[smartslider3 slider="6"]
Audi A8
люксовий седан класса «F1». Світова презентація четвертого покоління моделі з індексом кузова D5 відбулась на спеціальному заході в Барселоні 11 липня 2017р.
Audi A8 - повнопривідний люксовий седан представницької категорії, який незаперечно очолює модельну гаму німецького автовиробника і поєднує в собі: вишуканий дизайн, розкішний салон і саму прогресивну начинку. Чергове, четверте за рахунком, покоління флагманського седану дебютовало на спеціальному форумі у Барселоні; а його повномасштабна прем'єра відбулася у вересні того ж року - на міжнародному Франкфуртському автосалоні. Автомобіль, «відображає прогресивне обличчя бренду», в порівнянні з попереднім поколінням, став благородніше зовні, помітно змінився всередині і втілив в собі всі новітні розробки Audi.
Зовні Audi A8 четвертого покоління демонструє елегантний, технологічний і строгий вигляд - виглядає машина так, як і годиться флагману, а в міському потоці моментально викликає почуття поваги. Шляхетний фасад четирехдверка прикрашають загострена світлодіодна оптика, великий «восьмикутник» решітки радіатора з хромованими перекладинами і скульптурний бампер, а його монументальний тил привертає увагу витонченими ліхтарями у всю ширину кузова і «пухким» бампером. У профіль це - класичний седан з довгим капотом, куполоподібної лінією даху, величезними вирізами колісних арок і витягнутим багажником, який може похвалитися збалансованими, величними і досить енергійними (навіть не дивлячись на значні габарити) обрисами.
Усередині Audi A8 четвертого покоління може похвалитися красивим, сучасним і строгим оформленням, в якому панують тачскрін і практично відсутні фізичні кнопки. Центральну консоль вінчають два 10.1-дюймових сенсорні екрани, повністю інтегрованих в чорну поверхню торпеди: верхній відповідає за інформаційно-розважальні функції, а нижній завідує кліматичною системою.
Силовий агрегат на представницькому седані поєднується з 8-діапазонним "автоматом" ZF, що володіє електричним маслонасосом, і повнопривідною трансмісією quattro з механічним міжосьовим диференціалом (за замовчуванням він ділить потужність в пропорції 40:60 на користь задніх коліс) і активним заднім диференціалом (опциональное обладнання ). З місця до першої «сотні» Audi A8 генерації зривається за 5.6 секунди, а максимально набирає 250 км / год (швидкість обмежена електронікою).