Ніхто ніколи не сперечався про Toyota Avalon , яку повсюдно описували як «ідеально гарну». Але Toyota, якщо ви не помітили, більше не задовольняється необразливою компетентністю. Тож він замінив Avalon на Crown 2023 року , чотиридверний седан купе з дахом, який виглядає як Subaru Legacy SUS 1999 року випуску, і у Local Motors Rally Fighter народилася дитина. Той факт, що ця річ прийшла на зміну Avalon, розкриває багато про корпоративну культуру Toyota прямо зараз, яку ми уявляємо як Rumspringa в Toyota City. Що він побудує далі і чи стане це результатом рішучості?
Crown — табличка, яка датується 1955 роком у Японії — на 3,7 дюйма вища за Camry і вдвічі екстравертніша. Висока позиція в основному позерська, враховуючи, що дорожній просвіт Crown становить лише 5,8 дюйма, лише на десяту дюйма вище, ніж у Camry. Але його додаткові 21-дюймові колеса виглядають величезними концепт-карами на транспортному засобі такого розміру, а доступна двоколірна фарба моделі Platinum привносить деяке ставлення Maybach до сегменту майже розкішних седанів.
Дві доступні гібридні силові установки Crown відрізняються не тільки потужністю. Насправді існує дві моделі Crown — базова XLE і Limited для людей, які насправді можуть замінити Avalon, а також моделі Platinum Hybrid Max, які нахабно ступають на територію Lexus з точки зору ціни та продуктивності. У будь-якому випадку повний привід є стандартним: у XLE та Limited використовується атмосферний 2,5-літровий чотирициліндровий двигун у поєднанні з трьома електродвигунами, які забезпечують загальну потужність 236 кінських сил через безступінчасту коробку передач. Задня вісь працює лише з електроприводом, приводного вала немає, а його двигун видає 54 кінські сили та крутний момент 89 фунт-фут.
Цього достатньо, каже Toyota, щоб гарантувати, що повний привід залишається доступним на всіх швидкостях, хоча ми не можемо уявити, що задній кінець робить багато, якщо ви завантажите його на 80 милях на годину. Ця силова установка не є вибором для ентузіастів, розганяючись до 60 миль на годину за 7,2 секунди та чверть милі за 15,5 секунди на 91 милі на годину в тестовому автомобілі Limited, але 4063-фунтовий Crown показав у середньому вражаючі 42 милі на галлон у нашому турбота (275-фунтів-важча модель Platinum досягла лише 28 миль на галон). Цікаво, що поки переглянутоCorolla Hybrid 2023 року отримала літій-іонну батарею високої напруги, елітний Crown оснащений нікель-метал-гідридним блоком з приблизною корисною ємністю 0,6 кіловат-годин.
Комплектація Platinum також має адаптивні амортизатори, які роблять Crown напрочуд охочим партнером, коли дорога стає звивистою, хоча його зчеплення 0,83 g навколо ковзанки ледь перевершує 0,82 g у Limited. Коли наприкінці прямої постає поворот, Crown вимагає раннього удару по педалі гальма, враховуючи його гальмівний шлях, як у вантажівки, від 70 миль на годину — 189 футів для Platinum і 191 фут для Limited, обидва з яких прокотилися на 21-й годині. дюймова всесезонна резина. Для довідки, останній пікап Tundra Limited, який ми тестували, зупинявся зі швидкості 70 миль/год за 185 футів.
Всередині кабіна Crown не кричуща, але бездоганно зібрана з якісних матеріалів. Схоже, що потерта підкладка водійського сидіння може бути єдиним показником, коли одометр досягає 200 000 миль. Шкіряні передні сидіння Platinum мають підігрів і вентиляцію, а також підігрів задніх сидінь. Витончена панель клімат-контролю, розташована відразу під 12,3-дюймовим сенсорним екраном, ідеально виглядатиме як вдома в Lexus за 100 000 доларів. Єдиним недоліком є аудіосистема JBL з 11 динаміками в Limited і Platinum (XLE отримують базову систему з шістьма динаміками). JBL звучить так, ніби 10 з 11 динаміків можуть бути високочастотними динаміками, і так, ми перевірили налаштування та спробували різні машини.
Crown виготовляється виключно в Японії, на заводі Tsutsumi, і, можливо, Toyota сподівається, що Crown зможе захопити кількох потенційних власників у пошуках фірмового анти-бренд-сноба Toyota. Ціна Crown починається від 41 045 доларів США за XLE і досягає 53 445 доларів США за Platinum. Це занадто дорого для седана Toyota?
Ми б сказали, що ні, але пропозиція вартості Crown є предметом обговорення так само, як і його стиль. Toyota сподівається продати близько 20 000 крон на рік у США, що є здоровою метою, але не такою, яка вимагає стандартної відповідності. Можливо, ви ненавидите те, як виглядає Корона — це добре. Toyota цілком усвідомлює, що ненависники будуть ненавидіти, і їй справді байдуже. Якщо ми сперечаємося про Корону, ми говоримо про Корону.