Загалом Alfa Romeo 33 Stradale буде обмежено 33 екземплярами.
Компанія Alfa наймає виробника кузовів Carrozzeria Touring Superleggera для виробництва 33 Stradale.
33 Stradale нагадує свою назву та схожість зі спортивним автомобілем Alfa Romeo 33 Stradale кінця 1960-х років.
Alfa Romeo відривається від свого минулого, щоб підготуватися до майбутнього. Найновіший автомобіль Halo від 113-річного бренду поділяє свою назву та схожість із середньомоторним спортивним автомобілем 33 Stradale кінця 1960-х років. Цей автомобіль служив дорожнім аналогом гоночному автовиробнику Tipo 33.
Хоча переосмисленому 33 Stradale бракує прямого зв’язку з будь-яким сучасним гоночним автомобілем Alfa Romeo, новий 33 не менш привабливий, ніж його попередник. Лише 18 екземплярів оригінальної моделі 33 Stradale залишили завод.
Цього разу Alfa розширює асортимент 33 Stradale, додавши додаткові 15 одиниць до виробничого циклу. Хочете один? Занадто пізно, всі 33 місця для безсумнівно близького до—якщо не більше ніж—семизначного автомобіля halo стверджуються. Ці щасливі (і багаті) клієнти охоплюють земну кулю, згідно Alfa, включаючи Північну Америку.
Дизайн 33 Stradale — з його низьким виглядом, плавними лініями, дверцятами-метеликами та повітряним скляним навісом — безсумнівно, є його частиною опору, а його ретро-сучасний стиль долає прірву між минулим Alfa та її майбутнім. Це стосується і інтер’єру в стилі арт-деко, що імітує кабіну реактивного літака.
Фізичний комутаційний пристрій прикрашає салон: 33 Stradale об’єднав фізичні елементи керування, щоб активувати підйом передньої осі, систему керування пуском і селектор режимів руху, який пропонує водієві два параметри на вибір: режим Strada за замовчуванням, який надає перевагу комфорту на дорозі або орієнтованому на трасу налаштування Pista.
Механічне з'єднання Maserati
Як і останній автомобіль Alfa, передньомоторне купе 8C Competizione і кабріолет 8C Spider кінця 2000-х років, 33 Stradale дістає більшу частину свого механічного обладнання з кошика запчастин Maserati. Це включає інтегровані компоненти шасі від MC20 . Два італійських спортивних автомобіля навіть мають однакову колісну базу, а силові агрегати обох моделей з газовим двигуном складаються з 3,0-літрового V-6 з подвійним турбонаддувом, який видає на північ 620 кінських сил, і восьмиступінчастої автоматизованої коробки передач з подвійним зчепленням.
Але двигуни внутрішнього згоряння — це трансмісія вчорашнього дня. Електрика живитиме багато автомобілів завтрашнього дня, і 33 Stradale підтверджує це завдяки наявній електричній силовій установці на акумуляторах. Alfa Romeo замовчує про деталі, але стверджує, що установка виробляє понад 750 кінських сил і повинна забезпечити приблизно 240 миль пробігу на повному заряді.
Незважаючи на це, Alfa Romeo очікує, що 33 Stradale з акумуляторним живленням матиме додаткову півтонни ваги порівняно з газовою моделлю вагою менше 3300 фунтів. Однак ця додаткова маса мало б вплинула на прискорення в автономному режимі, оскільки, за оцінками автовиробника, обидва силові агрегати розганятимуть 33 Stradale до 60 миль на годину менш ніж за 3,0 секунди, а потужніший електричний варіант досягне максимальної швидкості. -хвилинна позначка лише на пару кліків попереду газсера. (Якщо це варте, майже 3800-фунтовому MC20 потрібно було 3,2 секунди, щоб розігнатися до 60 миль на годину під нашим наглядом.)
Скільки з цих італійських суперкарів, виготовлених вручну, покинуть завод Carrozzeria Touring Superleggera на акумуляторах або газу після початку виробництва в червні 2024 року, зрештою, залежить від уподобань кожного окремого клієнта. Тим не менш, ми чуємо, що більшість покупців віддають перевагу варіанту з двигуном внутрішнього згоряння.
Хоча завжди є ймовірність, що цей спортивний автомобіль обмеженої серії лише вшановує минулу славу Alfa Romeo, ми сподіваємося, що 33 Stradale демонструє майбутній напрямок дизайну, підхід до динамічних характеристик і загальну екстравагантність наступного покоління масових автомобілів. випускав моделі від історичної італійської марки.