Джон Шаттлворт, дизайнер, який написав Adastra , добре знає, наскільки складним, але корисним є цей унікальний дизайн.
Конструкція потрійного корпусу була адаптована з вітрильного спорту та спрямована на економію палива.
«Конструкція — це просто велике інженерне досягнення», — сказав Шаттлворт у відео про дизайн.
Він стверджує, що завдяки унікальним формам корпусу човен використовує одну сьому палива, ніж зазвичай яхта такого розміру, і що він міг би обігнути півсвіту на одному баку.
Саме так і роблять з ним його власники.
Власники, які є анонімними, кажуть, що витрачають три місяці на рік, возячи його в пригоди по всьому світу.
Поставлений у 2012 році Adastra був побудований у Китаї компанією McConaghy Boats.
Виготовлений із кевлару, електронного скла та вуглецевого волокна, він важить лише 49 тонн.
Для контексту, це приблизно вага 60-футової яхти, а не масивної 140-футової, як ця.
Усе, від драбин до люкових дверей і петель, виготовлено з карбону, щоб зменшити вагу.
Використовуючи для руху один двигун Caterpillar потужністю 1150 к.с., він може подолати дивовижні 10 000 морських миль зі швидкістю 10 вузлів.
Однак його максимальна швидкість становить 23 вузли, а типова крейсерська швидкість – 17 вузлів.
Але всередині це схоже на розкішну яхту, яка має чисту та чисту каюту в скандинавському стилі.
Звичайно, він має величезні палуби та зони під відкритим небом, де також можна подихати морським бризом.
Якщо вам цікаво, скільки коштує ця унікальна яхта, відповідь: 10 мільйонів доларів – за цю суму вона була виставлена на продаж у 2020 році через Burgess Yachts .