Європейська асоціація виробників автомобілів (ACEA) заявила, що вітає членів Європарламенту та національних міністрів погодження Регламенту інфраструктури альтернативних видів палива (AFIR), який регулює розгортання зарядних і заправних станцій для всіх сегментів транспортних засобів в ЄС.

ACEA визнала, що співзаконодавці скоригували свої відповідні позиції, щоб дійти згоди щодо AFIR. Результат, однак, залишається значно нижчим за той, який був би необхідним для відповідності рівням амбіцій, встановленим для виробників транспортних засобів щодо цільових показників CO2.

«Значна «прогалина в інфраструктурі» й надалі обмежуватиме скорочення викидів CO2 і перехід нашого сектора до кліматичної нейтральності», – додав де Фріз.

Ряд відступів для держав-членів також обмежить охоплення інфраструктурної мережі в ЄС.




Що стосується транспортних засобів великої вантажопідйомності, щоб досягти нещодавно запропонованих рівнів скорочення викидів CO2 (-45% до 2030 року), 400 000 вантажівок з акумуляторними батареями та водневими двигунами (в основному для далеких перевезень) мали б працювати на дорогах ЄС до кінця року. десятиліття. Крім того, з 2030 року третина всіх проданих нових вантажівок повинна мати нульовий рівень викидів (близько 100 000).

Для цих транспортних засобів знадобиться 50 000 зарядних пристроїв, придатних для важких транспортних засобів, включаючи зарядні пристрої потужністю 35 000 мегават, а також щонайменше 700 водневих заправних станцій.

З огляду на сьогоднішній стан інфраструктури зарядки та дозаправки, навіть поточні цілі CO2 (-30% до 2030 року) недосяжні.

Угода AFIR не відповідає необхідному рівню амбіцій як щодо необхідної потужності, так і щодо часових рамок розгортання. Короткостроковий перегляд для важких транспортних засобів, погоджений співзаконодавцями, повинен гарантувати, що подальші коригування будуть внесені для задоволення конкретних вимог вантажівок.

Крім AFIR, країни-члени повинні терміново забезпечити прискорення процесів планування та отримання дозволів, модернізацію електромереж і створення відповідних зон для зарядки вантажівок, заявили в ACEA.