Двомоторний XC40 проїжджає більше миль від однієї батареї, а також має деякі зміни в шасі. Але це все одно абсурдно швидко.
На ринку електромобілів Evolution працює швидше. Минуло лише два роки відтоді, як перший електромобіль Volvo вийшов на ринок, але XC40 Recharge вже отримав суттєві оновлення завдяки появі нової задньопривідної версії та оновленої версії з двомоторним повним приводом. лінійки. Такі ж зміни також застосовано до трохи витонченішого C40 Recharge з низьким дахом .
Ми окремо розглянемо нову задньопривідну силову установку, тому що є що сказати про нову, покращену версію AWD. На папері відмінності від подвійного двигуна не виглядають драматичними, особливо враховуючи, що його максимальна вихідна потужність залишається незмінною – 402 кінські сили. Але за цією заголовною цифрою відбулися істотні зміни. Попередня повнопривідна версія використовувала ідентичні передні та задні двигуни, але у 2024 році вона переходить на новий задній двигун потужністю 255 к.с., який Volvo розробила та будує власноруч; це той самий агрегат, який буде приводити в дію передню вісь майбутнього EX90 .
Варіанти з подвійним двигуном також отримують новий передній двигун, асинхронний агрегат, який створює меншу пікову потужність у 147 кінських сил і не працює, коли додаткова потужність або тяга не потрібні для підвищення ефективності. Остаточні дані EPA поки що недоступні, але прогноз Volvo для варіанту з подвійним двигуном становить 98 MPGe, порівняно з 85 MPGe для моделі 23 року та 106 MPGe разом для XC40 із заднім розташуванням двигуна.
Автомобілі в США продовжуватимуть використовувати батарею ємністю 75,0 кВт-год, хоча ймовірно, що незабаром ми підемо слідом за Європою, яка переходить на батарею ємністю 79,0 кВт-год. Цей більший акумулятор буде стандартним для нашої версії з одним двигуном. Тим не менш, Volvo прогнозує, що навіть із незмінним акумулятором XC40 AWD Recharge зможе проїхати 254 милі EPA, порівняно з 223 милями для попереднього автомобіля, тоді як очікуваний запас ходу для одномоторного автомобіля становить 293 милі. Трохи елегантніший C40 Recharge повинен проїхати 257 і 297 миль відповідно. Швидка зарядка постійним струмом залишається на піку 150 кіловат для батареї ємністю 75,0 кВт-год, що вражає, але факт, що пристрій потужністю 79,0 кВт-год тепер може працювати з 200 кіловат.
Були деякі інші невеликі зміни, щоб покращити враження від водіння. Хоча подвійний двигун XC40 Recharge завжди був майже комедійно швидким, враховуючи його життєву місію — наш час розгону до 60 миль на годину за 4,3 секунди зробив його одним із найшвидших Volvo, які ми тестували на той момент — він також мав шасі, яке важко витримало виклик. утримання значної маси автомобіля під жорстким контролем. Volvo каже, що нова версія важить майже так само, як і стара, але автомобіль отримав новий задній підрамник, м’якші пружини та перероблені амортизатори. Вони все ще пасивні, а не адаптивні, але мають нові клапани, призначені для покращення високочастотної реакції та якості їзди.
Як і його бензинові побратими, XC40 Recharge залишається легким автомобілем, який подобається, але не таким, який забезпечує відточене водіння. Автомобіль європейської специфікації, на якому ми їхали у Швеції, їздив на всесезонних шинах Michelin CrossClimate; залежно від розміру коліс, автомобілі на ринку США отримають або 19-дюймовий Continental, або 20-дюймовий всесезонний Pirelli. Динамічний захист високий, із вражаючою тягою та готовністю запускати без нарікань — і він виглядає таким же швидким, як і попередня версія. Тим не менш, бічне зчеплення залишається обмеженим, а новий нахил крутного моменту силового агрегату назад мало змінив основний баланс шасі, оскільки недостатня поворотність легко провокується у вузьких поворотах.
Повнопривідний XC40 Recharge почувається набагато щасливішим, якщо керувати м’яко. Якість їзди, здається, покращилася, хоча за умови, що дороги у Швеції майже неймовірно гладкі. XC40 Recharge впевнено долав лежачі поліцейські та продемонстрував хороший контроль над кількома нерівностями, які ми могли виявити, хоча, як і раніше, він явно важчий за свого газового побратима (і важить більше ніж на 1000 фунтів). Він залишається розслабленим круїзером із лише натяком на шепіт вітру з верхів передніх дверей на швидкості шосе.
На відміну від багатьох конкурентів, XC40 Recharge не пропонує безліч режимів водіння. Єдині параметри, які можна перемикати, стосуються зусилля на кермі (з більш м’яким налаштуванням, безумовно, більш природним) і вибору режиму роботи з однією педаллю. Це працює ефективно, хоча й без можливості змінювати рівень відновлення підйому.
В іншому досвід залишається дуже близьким до бензинового XC40. Салон Recharge так само просторий і оздоблений різноманітними цікавими матеріалами. Деякі з них здаються більш утилітарними, ніж елітними, особливо текстуровані пластикові деталі на приладовій панелі та вгорі дверних панелей, але нам сподобалися сірі тканинні сидіння нашого зразка автомобіля, які були набагато приємнішими на дотик, ніж опціональна шкіра. Багажний простір також хороший, з великим багажником і навіть компактним багажником, призначеним для зарядних кабелів.
XC40 Recharge 2024 року надійде в США в другій половині року, а ціна ще не підтверджена. Як і раніше, здається, що це автомобіль з більшою потужністю та продуктивністю, ніж більшість користувачів. Він також усе ще відчувається, як електромобіль, створений з автомобіля з газовим двигуном. Завдяки EX90 і меншому EX30 ми дізнаємося, наскільки кращим може бути Volvo з акумуляторним живленням, коли він стоїть на спеціально розробленій електричній архітектурі.
Технічні характеристики 2024 Volvo XC40 Recharge
Тип автомобіля: задній або передній і задній двигун, задній або повний привід, 5 пасажирів, 4-дверний універсал
ЦІНА ( C/D EST)
База: $50 000; Повний привід, 55 000 доларів
СИЛОВІ
ТРАНСПОРТИ Двигуни: змінний струм на постійному магніті, 248 к.с., 310 фунт-фут або індукційний змінний струм, 147 к.с. і змінний струм на постійному магніті, 255
к.с. , 75,0 або 79,0 кВт-
год. Бортовий зарядний пристрій: 11,0 кВт
Пікова швидкість швидкої зарядки постійного струму: 150 або 200 кВт
Коробки передач, F/R: прямий привід
РОЗМІРИ Колісна
база: 106,4 дюйма
Довжина: 174,8 дюйма
Ширина: 73,3 дюйма
Висота: 65,0 дюйма
Пасажирський об’єм, передній/правий: 50–52/45–46 футів 3
Вантажний об’єм, позаду передній/правий: 58/22 футів 3
Споряджена маса ( C /D est): 4600–4800 фунтів
ПРОДУКТИВНІСТЬ ( C/D EST)
60 миль/год: 4,3–6,6 с
100 миль/год: 10,9–13,2 с
1/4 милі: 12,8–15,1 с
Максимальна швидкість: 112 миль/год