Aston Martin обіцяє швидшу версію DBX з моменту запуску звичайної, і це, безперечно, вона. Згідно із заявами виробників, новий DBX 707 2023 року має стати найшвидшим позашляховиком на ринку, а генеральний директор Aston Тобіас Моерс каже, що компанія сподівається довести це, встановивши відповідний рекорд на Нюрбургрингу.
Розташований над стандартним DBX, який продовжуватиме продаватися разом із ним, DBX 707 отримав суттєве підвищення потужності завдяки оновленій версії 4,0-літрового AMG V-8, який, за словами Aston, значною мірою розроблено власними силами. У двигуні використовуються нові турбокомпресори на кулькових підшипниках і переглянуте калібрування, щоб збільшити потужність до 697 кінських сил (назва «707» відноситься до метричних кінських сил).
Це на 155 к.с. більше, ніж звичайний DBX, і означає, що DBX 707 перевершує такі світила, як Bentley Bentayga W12 Speed потужністю 626 к.с., Lamborghini Urus потужністю 641 к.с. і навіть Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid потужністю 670 к.с. Мерс зізнався, що Porsche був еталоном для Aston, коли він знайомив журналістів з новим автомобілем.
Потужність крутного моменту DBX 707 також зросла з новим піком у 663 фунт-фут. А 707 замінює звичайну дев’ятиступінчасту автоматичну коробку передач у звичайній DBX на динамічнішу дев’ятиступінчасту коробку передач AMG із пакетом мокрого зчеплення замість гідротрансформатора. Це дозволить швидше перемикати передачі та запускати з контролю запуску, а менше кінцеве передавальне число означає, що, як стверджується, 707 здатний розганятися до 60 миль/год за 3,1 секунди. Це зрівняє наш результат для Lamborghini Urus, який є найшвидшим позашляховиком , який ми коли-небудь тестували.
Враховуючи цей неймовірний рівень продуктивності та прагнення Моерса до слави на Нюрбургрингу, не дивно, що DBX 707 матиме стандартні вуглецево-керамічні гальма з величезними 16,5-дюймовими роторами спереду та 15,4-дюймовими дисками ззаду. 22-дюймові колеса будуть стандартними, а 23-дюймові опціонально. На них будуть шини Pirelli, але Моерс каже, що будь-яка спроба подолати час Нюрбургрингу Cayenne Turbo S 7:38.9 буде здійснена на більш агресивній гумі, що має тенденцію до треку: «зрештою, це тест шин».
Крім нових коліс, візуальні відмінності DBX 707 включають більший передній бампер із ще більшою передньою решіткою радіатора, темні рамки вікон замість хромованої окантовки та масивний дифузор ззаду з чотирикутними вихлопними наконечниками. Інтер’єр отримав нові спортивні сидіння, хоча звичайні комфортні сидіння DBX залишаться безкоштовним варіантом, а також переглянуту центральну консоль з поворотним перемикачем передач. На нижній консолі також є нові кнопки швидкого доступу для різних режимів водіння, що означає, що водіям не доведеться використовувати інформаційно-розважальну систему для налаштування адаптивної підвіски, контролю стабільності, активної вихлопної системи та коробки передач.
Незважаючи на те, що DBX 707 все ще використовує існуючу інформаційно-розважальну систему Aston, засновану на архітектурі STAR останнього покоління Mercedes, Моерс також обіцяє, що розробка спеціального інтерфейсу користувача Aston триває. «Ми не можемо змінити навігаційну систему, це займає деякий час, але ми створюємо спеціальну навігаційну систему та HMI для Aston без подальшого використання Mercedes», — обіцяє він.
Моерс також позитивно оцінює перспективи продажів DBX 707, припускаючи, що на 707 може припадати близько 60 відсотків усіх продажів DBX. Це незважаючи на ціну в 235 086 доларів, що робить його більш ніж на 50 000 доларів дорожчим за стандартний автомобіль. Виробництво почнеться до кінця першого кварталу 2022 року.