Як ніч змінює день, так і версія спортивного автомобіля Aston з відкритим верхом з’являється незабаром після купе. У цьому випадку це означає цілком передбачуваний, але також цілком красивий DB12 Volante, який є кабріолетною версією звичайного DB12, на якому ми вперше їздили минулого місяця в Європі.
Як і у випадку з купе, Aston описує Volante як «супертурер», призначений для поєднання продуктивності висококласного спортивного автомобіля з можливостями великого туру традиційного Aston Martin. Механічно він не відрізняється від версії з фіксованим дахом, використовує той самий 4,0-літровий двигун V-8 від AMG з подвійним турбонаддувом, що забезпечує максимальну потужність 671 кінську силу та 590 фунт-фут. Варіант двигуна V-12 більше не доступний; Aston резервує це для майбутньої заміни DBS Superleggera.
Але навіть маючи лише чотири літри об’єму та вісім циліндрів, DB12 Volante все одно буде неймовірно швидким. Aston стверджує, що він буде здатний розганятися до 60 миль на годину за 3,6 секунди, що лише на одну десяту повільніше, ніж відповідний час для купе. Обидві версії DB12 мають ідентичні максимальні швидкості 202 миль/год, хоча Volante зможе досягти цієї вершини лише з дахом на місці. Згідно з даними Aston, кабріолет на 240 фунтів важчий за купе, що означає, що коли ми покладемо його на ваги, він має важити близько 4350 фунтів.
Дах Volante — це восьмишаровий тканинний верх, який після опускання повністю ховається під задньою частиною. Топлес особливо добре підходить для DB12, особливо для тих, кому не дуже подобається чорна окантовка, яка тягнеться ззаду від оранжереї купе. Volante повністю втрачає це, а профіль опущеного даху вражає своєю простотою. Будуть доступні чотири кольори тканини кабріолета: чорний, червоний, синій і чорний/сріблястий. Aston каже, що відкривання даху займає всього 14 секунд, а закривання – 16 секунд, що можливо на швидкості до 31 миль/год.
Volante пропонуватиметься виключно з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач і заднім приводом, а реакція буде посилена електронним блокуванням диференціала ззаду. Адаптивні амортизатори є стандартними і, як стверджується, мають 500-відсоткове збільшення «смуги розподілу сил» порівняно з тими, які використовуються в DB11 Volante . Новий Volante буде м'якшим, ніж купе, маючи інші задні пружини та те, що Aston описує як "спеціалізовану настройку амортизаторів"; Також стверджується, що він має на 5 відсотків кращу жорсткість на кручення, ніж DB11 Volante.
Найсуттєвішою зміною для DB12 Volante є така ж, як і для купе, поява оновленої та якіснішої кабіни, яка має як покращену ергономіку, так і використання сенсорного інтерфейсу замість громіздкого поворотно-клацаючого контролера. DB11. Хоча механічна та структурна трансформація між DB11 і DB12 фактично є серйозною підтяжкою обличчя, це одна з областей, де новий Volante повинен відчуватися як абсолютно новий автомобіль.
DB12 Volante дебютує під час Monterey Car Week цього тижня та почнеться у виробництво вчасно, щоб перші покупці отримали доставку до кінця року. Офіційна ціна ще не оголошена, але ми очікуємо, що вона становитиме близько 265 000 доларів у США. Це відносно скромне збільшення в порівнянні з DB11 Volante за 236 000 доларів, яке виглядає виправданим, враховуючи масштаби вдосконалень, які були зроблені. був кований.