У житті є певні речі, з якими зіткнеться не кожен, і водіння Aston Martin є однією з них. Dodge, Ford і Chevy принесли масам велику потужність, встановивши великі двигуни у свої позашляховики та вантажівки, але це зовсім не схоже на враження від водіння Aston Martin DB11. Стандартний твін-турбо V-8 потужністю 528 к.с. захоплює, а могутнє купе V-12 із подвійним турбонаддувом потужністю 630 к.с. — це навіть величний туристичний автомобіль.

Aston Martin DB11

Обидва двигуни співають гарний саундтрек і працюють в парі з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач, що приводить в дію задні колеса. DB11 проганяє чверть милі лише за 11,7 секунди, і при цьому звучить чудово. DB11 забезпечує свою продуктивність без шкоди для комфорту. Його алюмінієве шасі з клеями та заклепками має підвіску, яка не тріскає зубами навіть у найтвердішому положенні. Прошиті візерунки сидінь і багата шкіра додають враження від DB11. Хоча його інформаційно-розважальний екран малий і застарілий, вражаючий дизайн і ексклюзивність DB11 ніколи не старіють.




Не багато змін для Aston Martin DB11 2023 року. Тепер доступні нові 21-дюймові колеса з Vantage F1 Edition, що дозволяє заощадити приблизно 33 фунти непідресореної ваги на всіх чотирьох колесах. Ці легкі колеса стандартно постачаються з шинами Pirelli P Zero.




Ми вважаємо, що кабріолет під назвою Volante є найкращим досвідом DB11. На жаль, ті, хто бажає додаткового характеру двигуна V-12, будуть розчаровані, тому що кузов продається тільки з V-8. Після вибору бажаного кольору фарби, зовнішнього оздоблення та інтер’єру ми додамо аудіосистему Bang & Olufsen і сенсорну панель для керування інформаційно-розважальною системою. Єдине інше додаткове обладнання, яке ми рекомендуємо – це кермо з підігрівом і моніторинг сліпих зон.




DB11 пропонує два варіанти двигуна: 4,0-літровий V-8 з подвійним турбонаддувом або 5,2-літровий V-12 з подвійним турбонаддувом. Перший розвиває 528 кінських сил і 513 фунт-фут крутного моменту, тоді як останній створює 630 поні і 516 фунт-фут. Обидва поєднуються з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач, яка передає весь крутний момент на задні колеса. Ми протестували розстроєну версію V-12 DB11 потужністю 600 к.с. , яка показала серйозну швидкість.




Нещодавно ми їздили на DB11 з двигуном V-12 у північній Німеччині та насолоджувалися його потужною тягою, спортивними рухами та нотою вихлопу, яка однаково мелодійна та грізна. Ми також випробували моделі V-8. Купе DB11 довело, що восьмициліндровий двигун може бути таким же швидким і звучати так само погано , як V-12. Так само,Дроптоп DB11 Volante, яким ми керували , був приголомшливим способом відчути південь Франції. Хоча він недоступний для V-12, Volante, на щастя, не жертвує продуктивністю.

Aston Martin DB11 photo

Внутрішня частина кожного DB11 оздоблена плюшем і може бути налаштована за допомогою різноманітних кольорів та екзотичних матеріалів. Проте ми помітили деяку невідповідність панелей і напрочуд дешеві розподільні пристрої. Проте ці проблеми незначні в порівнянні з іншими екстравагантними та карколомними враженнями від водіння цього автомобіля. Кожна модель включає шкіряну оббивку, передні сидіння з підігрівом і електроприводом, а також пасивний доступ. Пропонується підігрів керма та вентиляція передніх сидінь. Усередині DB11 небагато місць для зберігання дрібних речей, окрім контейнера на центральній консолі, який відкривається, відкриваючи підсклянники та корисний піднос.




Інформаційно-розважальна система, створена на базі Mercedes-Benz, забезпечує зручне керування та привабливі меню. Ви вибираєте елементи на маленькому, здавалося б, 8,0-дюймовому екрані за допомогою стандартного поворотного контролера або додаткової сенсорної панелі на центральній консолі. Разом із 400-ватною аудіосистемою та супутниковим радіо SiriusXM Aston надає кожному DB11 точку доступу Wi-Fi. Покупці можуть оновити систему до 700-ватної звукової системи або 1000-ватної системи Bang & Olufsen.