Програму Aptera Accelerator було оголошено наприкінці січня, і стартап із сонячними електромобілями спочатку запланував завершення краудфандингової кампанії на 26 березня 2023 року, але тепер він повністю прибрав кінцеву дату. Однак номер слота залишається незмінним і становить 2000, тому, коли всі вони будуть вимовлені, програма завершиться.

aptera motors

Зважаючи на це, на сьогоднішній день заповнено лише 606 слотів для доставки, що означає, що Aptera все ще має понад 1300 доступних позицій і, судячи з усього, потребує грошей від цієї краудфандингової кампанії, щоб почати виробництво.

Ще в січні фірма SEV заявила, що їй потрібні додаткові 50 мільйонів доларів , щоб розпочати збірку триколісного автомобіля, покритого фотоелектричними панелями. Нещодавно компанія отримала грант у розмірі 21 мільйон доларів від Каліфорнійської енергетичної комісії (CEC), але сам грант є програмою відшкодування, тому Aptera спочатку має витратити гроші зі своєї кишені на кваліфіковані покупки, як-от виробниче обладнання, яке потім буде оплачено назад грант.

Отже, після деяких швидких розрахунків, якщо каліфорнійський стартап переконає 1394 людини інвестувати щонайменше 10 000 доларів через програму Accelerator, він отримає щонайменше 13,94 мільйона доларів. Додайте, що до 8,73 мільйона доларів, які вже накопичили перші 606 інвесторів Accelerator, Aptera матиме на своєму банківському рахунку 22,67 мільйона доларів, яких достатньо для покриття гранту CEC.




Спосіб краудфандингу компанії досить простий: чим більше грошей ви інвестуєте, тим вище ви в списку очікування на перші 2000 одиниць сонячного автомобіля. Згідно з офіційною таблицею лідерів, одна людина інвестувала понад 1 мільйон доларів і стала першою в черзі, щоб отримати свій триколісний електромобіль, коли почнеться виробництво.

Окрім отримання одного з перших 2000 коли-небудь виготовлених автомобілів, ті, хто бере участь у програмі Accelerator, отримають серійну книгу, пронумеровану відповідно до їх автомобіля та підписану співзасновниками Aptera, а також серійні позначки на середній стійці з боку водія. і область відкриття заднього люка сонячного електромобіля.

Launch Edition Aptera SEV оснащено акумуляторною батареєю з запасом ходу 400 миль (643 кілометри), а також інтегрованим сонячним блоком потужністю 700 Вт, який забезпечує до 40 миль (64 км) сонячної зарядки на день, якщо користувач розташована десь із дуже високим сонячним світлом, як-от Південна Каліфорнія, і проїжджає в середньому 29 миль (46 км) щодня.

Aptera Launch Edition має систему повного приводу, яка видає сукупну потужність 128 кіловат, що дозволяє розганятися до 60 миль на годину (0-96 кілометрів на годину) за 4 секунди та розвивати максимальну швидкість 101 милю на годину ( 162 км/год).




Заряджати Aptera можна через мережу змінного струму зі швидкістю 13 миль (21 км) на годину при підключенні до розетки 120 В, тоді як розетка 240 В призводить до збільшення швидкості заряджання до 57 миль (91 км) на годину. Також доступна швидка зарядка постійним струмом , коли сонячні електромобілі приймають від 40 до 60 кВт через зарядний порт Tesla ( NACS ). Крім того, компанія каже, що далі, після додаткових тестів, швидкість швидкої зарядки постійним струмом зросте до 100 кВт. І тепер, коли мережа Supercharger відкрита для інших брендів, це означає, що власники Aptera зможуть легко поповнювати заряд у кіосках Tesla.

Aptera Launch Edition має MSRP 33 200 доларів США з комісією за бронювання 100 доларів США, тож якщо ви не хочете інвестувати десятки тисяч доларів у компанію, ви все одно можете забронювати сонячний електромобіль – просто вас не буде на передній частині лінії після початку виробництва після забезпечення фінансування.

Згідно з даними компанії, вона має понад 40 000 бронювань і планує побудувати щонайменше 5 000 автомобілів Launch Edition з подальшою метою виробництва щонайменше 10 000 автомобілів на рік.