Модель X 2023 року пропонує продуктивність і клеймість, які притаманні торговій марці Tesla , але сьогодні її трюки не такі переконливі. Сегмент розкішних електричних кросоверів розширився і тепер включає кращі варіанти. Пропонуються дві моделі X, починаючи з позашляховика з подвійним двигуном, потужністю 670 кінських сил і запасом ходу в 348 миль за рейтингом EPA. Орієнтована на продуктивність модель Plaid коштує дорожче, але виробляє вражаючі 1020 кінських сил і все ще може проїхати до 333 миль між зарядками.




Ми вражені його брутальним прискоренням і великим запасом ходу. Крім того, ми ставимо під сумнів цінність обох версій Model X, якщо врахувати, що її салон не забезпечує висококласної атмосфери розкоші, яку можна очікувати з шестизначною ціною. Нові учасники EV SUV, такі як BMW iXі Rivian R1S дешевші, модніші та майже такі ж швидкі.

Tesla Model X

У 2023 році модель X отримає нову картку-ключ, але якщо вам потрібен брелок у формі автомобіля старішого стилю, ви можете додати його як опцію. Звичайне кермо також повертається як безкоштовний варіант (для поточних власників також доступна модернізація за 700 доларів). В іншому випадку Model X переноситься на новий рік без змін.

Модель Plaid із трьома електродвигунами напевно забезпечить шалене прискорення, але швидкість X Plaid дуже дорога. І його орієнтовний запас ходу в 333 милі не такий хороший, як у менш дорогої базової моделі, тому ми заощадили б гроші. Базова модель X пропонує до 348 миль запасу ходу та все ще надзвичайно швидка.




Базова модель X стандартно постачається з двома електродвигунами — одним на передній осі, а іншим — на задній, що забезпечує повний привід. Ця установка дуже швидка : Tesla стверджує, що час розгону з нуля до 60 миль на годину становить 3,8 секунди, але ми перевершили цей показник у нашому тестуванні за 3,3 секунди. Високопродуктивний варіант Plaid із трьома двигунами потужністю 1020 к.с. може похвалитися заявленим часом розгону до 60 миль/год за 2,5 секунди, але ми ще не перевірили його час розгону на нашому тестовому треку. Коли ми тестували Model S Plaid — побратима на платформі седана Model X — він розігнався до 60 миль на годину за 2,1 секунди . Управління X гідне поваги, але його вечірня хитрість полягає в сильному прискоренні, створюваному його електродвигунами.

Модель X стандартно постачається з акумулятором, достатнім для покриття заявленого діапазону 348 миль; оновлення до швидшої моделі Plaid зменшує орієнтовний запас ходу до 333 миль. Перезарядка відбувається швидко через один із зарядних пристроїв Tesla, які розташовані по всій країні. Зарядка вдома через підключення 240 В або 120 В буде повільнішою, але, ймовірно, зручнішою для власників, тому Tesla пропонує придбати обладнання для домашньої зарядки.

Tesla Model X 2023

Серед інших повністю електричних позашляховиків такого ж розміру Model X може похвалитися найвищими рейтингами MPGe від EPA. Базові моделі отримали оцінки 107 у місті, 97 на шосе та 102 MPGe разом. Навіть модель Plaid, яка жертвує деякою ефективністю заради швидшого прискорення, за цим показником перевершує таких ключових суперників, як позашляховики Jaguar I-Pace і Audi e-Tron .

Яскравий і майже безкнопковий дизайн інтер'єру - класичний Tesla. Водій стикається з цифровим дисплеєм вимірювальних приладів і унікальним контролером рульового керування, який часто викликає розчарування, і до якого важко, якщо не неможливо, звикнути. Принаймні звичайне кермо доступне як безкоштовний варіант. Також унікальним є лобове скло/скляний дах Model X, який плавно проходить від основи капоту до пасажирів на передніх сидіннях, забезпечуючи майже безперервний огляд того, що попереду та над ним. Незважаючи на ці приголомшливі особливості, кабіна Model X залишає нас незадоволеними, особливо враховуючи, що її ціна може легко подолати шестизначний бар’єр, з непримітними вентиляційними отворами, зміщеними панелями та сидіннями з плоскою спинкою, які не пропонують достатньо регулювання.




Величезний сенсорний екран інформаційно-розважальної системи домінує на приладовій панелі та контролює майже всі різноманітні функції та налаштування Model X. Додатковий цифровий індикатор безпосередньо перед водієм служить кластером приладів. Інформаційно-розважальна система Tesla, безумовно, високотехнологічна, але ви не знайдете можливості Apple CarPlay або Android Auto. Водії, які сидять на задніх сидіннях, мають власний невеликий дисплей, який забезпечує розваги та, імовірно, певний контроль над функціями автомобіля.

Tesla Model X 2023 interior

ТИП ДВИГУНА: 2 асинхронні змінного струму

ПОТУЖНІСТЬ:
F: 259 к.с. R: 503 к.с.
Комбінована: 532 к.с.
Крутний момент: F: 244 фунт-фут R: 469 фунт-фут
Комбінована: 713 фунт-фут

ТРАНСМІСІЯ: 1-швидкісний прямий привід

РОЗМІРИ:
Колісна база: 116,7 дюймів
Довжина: 198,3 дюймів
Ширина: 81,5 дюймів Висота: 66,3 дюймів
SAE Об’єм: F: 60 куб. футів M : 52 куб. футів
R: 28 куб. фути
Передній багажник: 7 куб. футів
Споряджена маса: 5594 фунтів

РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТУ C/D
: від нуля до 60 миль/год: 3,3 секунди
Від нуля до 100 миль/год: 8,3 секунди Від
нуля до 120 миль/год: 13,0 секунди
Початок руху, 5-60 миль/год: 3,5 секунди
Вища передача, 30-50 миль/год: 1,3 секунди
Вища передача, 50-70 миль/год: 2,1 с
Стоячи ¼ милі: 11,8 с @ 116 миль/год
Максимальна швидкість (обмежена регулятором): 130 миль/
Гальмування, 70-0 миль/год: 172 фути
Утримання на дорозі, ковзанка діаметром 300 футів: 0,86 г*

ЕКОНОМІЯ ПАЛЬНОГО:
Водіння по місту/шосе за EPA: 89/90 MPGe
Діапазон EPA: 250 миль
C/D спостережуваний: 77 MPGe**
*Контроль стабільності заблоковано. **На основі лічильника поїздки автомобіля.