Polestar 3 2024 року є третьою моделлю від шведського бренду електричних потужностей, і вона пропонує до 671 фунт-фут крутного моменту.
З акумулятором ємністю 107,0 кВт-год Polestar планує запас ходу 300 миль за циклом тестування EPA або 270 миль з пакетом Performance.
Polestar 3 2024 року надійде в продаж у четвертому кварталі 2023 року за початковою ціною 85 300 доларів США з пакетом Pilot і пакетом Plus для першого модельного року.

Polestar 3

Polestar нарешті приєднується до вечірки прибуткових позашляховиків з Polestar 3 2024 року , представленим сьогодні на заході в Копенгагені. Електричний випуск Volvo спочатку був запущений з 1 , приголомшливого гібридного купе, а потім 2 , піднятого ліфтбека, який конкурує з популярною моделлю Tesla 3. Тепер Polestar 3 виводить шведського автовиробника на територію вищого класу та пакетів. сильний удар завдяки установці з подвійним двигуном, що видає до 510 кінських сил і 671 фунт-фут крутного моменту.

Трансмісія та продуктивність




Ці вражаючі показники вимагають пакету Performance, але навіть стандартний двомоторний 3 має потужні 483 к.с. і 620 фунт-фут. Polestar стверджує, що цього достатньо, щоб розігнати кросовер до 60 миль/год за 4,9 секунди, а пакет Performance скоротить цей час ще на 0,3 секунди. Максимальна швидкість становить 130 миль/год. Налаштування подвійного двигуна означає стандартний повний привід, і Polestar каже, що система має задній ухил. Система розподілу крутного моменту з подвійним зчепленням для заднього двигуна також має покращити керованість.

Polestar 3 photo

Два синхронних електродвигуна з постійними магнітами підключені до літій-іонної батареї з корисною ємністю 107,0 кВт-год. Акумулятор виготовлено китайською компанією CATL, яка також постачає акумулятори компаніям, зокрема Tesla, BMW і Ford. Polestar націлений на діапазон EPA в 300 миль, а пакет Performance знизить цю оцінку до 270 миль. Регульоване керування однією педаллю забезпечується рекуперативним гальмуванням, а 3 також можуть від’єднати задній двигун для економії заряду акумулятора. Коли температура падає, стандартний механічний тепловий насос попередньо кондиціонує батарею перед початком, щоб допомогти зберегти запас ходу. Polestar стверджує, що 400-вольтова система може заряджати батарею від 10 до 80 відсотків за 30 хвилин на швидкому зарядному пристрої постійного струму потужністю до 250 кВт. 3 також налаштований на двонаправлену зарядку, коли транспортний засіб може повертати електроенергію в мережу.




Розмір і дизайн

Polestar вже продемонстрував більшу частину елегантного дизайну 3, але тепер ми знаємо, що слизький, мінімалістичний кузов забезпечує солідний коефіцієнт лобового опору 0,29. Хоча він трохи коротший за Porsche Cayenne (193 дюйми), 117,5-дюймова колісна база на 3,5 дюйма довша, ніж у Cayenne. Polestar каже, що кросовер 3 важитиме від 5696 до 5886 фунтів залежно від специфікації, і 3 також буде здатний буксирувати 3500 фунтів, хоча це, ймовірно, значно зменшить запас ходу .

Polestar 3 буде їздити на 21-дюймових колесах. Його налаштування підвіски включають важелі управління різної довжини спереду, пневматичні пружини та адаптивні амортизатори. Потужність гальмування надходить через чотирипоршневі Brembo спереду та однопоршневі супорти ззаду. Кожен 3 також оснащений панорамним скляним дахом, світлодіодним освітленням всередині та зовні та висувними дверними ручками.

Функції та параметри




У перший модельний рік кросовер Polestar поставляється з пакетами Plus і Pilot у стандартній комплектації. Перший додає аудіосистему Bowers & Wilkins із 25 динаміками, двері з плавним закриттям, кермо з підігрівом та рульову колонку з електричним регулюванням. Він також включає підігрів задніх сидінь, підігрів склоочисників і салон, оббитий або вовною, або тканиною, схожою на замшу, отриманою з переробленого поліестеру. Також буде доступний салон зі шкіри Nappa.

Пакет Pilot містить проекційний дисплей, систему допомоги при паркуванні та систему Pilot Assist від Polestar, яка допомагає контролювати прискорення, гальмування та керування на швидкості до 80 миль/год. Починаючи з другого кварталу 2023 року, інший пакет Pilot принесе лідар із трьома додатковими камерами та чотирма ультразвуковими датчиками, які можуть створювати 3D-сканування оточення автомобіля, що, за словами Polestar, «підготує автомобіль до автономного водіння».

Разом із збільшенням вихідної потужності пакет Performance включає 22-дюймові чорні колеса в шинах Pirelli P Zero, оновлене шасі та золоті акценти всередині та зовні. Стандартний 3 носить гуму Michelin Pilot Sport 4 EV.




14,5-дюймовий екран інформаційно-розважальної системи домінує в скороченому, але стильному салоні та працює під управлінням операційної системи Android Automotive , подібної до налаштувань Polestar 2. Вбудовані програми Google Assistant, Google Maps і Google Play Store. Інтер’єр також має радарні датчики, які можуть вловлювати субміліметрові рухи, розроблені, щоб допомогти вам не залишати дітей або домашніх тварин без уваги, і Polestar каже, що система також підключається до клімат-контролю, щоб допомогти запобігти тепловому удару або гіпотермії. Система відстеження очей попередить водіїв, які розсіяні або сонні, перш ніж активувати процедуру аварійної зупинки, якщо її неодноразово ігнорувати.

Поставки Polestar 3 почнуться в четвертому кварталі наступного року, спочатку виробництво здійснюватиметься на заводі в Ченду, Китай. Починаючи з середини 2024 року, Polestar 3s, призначені для північноамериканського ринку, будуть вироблятися на заводі Volvo в Ріджвіллі, штат Південна Кароліна. Подвійний двигун Polestar 3 Long Range 2024 року коштуватиме від 85 300 доларів США, включаючи пакети Pilot і Plus, а пакет Performance коштуватиме додатково 6000 доларів.