Суперкар був створений на алюмінієвій просторовій рамі та шасі купе DB11, які були істотно модернізовані. Він отримав занижену підвіску, задній привід, диференціал і вугле-керамічні гальма. Під капотом стоїть бензиновий двигун V12 5.2 з подвійним турбонаддувом, форсований до 725 л. с. (На моделі DB11 цей мотор розвиває 608 або 639 сил в залежності від модифікації). Крутний момент передається на задні колеса через посилений восьмиступінчатий "робот", а зупинити розігнану автівку допомагають гальма з вугле-керамічними дисками.
Aston Martin DBS Superleggera може розігнатися до сотні за 3, 4 секунди, а максимальна швидкість машини - 340 км / ч. Купе продається за ціною від 225 тисяч фунтів стерлінгів. До всього іншого, фахівці Астона модернізували коробку передач ZF, а також замінили чавунні гальмівні диски.
Суперкар зберіг задній привід з диференціалом. З нуля до сотні новий DBS Superleggera прискорюється за 3, 4 секунди, що на 0, 3 сек швидше DB11 AMR, '>максималка виросла на 6 кілометрів на годину - до 340 км / ч. Відзначимо також, що зміни в екстер"єрі позитивно позначилися на аеродинаміці: на максимальній швидкості обвіс генерує на 180 кг притискної сили, це більше, ніж будь-який інший представник марки.
Архітектура салону Aston Martin DBS Superleggera є еталоном розкоші та комфорту. Тут поєднуються високий рівень майстерності ручної обробки з використанням тільки натуральної шкіри та благородних сортів дерева. Глибокі ковші сидінь повторюють вигини тіла, скошене по хорді кермо ідеально лежить в руках, панель приладів закрита козирком і не відблискує на сонці.