Як стало відомо на WWDC 2023, Apple має намір зробити macOS більш зручною для розробників ігор. Окрім нового ігрового режиму, включеного в майбутнє оновлення macOS 14 Sonoma , список підтримуваних ігор незабаром розшириться такими назвами, як Layers of Fear, World of Warcraft , No Man's Sky і Stray . Але це лише верхівка айсберга, оскільки Apple також планує запропонувати Game Porting Toolkit для розробників ігор, який має дозволити навіть більш популярним назвам мати вбудовану підтримку на платформі macOS.
Game Porting Toolkit обіцяє більш спрощений процес зі швидшим часом оцінки, простішою конвертацією коду та коротшим загальним часом розробки для існуючих ігор. Сторона перетворення обробляється за допомогою перетворювача шейдерів Metal, який тепер підтримує трасування променів разом із власним рішенням Apple для збільшення просторової та часової роздільної здатності під назвою MetalFX.
Це має бути надзвичайно цікавою перспективою для розробників ігор, які хочуть додати macOS як підтримувану платформу, особливо враховуючи, що більшість процесів перенесення, які раніше тривали місяцями, тепер можуть відбутися за лічені дні. Крім того, оскільки вбудовані графічні процесори , які пропонуються з процесорами M, майже не поступаються рішенням середнього класу від AMD і Nvidia , розробники ігор повинні мати можливість оптимізувати існуючі назви принаймні для плавної ігри 1080p на macOS.