальності.
i7 також має такі ж рухи, як і 760i, незважаючи на те, що він важить на 767 фунтів більше. Наші автомобілі носили опціональну 21-дюймову літню гуму та мали активні стабілізатори поперечної стійкості. Ці BMW виявилися спритними для таких великих човнів і близькими з точки зору гальмівного шляху та зчеплення з опорою, але вони не спортивні седани. Їхні пневматично-рессорні підвіски налаштовані на ізоляцію та повний комфорт, а не на бездоріжжя, і вони переконливо справляються з ремонтом навіть найгірших доріг.
Зручність без стресу також є розкішшю, і немає сумніву, що автомобіль, який можна заправити бензином у будь-який час і будь-де, легше жити, ніж той, який потрібно підключити до електромережі. Один бал за 760i. Але i7 проїжджає достатньо кілометрів між заряджаннями, щоб зменшити хвилювання про запас ходу. У нашому тесті на швидкості 75 миль/год на шосе електричний Bimmer проїхав 310 миль, перевершивши оцінку EPA на дві милі, хоча це все ще на 40 миль менше, ніж показав Mercedes-Benz EQS580 4Matic під час нашого тестування.
Перезарядка вдома не буде особливо швидкою. За даними BMW, бортовий зарядний пристрій i7 потужністю 11,0 кВт зарядить велику батарею від нуля до 100 відсотків на зарядному пристрої рівня 2 за 10,5 години. У нашому тесті на швидку зарядку постійним струмом, проведеному на зарядній станції потужністю 350 кВт, рівень заряду батареї i7 піднявся з 10 до 90 відсотків за 47 хвилин із середньою потужністю 102 кіловати з максимальною швидкістю заряджання 194 кіловати. EQS580 і Tesla Model S Plaid швидко заряджають свої акумулятори швидше. Нам, мабуть, не потрібно нагадувати вам, але немає нічого розкішного в тому, щоб довше чекати.
І 760i xDrive, і i7 xDrive60 елегантні, розкішні та врівноважені. Але один із них краще справляється з основною місією розкішного седана — ізоляції пасажирів від шуму, вібрації та різкості. Тихий силовий агрегат i7 наближає його до ідеалу сенсорної депривації, ніж його газовий брат. Але якщо ви плануєте подорожувати по пересіченій місцевості, 760i стане вашим безтурботним супутником у подорожах. Ви могли б здійснити ті самі подорожі в i7, але це вимагало б більше планування та трохи удачі, враховуючи нерівний стан американської інфраструктури зарядки. Залишайтеся переважно в межах 150 миль від дому, і кремовий, мрійливий i7 xDrive60 – це 7-серія. Що стосується варіантів, то це легко.
Технічні характеристики 2023 BMW 760i xDrive
Тип автомобіля: передній двигун, повний привід, 5 пасажирів, 4-дверний седан
ЦІНА
Базова/як перевірено: $117 395/$151 845
Опції: заднє сидіння Executive Lounge (відкидне сидіння та підніжка, задня консоль Executive Lounge, екран BMW Theater), 7250 доларів США; BMW Individual Composition (алькантара стелі), $5450; звукова система Bowers & Wilkins, $4800; Представницький пакет (автоматичні двері, кришталеві фари, передні масажні сидіння), 3700 $; Пакет Autobahn (Active Comfort Drive з попереднім переглядом, активна стабілізація крену), $3600; Пакет Luxury Rear Seating (багатофункціональні задні сидіння, задні сидіння з масажем), 3000 доларів США; Пакет Driving Assistance Pro (Active Driving Assistant Pro, Highway Assistant), $2100; 21-дюймові колеса M Aerodynamic Jet Black, $1300; ламіноване скло Climate Comfort, 1300 $; Пакет M Sport Professional, $950; Пакет допомоги при паркуванні (Parking Assistant Professional, круговий огляд з 3D-видом), 900 доларів США; внутрішня камера, 100 дол
ДВИГУН
DOHC 32-клапанний V-8, алюмінієвий блок і головки, пряме впорскування палива Робочий
об’єм: 268 дюймів 3 , 4395 см 3
Потужність: 536 к.с. при 6500 об./хв.
Крутний момент: 553 фунт-фут при 1800 об./хв.
ТРАНСМІСІЯ
8-ступінчаста автоматична
ШАСІ
Підвіска, передня/задня: багатоважільна, пневматичні ресори, активна стабілізатор поперечної стійкості/багатоважільна, пневматичні ресори, активна стабілізуюча поперечна стійка
Гальма, передня/задня: 15,6-дюймові вентильовані дискові/15,7-дюймові вентильовані дискові
шини: Pirelli P Zero PZ4
F: 255/40R-21 (102Y) PNCS ★
R: 285/35R-21 (105Y) ★
РОЗМІРИ
Колісна база: 126,6 дюйма
Довжина: 212,2 дюйма
Ширина: 76,8 дюйма
Висота: 60,8 дюйма
Пасажирський об’єм, переднє/задне положення: 58/54 футів 3
Об’єм багажника: 19 футів 3
Споряджена вага: 5317 фунтів