AC явно дивився на домашнє завдання Моргана. Британська компанія, яка об’єдналася з Керроллом Шелбі для створення оригінальної Cobra, радикально оновлює свій найвідоміший спортивний автомобіль із використанням найсучасніших матеріалів і сучасних технологій, але мудро вирішуючи не возитися з культовим силуетом змії, або не так, як ви помітили.
AC Cobra GT Roadster вартістю 285 000 фунтів стерлінгів (344 000 фунтів стерлінгів) не буде повністю представлений до квітня, але фірма опублікувала пару фотографій свого нового автомобіля, щоб супроводжувати технічні деталі, які підкреслюють, наскільки радикально відрізняється він під шкірою, яка має врівень. дверні ручки, світлодіодні ліхтарі та окантовка вітрового скла, яка вже не виглядає такою міцною, як дротяна вішалка.
Мабуть, найбільш вражаючою з технічних деталей є колісна база 2570 мм (101,2 дюйма), яка на 284 мм (11,2 дюйма) довша, ніж у традиційної AC Cobra Mk IV, тоді як загальна довжина збільшилася лише на 110 мм (4,3 дюйма). -в). AC каже, що додаткові дюйми між осями покращують внутрішній простір, а ширша колія покращує керованість і, ймовірно, допомагає збалансувати додаткову довжину, щоб зберегти класичний вигляд Cobra.
Корпус виготовлений з вуглецевого волокна та встановлений на шасі з екструдованим алюмінієвим каркасом, який, за словами AC, є легким і жорстким, а в інтер’єрі будуть представлені аналогові прилади, доповнені дисплеями Digital Glass і деталями обробки вручну, яких, за словами компанії, ніколи раніше не було. Список стандартного обладнання також ближче до того, що ви очікуєте від сучасного автомобіля, ніж від того, що народився в 1960-х роках. Оригінальна Cobra навіть не мала поворотних вікон, але її тезка 2024 року буде оснащена електричними склопідйомниками, клімат-контролем, електричним підсилювачем керма, шестипоршневими передніми гальмами, 21-дюймовими колесами та інформаційно-розважальною системою з супутниковою навігацією.
Якщо це викликало у вас роздратування, те, що знаходиться під капотом, може допомогти вам заспокоїтися. AC вже створює класичні на вигляд Cobra з електричною силою , але, на щастя, GT Roadster використовує традиційний V8, який постачає Ford, автовиробник, який заповнив моторні відсіки оригінальних Cobra.
AC каже, що наддувна версія 5,0-літрового Coyote розвиває «до» 654 к.с. (663 к.с.) і 575 фунт-фут (780 Нм) і може розігнати GT Roadster вагою менше 1500 кг (3307 фунтів) до 62 миль/год за 3,4. секунд і до максимальної швидкості 173 миль/год (278 км/год). Але Autocar повідомляє , що також буде доступна більш м’яка версія з безнаддувом. Підключення Ford приносить із собою опцію 10-ступінчастої автоматичної коробки передач, але покупці також зможуть вибрати шестиступінчасту механічну коробку передач для більш автентичного досвіду Cobra.
Про доступність у Північній Америці поки нічого не повідомляється, але, зберігши культовий силует Cobra, AC зможе доставити автомобіль до США, використовуючи той самий виняток для краш-тестів, який дозволяє Morgan перевезти свої автомобілі через Атлантику цього року.