Розроблений спеціально для відтворення складних сценаріїв випробувань у місті, LaunchPad Spin імітує динамічні рухи, може перевозити різноманітні цілі вразливих учасників дорожнього руху (VRU) і має максимальну швидкість 30 км/год (20 миль/год).
«Зростаюча складність систем ADAS для транспортних засобів вимагає набагато суворішого підходу до тестування», — сказав Ендрю Пік, бізнес-директор Track Test Systems в AB Dynamics.
«Недостатньо просто пройти законодавчі випробування, виробники транспортних засобів повинні гарантувати, що їхні системи ADAS продовжують працювати, коли вони стикаються з необмеженою кількістю сценаріїв, які зустрічаються на дорогах загального користування. Для цього тестове обладнання має точно відтворювати реальний світ, щоб ретельно перевірити сприйняття та системи класифікації».
Spin має ведучі колеса з розподілом крутного моменту та переднє колесо з точним керуванням, яке може постійно обертатися на 360 градусів без кінцевої зупинки.
При переході до «повороту на місці» рульове керування повертається від 0 до 90 градусів за 0,2 секунди, щоб направляти носову частину платформи по дузі обертання та створювати майже нульовий опір розподіленню крутного моменту приводних двигунів.
Ця комбінація надає платформі найкращу на ринку маневреність для точного відображення раптових змін напрямку, які дають водієві або системі AEB мало часу для реакції. Наприклад, пішохід, що йде назад через дорогу, або дитина, що мчить між припаркованими машинами. Відтворюючи поведінку пішоходів, він розширює діапазон тестування, охоплюючи все більш складні, динамічні та реалістичні сценарії.
Постійно зосереджуючись на захисті VRU, Euro NCAP, NHTSA та UNECE збільшують кількість тестів у цій галузі. NHTSA пропонує включити випробування на автоматичне екстрене гальмування пішоходів (PAEB) у свою програму SaferCar, тоді як дорожня карта Euro NCAP Vision 2030 також вказує на подальше розширення більш просунутих і складних сценаріїв випробувань пішоходів у найближчому майбутньому.
Традиційно тестування ADAS для пішоходів і велосипедистів проводилося з використанням систем з ремінним приводом, але вони обмежують рух по прямій лінії. Попит на більш гнучкі та реалістичні тестування призвів до розробки самохідних роботизованих тестових платформ, таких як LaunchPad 50, 60 і 80, які всі були схвалені Euro NCAP.
LaunchPad Spin пропонує повну свободу позиціонування, швидке скидання та відтворення сценаріїв і відтворює реальну поведінку пішоходів. Він надає OEM-виробникам, Tier 1 і випробувальним будинкам продукт «з підтримкою майбутнього», оскільки тестування стає дедалі складнішим.
Платформа сумісна з нещодавно випущеним Soft Pedestrian 360 і може рухатися зі швидкістю до 30 км/год і прискорюватися до 3 м/с2, забезпечуючи гнучкість для перевезення різноманітних цілей VRU, таких як пішоходи, велосипедисти, електросамокати та інші. тварини.
Його система акумуляторів високої ємності з можливістю гарячої заміни дозволяє проводити тестування протягом цілого дня на швидкості пішохода на одному заряді. Шасі має конічну краплеподібну форму, щоб зменшити поперечний переріз радара, і по ньому може проїхати 44-тонна вантажівка, що робить його сумісним з тестуванням важких комерційних автомобілів.
LaunchPad Spin використовує нове програмне забезпечення AB Dynamics RC 9.4, яке поширене в продуктах компанії для тестування треків. Це забезпечує координацію всіх тестових об’єктів, включаючи транспортний засіб, що тестується, і цілі, з точністю до 2 см.