Нова Giulia буде вироблятися на платформі Stellantis Group STLA Large з 800 В, надшвидкою зарядкою та запасом ходу до 500 миль.
Страшно красива Alfa Romeo Giulia та її зловісний варіант Quadrifoglio перейдуть до епохи електрики. Минулого тижня генеральний директор Alfa Жан-Філіп Імпарато обійшов європейські редакції новин і підтвердив майбутнє седана Giulia.




Найважливішим є те, що табличка Giulia переживе перехід на електрифікацію та переміститься на майбутню платформу EV STLA Large від Stellantis Group. Платформа STLA Large базується на платформі Giorgio, на якій зараз будується Giulia. Згідно з інтерв’ю, яке Імперато дав британському виданню Top Gear , електрична Giulia матиме запас ходу до 500 миль і використовуватиме 800-вольтову архітектуру, що забезпечує швидку зарядку.

Alfa Romeo Giulia 2025

На жаль, схоже, що перехід на електрифікацію означатиме смерть гарячого 2,9-літрового V-6 з твін-турбо від поточної Giulia Quadrifoglio . Плюсом комутатора є значне збільшення потужності. Імпарато розповів Top Gear, що базова версія вироблятиме 350 кінських сил, а Veloce – 800 кінських сил. Він також сказав, що потужність електрифікованого Quadrifoglio подвоїться до 1000 кінських сил.




Враховуючи, що до випуску нового автомобіля залишилося два роки, ми очікуємо, що ці цифри дещо зміняться до моменту запуску, але в будь-якому випадку ми раді оцінкам. Далі Імпарато пояснив важливість збереження характеру завдяки електрифікації: «Я не хочу, щоб ви зазнали незручностей від переходу на електромобіль. Для мене питання не в тому, чи варто переходити на електромобіль, а в тому, щоб отримати правильну керованість і маневреність. "

Alfa Romeo Giulia

Veloce і Quadrifoglio можуть мати схожі налаштування з майбутнім Maserati GranTurismo Folgore , який має три електродвигуни — один спереду та два ззаду, але ми очікуємо, що Alfa використовуватиме конфігурацію батареї скейтборду, тоді як батарея Maserati використовує деякі з «моторного» відсіку.