Ми є великими фанатами Honda Civic Type R. Type R допоміг помістити Civic у наш список 10 найкращих . Він також обіграв Toyota GR Corolla та Volkswagen Golf R у нашому порівнянні гарячих хетчбів GRRR , і з немалою перевагою. І хто з нас міг би забути його видатну продуктивність на Lightning Lap , коли він став найшвидшим переднім пілотом за весь час і першим у цій категорії, який подолав позначку в три хвилини?
Незважаючи на те, що Type R швидкий і корисний як на ланцюжках, так і на каньйонних дорогах, він не ідеальний. З іншого боку, Acura Integra Type S 2024 року може бути такою . Він зберігає всі переваги водіння Type R, але акуратно заокруглює багато його шорсткостей у щоденній їзді. Його основним недоліком є ціна в 51 995 доларів США , що перевищує Type R 2023 року приблизно на 7 105 доларів. Ця цифра стає більш зрозумілою, коли ви розумієте, що Acura думає, що ви порівняєте її з Audi S3 , BMW M235i xDrive Gran Coupe і Mercedes-AMG CLA35 — і, можливо, так і буде, — але ці автомобілі повнопривідні і, головне, відсутність ручної коробки передач.
Acura Integra Type S 2024 огляд
Затиснувши нову Integra Type S між огорожами вздовж шосе 39 у Каліфорнії, ми відразу бачимо, що ця машина має таке ж гостре кермування, спритне керування та колосальне зчеплення, як і її кричущий брат Honda. 2,0-літровий двигун Acura з турбонаддувом був переналаштований, щоб забезпечити 320 кінських сил і трохи більше крутного моменту на середньому діапазоні часткового газу. Щоб досягти максимальної потужності, потрібен 93 октану, і ми не можемо вказати на будь-яку різницю в місцевому каліфорнійському варі з 91 октановим числом, і це непогано. Integra все ще чудово виривається з поворотів, завдяки гвинтовому передньому диференціалу обмеженого тертя Type R і розумній передній підвісці з подвійною осьовою стійкою, що звільняє трансмісію Type S від будь-яких звичайних гріхів переднього приводу з високою потужністю.
На щастя, обов’язкова шестиступінчаста механічна коробка передач виглядає такою хірургічною та точною, як завжди, але Acura внесла одну зміну, яку ми повністю підтримуємо. Металеву ручку перемикання передач у Type R, яка може нагрітися настільки, що влітку припікає ваші відбитки пальців, а взимку обпалює їх заморожуванням, замінено на тактильно задовольняючу оновлену шкіряну обшивку. Діаграма перемикання передач все ще вигравірувана на металі, тож ви можете заклеймити свою долоню, якщо перемикаєтесь, як мавпа, а рішучі мазохісти можуть вибрати встановлений дилером суцільнометалевий замінник титану. Отже, поранені власники Type R тепер можуть відвідати стійку запчастин Acura, щоб отримати допомогу.
Велика частина динамічних переваг Type S походить від спільної платформи, яка використовує ту саму панель підлоги, брандмауер і жорсткі точки підвіски. Сама підвіска та адаптивні амортизатори також ідентичні з апаратної точки зору. Усі різноманітні ланки та втулки є спільними, а характеристики пружин і стабілізатора поперечної стійкості теж однакові. Крім того, ви отримуєте ті самі літні шини 265/30ZR-19 Michelin Pilot Sport 4S і гальма boffo з чотирикорпусними передніми супортами Brembo та двокомпонентними вентильованими роторами. Після всього цього само собою зрозуміло, що обидва автомобілі мають 107,7-дюймову колісну базу та широку передню і задню колію 64,0 і 63,5 дюйма відповідно.
Але є відмінності, і вони пояснюють більшу частину згладжування країв, про яку ми натякали раніше. Для тих, хто задавався питанням, яким би був Type R із кількома десятками додаткових фунтів звукоізоляції, Integra Type S дає відповідь. Acura стверджує, що вага цієї Integra на 36 фунтів важча, ніж Type R. Integra має більше ізоляції підлоги та брандмауера, хоча ці матеріали не пояснюють усієї різниці. Корпус Integra виконаний з різних штампувань і має кращі міцнісні та шумопоглинаючі характеристики.
