Нещодавно оприлюднені шпигунські фотографії змусили BMW оприлюднити перші фотографії наступного покоління Mini . Але перш ніж це сталося, ми повинні були проїхатися на камуфляжному екземплярі — зокрема, на повністю електричному хетчбеку Cooper у комплектації SE .
Слава головному дизайнеру Оліверу Хейлмеру та його команді, які модернізували ікону бренду в радикально зменшеній, але підкреслено сучасній манері. Незважаючи на те, що до офіційного запуску ще залишилося приблизно шість місяців, тепер ми також можемо розповісти вам більше про передові технології, що стоять за цією майстерно еволюційною формою. Найважливіше те, що ми змогли отримати перші враження від водіння в передсерійному автомобілі на розважальному курсі керування та протягом одногодинної петлі гірською дорогою через Зальцбург і Тіроль в Австрії.
Незважаючи на те, що кабіна передсерійного автомобіля все ще покрита драпіровками з чорної тканини, дві головні інновації — значно більший круглий центральний сенсорний екран і панель тумблерів під ним — абсолютно неприховані. Останній містить п’ять елементів: кнопку стоянкового гальма, селектор коробки передач, ручку регулювання гучності, перемикач увімкнення/вимкнення та селектор режиму водіння.
Оскільки на пасажирському сидінні немає монітора, ми переходимо від базового налаштування за замовчуванням прямо до режиму Go-Kart. Назва говорить сама за себе. Go-Kart пришвидшує рух, зводить до мінімуму допомогу водія та покращує зворотний зв’язок. Недостатньо драми? Вимкніть динамічний контроль стійкості (DSC) і підготуйтеся до значної міри надлишкової поворотності, посиленої пристроєм, відомим як GMV, скорочення від підсилювача моменту повороту.
Траса керування — це коротка траса, і наші господарі встановили багато конусів, щоб уповільнити нас, але кілька поворотів достатньо широкі, щоб віддати належне «професору ралі» Рауно Аалтонену, який змагався на Mini Cooper S. Сильний дощ і температури, близькі до нуля, гарантують цікаві рівні зчеплення, є розважальна комбінація поворотів вправо-вліво-вправо вгору-вниз, яку потрібно освоїти, і хлопець у головній машині JCW дозволяє всьому цьому висіти для до біса це. Хороша людина. Передній привід, звичайно, є обмежуючим фактором у самотньому повороті на 180 градусів, де двома поганими виборами є або занадто велика недостатня поворотність, або занадто низьке зчеплення. Але як тільки 243 фунт-фут миттєвого крутного моменту захоплюють шини, Mini швидко набирає швидкість і продовжує плавно прискорюватися, доки цей сліпий правша не попросить змінити напрямок, швидкість і баланс. Це весело, і ми все ще йдемо лише на сім десятих.
Електродвигун живиться від батареї ємністю 53,0 кВт-год, яку в реальному житті потрібно заряджати приблизно кожні 200 миль. Немає попередніх даних про споживання EPA, але попередні європейські оцінки показують, що американська модель буде оцінена значно краще, ніж рейтинг 110 MPGe, призначений поточному SE. Тим не менш, після 15 кіл у повному хуліганському режимі бортовий комп’ютер впав до 29,5 кВт/год. Не зважай. Максимальна швидкість, яка в сьогоднішньому Mini EV обмежена 94 милями на годину, як повідомляється, буде збільшена до 125 миль на годину в новому SE. Прискорення від нуля до 62 миль/год становить заявлені 6,7 секунди, що означає, що новий Cooper SE не буде значно швидшим за останній тестований нами Cooper SE, модель 2020 року. Але попереду ще більше бурчання, починаючи з подвійного двигуна All4 потужністю 313 к.с. (включаючи 14 додаткових коней, викликаних функцією наддуву), а потім повністю електричну версію John Cooper Works. Тим часом Cooper SE продовжує дрейфувати через кожен поворот, який може знайти, з витівками, які активно підтримуються вищезгаданим GMV, що є бажаним доповненням.
На дорогах загального користування зелений режим водіння буде вибором лише для відданих природоохоронців, які прагнуть покращити свої особисті показники споживання та запасу ходу. Решта з нас має бути цілком задоволена тим, що пропонує основний режим Core, а саме адаптивне поєднання миттєвої роботи за вимогою, прогнозованого водіння з навігацією та довготривалого круїзу, який може бути розслабленим або енергійним. На додаток до трьох режимів водіння, силовий агрегат і рульове керування можна заблокувати в режимі Comfort або Sport. Що стосується системи стабілізації, шкала пікантності коливається від Sport до Sport Plus до DSC Off. Клієнти також можуть вибрати один із чотирьох різних розмірів коліс і вибрати більш спортивну підвіску.
Перероблені сидіння зручні та добре регулюються, але довгоногим водіям може виникнути проблема з дотягненням до низько розташованої перекидної ручки. Невеликий додатковий проекційний дисплей висувається, що обмежує його привабливість. Незважаючи на те, що кермо з трьома спицями усіяне кнопками та багаторежимними перемикачами, основним інтерфейсом користувача є помітно більший круглий сенсорний екран у центрі приладової панелі. На головному дисплеї високої роздільної здатності можна прокручувати численні меню, але швидкість автомобіля, запас ходу, рівень заряду, продуктивність і температура в салоні завжди відображаються на помітному місці.
Попереду буде ще багато іншого, включаючи бездротові оновлення, інтеграцію додатків сторонніх розробників, додаткові режими роботи, проекції на панелі керування з вашої приватної бібліотеки зображень, широкий вибір звукових і світлових постановок, автоматичні попередження про радіолокаційні пастки, численні профілі користувачів, індивідуальні варіації атмосфери, цифрова персоналізація — що завгодно. На додаток до чотирьох різних нових рівнів комплектації, Mini збирається представити принаймні три параметри настрою під тимчасовими назвами Calm, Heritage і Vivid, які підтримуються 3-D technicolor orchestration. Забагато маркетингу? На щастя, унікальний досвід водіння залишається. Зрештою, динаміка завжди була і залишається головною сильною стороною Mini. Новий Cooper SE з живленням від батареї крутий, але складений, водночас захоплюючий і збалансований, витончений, але ніколи не тьмяний.