Універсали не є найбільш продаваним кузовом у Сполучених Штатах, але Porsche Taycan Cross Turismo та Sport Turismo доводять, що популярність — це ще не все. Це універсал з довгим дахом, альтернатива шикарному електричному седану Taycan, які ми розглядаємо окремо, і вони пропонують більше заднє сидіння та додатковий вантажний простір порівняно зі своїм більш традиційним аналогом. Однак, на відміну від седана, універсали поставляються лише з двомоторними повнопривідними силовими агрегатами. Потужність варіюється від 469 кінських сил для базового Cross Turismo до 750 коней у Cross Turismo Turbo S.
Також є 590-сильний Sport Turismo GTS, який відмовився від обшивки кузова Cross Turismo та додаткової висоти позашляховика. Завдяки високоякісному інтер’єру їздити в обох універсалах буде приємно, а додатковий дорожній просвіт Cross Turismo може спростити для деяких пасажирів вихід. Однак моделі Cross і Sport Turismo забезпечують менший запас ходу, ніж звичайний Taycan.
Porsche вдосконалює Taycan Cross і Sport Turismos — для 2023 року та всіх попередніх модельних років — оновивши акумулятор і алгоритм заряджання, що допомагає збільшити запас ходу та прискорити швидкість заряджання. У Porsche кажуть, що Taycan тепер попередньо кондиціонує свою батарею до вищої температури, і, як наслідок, автомобіль досягне максимального заряду в 270 кВт-год при вищому стані заряду. Це також супроводжується невеликим підвищенням загального діапазону, але ми очікуємо офіційного рейтингу від EPA, щоб підтвердити, наскільки це покращення. Дисплей інформаційно-розважальної системи також отримав більш барвистий і швидкий інтерфейс користувача та бездротовий Android Auto. Система також може знаходити зарядні станції, використовуючи вихід зарядної станції як фільтр. Система керування змінним освітленням від Porsche тепер є опцією для будь-якого Taycan, оснащеного панорамним скляним дахом; раніше він був обмежений Sport Turismo GTS. Це дозволяє водієві електронним способом перемикати дах із прозорого на непрозорий. Пофарбовані 19-дюймові колеса Aero зняті з виробництва.
Природно, що Taycan Cross Turismo мотивується виключно електрикою та має спільні шасі та інші компоненти зі своїм седаном. Однак універсал пропонується тільки з повним приводом. Потужність забезпечується двома електродвигунами загальною потужністю від 469 до 750 коней, залежно від комплектації. Одним із найцікавіших елементів Taycan є його двошвидкісна трансмісія на задній осі , перша для електромобілів. Під час нашого тестування це допомогло ракеті Taycan Turbo S розігнатися до 60 миль/год за 2,4 секунди , що зробило її одним із найшвидших автомобілів, які ми коли-небудь тестували. Модель 4S потужністю 562 к.с. розганялася до 60 миль/год за 3,5 секунди . Більше того, на відміну від звичайних електромобілів, які стають повільнішими в міру розрядження акумулятора, Taycan забезпечує стабільну продуктивність. нашПерший заїзд Taycan Cross Turismo 4 із потужністю 469 к. с. продемонстрував швидке прискорення, маневреність керування та надійні гальма.
Хоча дані EPA за 2023 рік ще не підлягають уточненню, ми можемо сказати вам, що минулорічні моделі Porsche Taycan 4 і 4S Cross Turismo обидві мали запас ходу, за оцінками EPA, 215 миль, тоді як потужний Turbo S справляється лише з 202 милями. Це навряд чи сильно зміниться через останні оновлення Porsche. Це також менше, ніж рейтинг EPA для еквівалентних моделей седана Taycan. Однак ми протестували седан Turbo S на нашому шосе зі швидкістю 75 миль/год , а також менш потужну версію 4S, і виявив, що електромобілі Porsche ефективніші в реальному світі, ніж показують їхні державні оцінки. Оскільки Cross Turismo матиме 800-вольтову архітектуру седана, ми очікуємо, що універсал матиме подібний, хоча й трохи менший, повністю електричний запас ходу та здатність заряджати акумулятор від 5 до 80 відсотків всього за 22,5 хвилини.
Хоча в його електричному седані є натяки на історію спортивних автомобілів Porsche— а саме кнопка «Пуск» на лівій стороні керма — також є безліч сучасних високотехнологічних елементів, таких як панель цифрових приладів. Taycan Cross Turismo має повний перелік розкішних зручностей і великий список можливостей персоналізації. Як і у випадку з седаном, універсал пропонує стандартну чотиримісну конфігурацію або опціональну п’ятимісну конфігурацію, причому остання додає невелике центральне сидіння на задньому ряду. Частково завдяки стандартному панорамному люку, а також вищій лінії даху, Cross Turismo пропонує трохи більше простору для голови спереду та значно більше на задніх сидіннях, ніж седан. На додаток до переднього багажника Taycan і корисного внутрішнього відсіку, універсал має більше місця для багажу ззаду, ніж його седан.