Більше того, програмне забезпечення, що керує адаптивними амортизаторами, було налаштовано. Інженер-розробник підвіски Acura каже нам, що Integra запрограмована на меншу амортизацію відскоку, і це так відчувається. Насправді, Sport+ тепер може бути квитком на Lightning Lap, проти чого відмовився наш чоловік Тоні Кірога, коли встановлював швидкий час у Type R. Карти допоміжних електричних підсилювачів керма також були переналаштовані, і в той час як реакція залишається неймовірно гострою. у всіх трьох режимах руху рівень зусиль Comfort тепер трохи легший, ніж ми хочемо.
Сукупний ефект усього цього — більш плавний і спокійний щоденний водій. Type S не відчуває себе так, ніби його прикували проти його волі, щоб зазнати найжорстокіших шматочків асфальту з амортизаторами, які не можуть перевести подих і повернутися до центру. І незважаючи на однакове взуття, ваші вуха відчувають менше шуму від шин. Спорт і Спорт+ не виключені на розбитому тротуарі, хоча налаштування амортизатора Комфорт все ще досить переконливі, якщо ви налаштуєте режим Індивідуальний, щоб збільшити зусилля керма.
Головний інженер Масаші Івай розкрив філософські відмінності між двома автомобілями, і його пояснення зосередило все, що ми бачили та відчували. По суті, Civic Type R був задуманий з урахуванням подій, пов’язаних із часом, і днів треку. Він призначений для того, щоб мати можливість надерти дупу на Lightning Lap ; R означає Racetrack. З іншого боку, Integra Type S була оптимізована навколо ідеї спортивної вуличної їзди. Переклад не такий витончений, але S означає Street Sports або щось таке.
Зважаючи на таке бачення, інші відмінності типу S починають мати сенс. Порівняно з Type R, він пролітає під радаром (гарматою), має невеликий спойлер на губах замість стоячого крила (вуглецеве розширення на нашому зразку автомобіля коштує 950 доларів США, встановлене дилером) і більш чітко інтегроване (але не менше). об’ємні) повітрозабірники для радіаторів, проміжного охолоджувача та каналу охолодження гальм.
Всередині перфоровані сидіння трохи менш агресивні, але не менш чіпкі, але вони втратили отвори для плечових ременів безпеки. Водійське сидіння з електрорегулюванням у 12 напрямках, а обидва передні крісла мають підігрів. Вони також сидять трохи вище, і хоча незначне зменшення простору для голови спереду може бути менш зручним для шолома для дуже високих водіїв, його все одно достатньо. Більше того, червоний з чорним не є єдиною темою інтер’єру — доступні також чорне дерево та орхідея з чорним.
Acura Integra Type S 2024 ціна
Крім того, відсутній реєстратор даних LogR, а системі контролю стабільності бракує конкуренції та повністю переможних налаштувань. Type S має стандартну аудіосистему преміум-класу ELS Studio з 16 динаміками, і вона звучить фантастично. Але це не єдиний хороший шум, оскільки Type S має модифікований вихлоп, у якому відсутній передній резонатор Type R. Результатом є глибший і менш схожий на казу тон, який тихіший у режимі двигуна Comfort, але такий, який гарчить, плюється та тріскає у Sport+ у більш шумний спосіб, з яким Type R не може зрівнятися. Причина? Honda Type R продається по всьому світу, і деякі ринки стають дошкульні до таких речей. Acura Type S призначений лише для Північної Америки.
Honda Civic Type R - це абсолютний вибух, який ми любимо до смерті. Але Acura Integra Type S дає ті самі відчуття майже в тій самій мірі в більш дорослому пакеті, з яким ми могли б жити протягом тривалого часу.
Технічні характеристики Acura Integra Type S 2024
Тип автомобіля: передній двигун, передній привід, 4 пасажири, 4-дверний хетчбек
ЦІНА
Базова: $51 995
ДВИГУН
16-клапанний рядний 4-клапанний двигун із турбонаддувом і проміжним охолодженням, алюмінієвий блок і головка, пряме вприскування палива. Робочий об’єм
: 122 дюймів 3 , 1996 см 3
Потужність: 320 к.с. при 6500 об./хв.
Крутний момент: 310 фунт-фут при 2600 об./хв.
ТРАНСМІСІЯ
6-ступінчаста механічна
РОЗМІРИ
Колісна база: 107,7 дюйма
Довжина: 186,0 дюйма
Ширина: 74,8 дюйма
Висота: 55,4
дюйма Пасажирський об’єм, переднє/задне положення: 54/43 футів 3
Вантажний об’єм: 24 фути 3
Споряджена маса ( C/D est): 3250 фунтів