Завдяки центральному розміщенню двигуна C8 Corvette Chevy продемонстрував світові, що він більш ніж готовий змінити улюблений спортивний автомобіль Америки в кардинально новому напрямку. Corvette E-Ray 2024 року , який вийшов з обкладинки на початку цього року, доводить, що бренд краваток-метеликів ще далекий від радикальних змін. Завдяки повному приводу та гібридній силовій установці E-Ray є першим серійним Vette у своєму роді.
Щоб було зрозуміло, E-Vette не має на меті заспокоїти захисників навколишнього середовища чи переслідувати наймодніші нові технології. Натомість варіант гібридного повного приводу створений для того, щоб робити те, що завжди робили найкращі Corvette: підняти продуктивність на новий рівень. Незважаючи на те, що ми вже детально розповіли про новий E-Ray, тепер ми докладніше розбираємо його нову технологію.
Коли Chevy представила Corvette восьмого покоління , розрізи шасі показали майбутні наміри компанії. Порожній тунель заповнив простір між водієм і пасажиром. У центрі переднього підрамника були невикористані різьбові отвори. Чогось не вистачало.
E-Ray заповнює ці порожнечі. У центральній частині розташована літій-іонна батарея ємністю 1,1 кВт/год, що складається з 80 охолоджуваних холодоагентом елементів LG Chem у формі пакета, а також інвертора з рідинним охолодженням. LG розробила акумулятор для швидкого розряджання та заряджання, а його тепловий стан можна контролювати на нових сторінках продуктивності на екрані інформаційно-розважальної системи. Chevrolet каже, що вся збірка важить приблизно 100 фунтів.
Переміщення двигуна звичайного Corvette проклало шлях для E-Ray, оскільки в іншому випадку передньому двигуну не було б місця, щоб назвати домом. Передню вісь приводить в рух 80-фунтовий синхронний двигун змінного струму з постійним магнітом, що забезпечує 160 кінських сил і крутний момент 125 фунт-фут. Додатковий теплообмінник у носовій частині Corvette забезпечує охолодження двигуна. Серцем E-Ray є 6,2-літровий V8 потужністю 495 к.с., взятий із Stingray Z51. З додаванням до рівняння електродвигуна загальна потужність становить 655 коней. Гібридна система E-Ray забезпечує додаткову потужність для прискорення та підзарядки під час руху накатом, гальмування або використання функції Charge+ під час руху.
Чисто електричне водіння E-Ray обмежене, Chevy оцінює ледве п’ять миль у режимі Stealth. На швидкості вище 45 миль на годину або при сильному натисканні на акселератор V-8 оживає та плавно приєднується до вечірки. Незважаючи на те, що дані EPA ще не визначені, Chevy очікує, що E-Ray витратить 19 миль на галлон разом, як і Stingray.
Chevrolet стверджує, що швидкість до 60 миль на годину досягає за 2,5 секунди, а E-Ray долає чверть милі за 10,5 секунди, що робить його потенційно найшвидшим Corvette в історії. Кажуть, що максимальна швидкість перевищує 180 миль на годину. Електродвигун перестає працювати на швидкості 150 миль/год.
Щоб протистояти додатковій масі гібридної системи (яка штовхає споряджену вагу приблизно до 4000 фунтів), E-Ray оснащений карбон-керамічними гальмами. Стандартні шини 275/30ZR-20 передні та 345/25ZR-21 задні шини Michelin Pilot Sport All Season 4 ZP (розмір шини, що подібний до Z06), вважаються хорошими для приблизно 1,0 г. Ця комбінація надає E-Ray унікальну відмінність як перший серійний автомобіль, стандартно оснащений карбон-керамічними роторами та всесезонними шинами. Літні шини Michelin Pilot Sport 4S для кращого зчеплення на сухій поверхні є додатковими.
Шасі та підвіска майже не змінилися, за винятком пружин і переднього стабілізатора поперечної стійкості, характерних для E-Ray, а також деякого захисту акумулятора. Як і Z06, E-Ray отримав чарівні магнітореологічні амортизатори з подовженим хомутом у нижній точці кріплення на передніх амортизаторах, щоб забезпечити проходження напівосей. Піднята амортизаційна опора піднімає верхню точку кріплення, щоб зберегти той самий хід колеса, що й у Z06, а перероблена поперечна балка з’єднує опори для підвищення структурної жорсткості.