Маршрут Наполеон, який піднімається на північ від Французької Рив’єри до Гренобля, вважається однією з найкращих доріг у Європі з вражаючою колекцією вузьких поворотів і швидкісних поворотів, з’єднаних короткими прямими. Більша частина пролягає через національні парки, тому рух транспорту слабкий. Але це навряд чи є секретом, і ви знайдете групи мотоциклістів, туристичних груп і, неминуче, кемперів також на маршруті. Ідеальним автомобілем для Route Napoléon є той, який є жорстким і чуйним на звивистих поворотах, врівноваженим на швидких поворотах і з великим запасом потужності для того, щоб проїхати повз бездіяльних людей у коротких зонах проїзду та переможно ревти долинами. Щось схоже на Aston Martin DB12 .
DB12 — це великий автомобіль, і він здається досить широким, коли їдеш на ньому вузькими вуличками Лазурного берега. На щастя, рульове управління, яке було переглянуто для більшої точності як у центрі, так і поза ним, полегшує розміщення цього автомобіля. Швидкість така ж, як і раніше — 2,4 повороту від замка до замка — і коефіцієнт фіксований, що сприяє передбачуваності. Рівень підсилювача залежить від швидкості та режиму водіння, але не так сильно. Точність по центру також була ключовою якістю в дизайні шин Michelin Pilot Sport 5S, характерних для DB12 (275/35-ZR21 спереду, 325/30-ZR21 ззаду).
Так само було зчеплення, і DB12 має багато. Натискаючи на нього так сильно, як ми сміли, було неможливо вивести з ладу це шасі — навіть коли нас здивував різкий поворот або раптове завантаження акселератора, виїжджаючи з кривої. Aston стверджує, що 52 відсотки маси автомобіля їздить на задніх колесах, і DB12 виглядає неймовірно збалансованим, з нетерплячим поворотом і невеликим поштовхом передньої частини.
Налаштування шасі для нового DB12 було виконано з метою збереження якості їзди, але покращення керованості. До трьох основних режимів руху — GT, Sport і Sport+ — додаються нові режими Wet та Individual. Є також дев’ять рівнів трекшн-контролю, коли ви вимикаєте ESC (хоча ця можливість не була активна на передсерійних автомобілях, на яких ми їхали). Директор із роботи автомобіля Саймон Ньютон розповідає про бажання дозволити автомобілю «дихати», що означало налаштування нових адаптивних амортизаторів Bilstein DTX, щоб дозволити деякий вертикальний рух навіть у найтвердішому положенні. Це найжорсткіше налаштування справді зберігає показник якості їзди — більше, ніж більшість автомобілів Mercedes-AMG або BMW M у режимі максимальної атаки.
Найбільша механічна зміна від DB11 до 12 відбувається під капотом. 4,0-літровий V-8 з подвійним турбонаддувом знову походить від AMG, але він набагато потужніший, ніж DB11. Більші турбокомпресори, переглянуті профілі кулачків і вищий ступінь стиснення підвищують потужність до 671 кінських сил і 590 фунт-фут крутного моменту, додаткових 143 коней і 77 фунт-фут. Новий V-8 також перевершує раніше доступний V-12 потужністю 630 коней і 516 фунт-фут. (V-12 наразі не пропонується для DB12, але інсайдери Aston натякають, що він може повернутися.)
Як це, V-8 звичайно не розчаровує. Великий діапазон крутного моменту двигуна — пік досягає від 2750 до 6000 об/хв — означає, що турбований V-8 надзвичайно потужний у всьому діапазоні обертів. І чи має цей двигун потужність. Aston каже, що швидкість до 100 км/год займає 3,5 секунди, але на ходу DB12 здається ще швидшим. На трасі Наполеона натискання на праву педаль призвело до того, що автомобіль мчав до наступного повороту, і це раптово зробило навіть найнебезпечніші можливості для об’їзду. Наша єдина заперечка – це агресивне відображення дросельної заслінки в режимі Sport+.
Двигун, який може штовхати автомобіль вперед із силою цього V-8, потребує гальм, які однаково потужні, коли приборкають автомобіль. Тверда, заспокійлива ліва педаль у наших DB12 зі стиснутими вуглецево-керамічними роторами справлялася із завданням. Нова опція, вони економлять майже 60 фунтів порівняно зі стандартними залізними пробками, хоча іноді вони видають слабкий вереск під час легких додатків. Міцні ротори видно крізь нові 21-дюймові колеса (9,5 дюймів завширшки спереду, 10,5 дюймів ззаду). Розмір колеса збільшився з 20 дюймів у DB11, але нові ковані колеса разом легші приблизно на 17 фунтів.
У DB12 знову використовується восьмиступінчаста трансмісія ZF із заднім розташуванням коробки передач, а передавальні числа такі ж, як і раніше. Однак передаточне число головної передачі на 13 відсотків коротше, щоб допомогти прискоренню на передачах, тому на вимоги щодо більшої середньої тяги часто можна відповісти без перемикання на нижчу передачу. Aston перемістив великі перемикачі передач із колонки на кермо, але вони вам не знадобляться, настільки інтуїтивно зрозумілою є ця коробка передач. Незалежно від режиму, він був дивовижно прозорливим завдяки зниженню передачі в поворотах і утриманню передачі під час різкого прискорення з них. У протилежному випадку, під час м’якої їзди по жвавому центру міста або на швидкості на парковці, цей автомат із гідротрансформатором не демонструє жодних ривків, які можуть виникнути з коробкою передач з подвійним зчепленням.
