Alfa Romeo Stelvio — це не просто гарне обличчя. Цей компактний розкішний позашляховик, названий на честь звивистого серпантину перевалу Стельвіо на півночі Італії — однієї з найбільш шанованих водійських доріг у країні — має шасі, яке тримається на вигнутих поворотах, як Пекоріно Романо на спагетті. Базові моделі Sprint оснащені заднім приводом, а повний привід є стандартним для всіх інших комплектацій, але кожен Stelvio отримує яскравий чотирициліндровий двигун із турбонаддувом потужністю 280 к.с. і восьмиступінчасту автоматичну коробку передач.
Ми рекомендуємо придбати Quadrifoglio потужністю 505 к.смодель, розглянута окремо, для Stelvio, яка запалить ваші синапси. Стандартна модель інтер'єру робить гарну спробу розкоші стороні бізнесу; однак його 8,8-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи є одним із найменших у сегменті пропозицій більшого розміру. Маленькі заднє сидіння та вантажний відсік роблять Stelvio кращим вибором для відвідувачів, а не кабінок, але завдяки традиційній решітці радіатора Alfa неможливо сплутати його з позашляховиками-конкурентами, такими як BMW X3 або Porsche Macan .
Alfa Romeo покращує свою топову комплектацію Stelvio Veloce на 2023 рік, додавши обмежену серію моделі Estrema. Estrema отримав адаптивні амортизатори та задній диференціал обмеженого тертя від 505-сильного Stelvio Quadrifoglio. Зовнішній стиль включає ковпаки дзеркал і решітку радіатора з вуглецевого волокна, а також 21-дюймові глянцеві чорні колеса. Доступна опція шахового колеса надає Stelvio Estrema ще більш примхливого вигляду. Estrema продається в чотирьох варіантах фарбування: Alfa White, Alfa Rosso, Misano Blue і Vulcano Black.
Чотирициліндровий двигун Stelvio з турбонаддувом видає чудові 280 кінських сил через восьмиступінчасту автоматичну коробку передач. Задній привід є стандартним для базової моделі, але повний привід є опціональним і стандартним для решти модельного ряду. Хоча під час нашого тестування двигун був дуже швидким і звучав чудово, єдине налаштування Stelvio — окрім високопродуктивного Quadrifoglio — усуває можливість вибору для покупця та обмежує буксирування до максимуму 3000 фунтів.
Під час щоденної їзди нам особливо сподобалася його чутлива дросельна заслінка та плавна передача потужності. Його хрипкий звук вихлопу звучав захоплено та відповідав цьому додатку. Окрім гарного дизайну, Stelvio може похвалитися спортивною керованістю та зручною їздою. Навіть з його 20-дюймовими колесами, версія, яку ми тестувализабезпечує достатню ізоляцію від усіх ударів, крім найжорсткіших. Незважаючи на те, що максимальне зчеплення на поворотах було таким же, як у конкурентів, Alfa є альфа-собою, коли справа доходить до взаємодії з водінням. Шасі, яке спільне з седаном Giulia , мало зручну та зручну амортизацію. Хоча кермо Stelvio не таке різке, як у Giulia, його легке зусилля та швидкі рефлекси все одно були винятковими — особливо для кросовера.
Як і седан Giulia, Stelvio пропонує стильний інтер’єр і зручне місце за кермом. Спортивніші моделі можна придбати з обробкою з вуглецевого волокна, але ті, хто шукає більш висококласний зовнішній вигляд, можуть вибрати дерев’яні вставки. На додаток до чудової посадки за кермом, передні сидіння, що підтримують підтримку, вкриті шкіряною оббивкою, а красиві алюмінієві вставки прикрашають приладову панель, двері та центральну консоль. У Stelvio є кілька корисних трюків для зберігання в італійському рукаві, але з невеликим вантажним відділенням за заднім сидінням, це не найбільш місткий кросовер серед цього набору. Незважаючи на те, що інші кубики Alfa містили лише середні обсяги, ми оцінили корисний слот для смартфона між підстаканниками та лотком біля лівого коліна водія. Центральна консоль також має чудовий знімний лоток внизу.
Інформаційно-розважальна система доступна лише в одному розмірі — 8,8 дюйма — і реагує на сенсорні введення, а також зручний поворотний регулятор на центральній консолі як додатковий елемент керування. Вбудована навігація, Apple CarPlay і інтеграція Android Auto є стандартними. Ми знайшли інформаційно-розважальну систему візуально привабливою, але навігаційні сповіщення іноді з’являлися надто пізно, що призводило до пропущених поворотів. Використання одного з двох стандартних інтерфейсів інтеграції смартфона для навігації вирішує цю незначну проблему.