Apple стоїть за створенням деяких пристроїв, що визначають жанр: випуск iPod у 2001 році та iPhone у 2007 році змінив форму музики та мобільних телефонів. Але чи може він повторити дію з VR?
Очікується, що в 2023 році Apple анонсує гарнітуру Reality Pro , і, якщо чутки правдиві, у червні вже готова Всесвітня конференція розробників, яка дасть нам можливість зазирнути в майбутнє. Але чи змінить Apple ландшафт персонального комп’ютерного досвіду? Чи змінить це віртуальну реальність? Це може бути не так просто, як ви думаєте.
Хіба бути Apple не означає лише успіху?
Існує велика різниця між випуском iPod або iPhone і випуском Apple Reality Pro. Apple не є лідером у VR, вона не збирається показувати Reality Pro і вражати всіх чимось, чого ніхто раніше не бачив. Цей момент прийшов з Oculus Rift або HTC Vive майже десять років тому – і відтоді відбувся поступовий прогрес VR. Не впевнений, що Apple когось здивує.
Дійсно, ходять чутки, що Apple була стурбована тим, що у неї не буде «моменту iPhone» , коли буде представлено Reality Pro. З іншого боку, перевага Apple полягає в тому, що багато технологій, які їй потрібно використовувати, уже розроблені, вже використовуються. Рецепт успіху полягає в тому, щоб усі ці речі працювали разом.
Apple Reality Pro потребує простого керування
Контроль простору VR складний, і успіх гарнітури Apple залежатиме від її простоти. Це те, у чому Apple, як правило, дуже добре вміє, приймаючи складну взаємодію та змушуючи її працювати. Кажуть, що відстеження очей включено в Reality Pro, як і в PS VR2 , і це допоможе гарнітурі знати, на що ви дивитеся. Це означає, що графіка може бути досконалішою, розміщуючи більше деталей у полі зору та знижуючи точність периферійних елементів - так зване фовеатне рендеринг. Це може зробити речі більш реалістичними, але також може бути корисним для навігації в інтерфейсі користувача.
Але крім цього, ви повинні мати можливість легко контролювати те, що відбувається вашими руками чи голосом. Фронтальні камери та датчики вже дозволяють функціонувати контролерам VR, але можливість використовувати руки, а не пару контролерів, одразу приваблює – ви просто хочете мати можливість простягнути руку та торкнутися піктограми, а не використовувати деякі свого роду клацаючий покажчик. Звичайно, Apple також має Siri , і зробити Siri більш схожою на ДЖАРВІСА із Залізної людини було б очевидним кроком, вашим віртуальним помічником у віртуальному світі.
Інтерфейс xrOS Apple Reality Pro має вирішальне значення
Найбільшою проблемою в гарнітурах VR є інтерфейс користувача. Дуже багато пристроїв мають роз’єднану систему взаємодії, де елементи керування змінюються між програмами, тобто ви можете застрягти в місцях, не маючи жодного уявлення, що вам робити або як вибратися з віртуального пекла, в якому ви опинилися. називатися xrOS, саме тут інтерфейс Apple може справді змінити гру.
Apple має чудовий досвід щодо узгодженості інтерфейсу користувача. Apple, ймовірно, викладе стандарти для xrOS, яким розробники повинні будуть відповідати, і це зменшить криву навчання для різних програм і досвіду. Навігація Apple TV+ на Reality Pro має бути такою ж простою, як і навігація іншим типом досвіду. Ймовірно, це буде узгоджено з простими елементами керування, які я обговорював вище, щоб уникнути випадкового досвіду, який ви знайдете в інших гарнітурах. Знову ж таки, перевага екосистеми Apple свідчить про те, що якщо ви дивитеся Apple TV+ у VR, тоді буде доступний віртуальний контролер, який виглядає як контролер Apple TV .
Для Apple Reality Pro контент буде королем
Щоб будь-яка гарнітура VR була бажаною, вона повинна мати мету. Для PSVR2 найбільша проблема, з якою вона стикається, — це невизначеність щодо того, які ігри перших розробників з’являться в майбутньому . Хто хоче купувати систему віртуальної реальності, коли є сумніви щодо того, в які ексклюзивні ігри ви зможете грати?
Apple має більший ігровий простір, ніж PSVR2, і очікується, що Reality Pro зможе використовувати ігри, але також і інші можливості метавсесвіту, зокрема в просторі персональних комп’ютерів. Apple має музику та фільми, які вона захоче використати - AirPods вже підтримують просторове аудіо та відстеження голови, - але є й інші додатки, які, безсумнівно, захочуть включити. Ймовірно, це охопить такі речі, як обмін повідомленнями (FaceTime на основі Memoji є очевидною метою), але, ймовірно, також переміститься в інші обчислювальні завдання.
AR – це те, з чим Apple пробувала себе раніше, коли різні керівники із захопленням грали в AR-ігри на сцені за допомогою iPad . Це ніколи не було рішенням, але мати гарнітуру, яка може легко перемикатися з режимів VR на AR, може бути відповіддю. Знову ж таки, HTC Vive XR Elite є однією з таких систем, де перехід до реального світу неймовірний, створюючи чудовий досвід змішаної реальності. Apple вже давно є синонімом дизайнерів, і ми підозрюємо, що проектування в 3D-просторі буде одним з головних у порядку денному.
Apple, ймовірно, розкаже про все це на WWDC, щоб підняти ажіотаж перед майбутнім випуском і переконатися, що весь цей вміст є на місці – і, сподіваюся, не просто ще одна версія Fruit Ninja.
Що оголосить Apple?
З огляду на витоки, які з’явилися на сьогоднішній день, Apple може анонсувати пристрій, виготовлений з алюмінію, скла та вуглецевого волокна (що пояснює ціну в 3000 доларів США), з роздільною здатністю 8K або 4K для кожного ока, з високою частотою оновлення, ймовірно, 120 Гц.
Очікується, що він матиме спеціальну базову станцію для передачі бездротового зв’язку через WiGig на частоті 60 ГГц, на якому розташоване обчислювальне обладнання. Вважається, що це перевищує потужність Apple M2, тоді як чіп U1 може використовуватися для визначення наближення UWB .
Це схоже на систему, яка забезпечить віртуальну реальність у масштабі кімнати, але вона, ймовірно, запропонує досвід у різних випадках використання, від сидіння та стояння до активніших стрибків. Ймовірно, буде демонстрація комерційного використання — створення візуалізацій у віртуальній реальності вашого нового дизайну кухні, дизайну архітекторів та інших подібних захоплюючих вражень, але з додатковим доповненням Apple.
Але окрім апаратного забезпечення, яке, як ми впевнені, буде технічно дуже потужним, уся система залежатиме від цих основних стовпів – керування, інтерфейсу користувача, вмісту. Хоча початкова ціна в 3000 доларів здається надзвичайною, він, швидше за все, буде запущений як пристрій для розробників, як HoloLens від Microsoft.