Маршрут Наполеон – це не дуже місце для стилізації та профілювання, але Французька Рив’єра, безперечно, є, і в цьому відношенні DB12 легко тримається, хоча глядачі можуть не відрізнити його від його попередника. Подивіться на DB12, і ви подумаєте, що — як Фонзі, який розглядає свій ідеальний качиний хвіст у дзеркалі та просто кладе свій гребінець назад у кишеню — дизайнери Aston Martin прикотили DB11 у студію та вирішили: «Е, ми справді не можна покращити це». Власне, головний креативний директор Aston Марек Райхман стверджує, що більшість кузовних панелей нові або змінені (двері перенесені, а дах з DBS). Зовнішній вигляд настільки схожий, що роздача DB12 здебільшого полягає в деталях: більша решітка радіатора, яка піднімає ніс, змінені фари, більш помітний передній спліттер.
Майже ідентичний кузов накинутий на алюмінієву конструкцію Aston, прикріплену заклепками, налаштовану для роботи в DB12. Зміни в поперечині двигуна, передній поперечині, задній перегородці та лотках днища підвищили структурну жорсткість на 7 відсотків. Передня колія трохи ширша (0,2 дюйма), а задня трохи більше (0,9 дюйма).
У той час як Aston прагнув до безперервності зовні, цього не було з інтер’єром, де він замінив попередню химерну панель на більш тонкий блок, який робить переднє відділення дещо просторішим, хоча теплиця (яка не змінилася) залишається досить неглибокою. Пропонуються три різні сидіння: у нашому автомобілі були сидіння Sport Plus середнього класу, які мали достатню бічну підтримку, але елементи керування збоку від консолі дещо незручні. Як і раніше, символічні задні сидіння мають розміри для портфеля чи рюкзака, а не для людини. Ароматна шкіра Bridge of Weir та алькантара покривали майже кожну внутрішню поверхню автомобіля, яким ми керували, а також обробку з вуглецевого волокна, хоча покупці стикаються з великою кількістю вибору.
Aston відмовився від інформаційно-розважальної системи Mercedes DB11 на користь нового пристрою, розробленого власними силами. Екран, тепер повністю інтегрований у центральну консоль, що нагадує пандус, може здатися замалим (10,3 дюйма), але він виглядає добре, і головний екран показує кілька функцій одночасно, включаючи ярлики клімат-контролю, такі як «теплі руки». Дзеркалювання смартфонів Apple і Android є бездротовим. І система налаштована на оновлення по повітрю.
На щастя, Aston не став повноцінним сенсорним екраном у помилковому прагненні до сучасності, натомість зберігши тактильність високоякісного розподільного пристрою, включаючи роликові перемикачі для температури, швидкості вентилятора та гучності аудіо, а також кілька кнопок для основних аспектів водіння (заслонка жорсткість, обсяг вихлопу та контроль стійкості), а також камеру паркування та деякі функції клімату. Чутливі до дотику виступи на спицях керма схожі на Мерседес і тут не кращі. Ви вибираєте режим руху за допомогою великого диска на центральній консолі з кнопкою старт/стоп у центрі. Килимок для бездротової зарядки смартфона розташований на відкритому нижньому ярусі консолі, що може викликати деяке занепокоєння у тих, хто не хоче, щоб їхній телефон був поза полем зору; Дротове підключення також можна знайти всередині центрального підлокітника.
Aston Martin зазначає, що останнім часом оптова зміна моделі супроводжувалася плюс-два збільшенням позначення моделі: DB7 на DB9, DB9 на DB11 . ( Ультраобмежений DB10, мабуть, не враховується.) Табличка DB12 нового автомобіля разом із його безперервним зовнішнім виглядом говорить вам, що це більш комплексне оновлення. Але це те, що ставить цей Aston на вершину світових спортивних турерів із високим шармом, і це робить DB12 ідеальною машиною для поїздок на одну з найвідоміших доріг Європи.
Технічні характеристики 2024 Aston Martin DB12
Тип автомобіля: передній двигун, задній привід, 2+2 пасажира, 2-дверне купе
ЦІНА
Базова: $248 086
ДВИГУН
32-клапанний V-8 DOHC з проміжним охолодженням і турбонаддувом, алюмінієвий блок і головки, безпосереднє вприскування палива Робочий об’єм: 243 дюймів 3, 3982 см 3
Потужність: 671 к.с. при 6000 об./хв.
Крутний момент: 590 фунт-фут при 2750 об./хв.
ТРАНСМІСІЯ
8-ступінчаста автоматична
РОЗМІРИ
Колісна база: 110,4 дюйма
Довжина: 186,0 дюйма
Ширина: 78,0 дюйма
Висота: 51,0 дюйма
Об’єм багажника: 9 футів 3
Споряджена вага ( C/D est): 4100 фунтів
ПРОДУКТИВНІСТЬ ( C/D EST)
60 миль/год: 3,3 с
100 миль/год: 7,5 с
1/4 милі: 11,1 с
Максимальна швидкість: 202 милі/год