Як тільки було встановлено, що високопродуктивні позашляховики не є оксюмороном, залишився лише один напрямок: вгору. Більша швидкість, швидше прискорення, краще зчеплення з дорогою, ефективніше гальмування і, головне, вищі ціни. У Porsche розвиток високотестових версій із більшою потужністю та складними значками призвело до Cayenne Turbo GT 2022 року , справжньої спортивної зброї, здатної робити дивовижні речі на трасі, аж до хваленого Нюрбургрингу.
Інші виробники високоякісних автомобілів приєдналися до них — навіть Ferrari з майбутнім Purosangue . Aston Martin вступив у бій пару років тому зі своїм DBX. Однак ми б припустили, що чудовий DBX 707 2023 року був у плані моделі з самого початку.
Ці моделі Cayenne і DBX створюють чудову пару, і не тільки тому, що наші зразки були пофарбовані в білий колір фокус-групи, щоб запобігти зміщенню кольору. Жорстокі 4,0-літрові двигуни V-8 з подвійним турбонаддувом енергійно рухають обидва двигуни, разом із Porsche 3996- кубічний сантиметровий силовий агрегат, що генерує 631 кінську силу, і Aston, що віджимає 697 кінських сил із простих 3982 кубічних сантиметрів. Крім того, обидва автомобілі мають повний привід і їздять на пневматичних пружинах, доповнених амортизаторами з електронним керуванням і активними стабілізаторами поперечної стійкості. Обидва оснащені режимами рельєфу з високою стійкістю сумнівної актуальності, а також мають захмарні ціни. Полегшений Porsche у нашому тесті коштує 189 090 доларів, тоді як більш блискучий Aston Martin коштує 290 086 доларів.
Якби ми визначили чемпіона на основі уваги глядачів, Aston здобув би цю перемогу без сумніву. Люди зупиняли нас на заправках, бажаючи знати, що це таке, і фотографувати. Коли ви дивитеся на транспортні засоби поруч, це має сенс. 707 має присутність. Його свіжий сучасний стиль прикрашений інтригуючими деталями, хоча без неповороткого спойлера дифузора ми могли б обійтися.
Те ж саме вірно і всередині, де DBX виглядає цікавим і багатошаровим. Сидіння та приладова панель виглядають так, наче на них було витрачено певний дизайнерський капітал, а центральна консоль із вуглецевого волокна набагато складніша та продуманіша, ніж незначні речі, прикріплені до дверних панелей Porsche. Але, як і зовні, дизайн виглядатиме краще, якщо його намотати приблизно на 5 відсотків.
Під час руху Aston демонструє приголомшливу продуктивність, яку передбачає його агресивний вигляд. Він розганяється до 60 миль на годину за 3,1 секунди, досягає 100 миль на годину за 7,6 секунди та пробігає чверть милі за 11,4 секунди зі швидкістю 121 миль на годину. Його охоча дев'ятиступінчаста автоматична коробка передач дозволяє розганяти швидкість від 30 до 50 миль/год за 2,6 секунди, а від 50 до 70 миль за три секунди.
Aston є вправним хастлером у twisties також. Точна реакція керма та потужні гальма дозволяють штовхати так сильно, як ви смієте, з ударом V-8, чудовим лементом і тріском при перемиканні на підвищену передачу, коли ви завантажуєте його після виходу з повороту. Незважаючи на близько 5138 фунтів британської техніки, шасі виглядає гнучким і збалансованим, а активний стабілізатор крену гарантує, що нахил кузова зводиться до мінімуму, коли ви входите в наступний поворот. Точка спрацьовування гальм трохи нижча, ніж у Porsche, і потрібно трохи більше блокування повороту, тому що передаточне число рульового управління Aston виглядає трохи повільніше, але ви ніколи не виберете ці гніди без агресивного водіння цих двох спина до спини. На треку масивні 23-дюймові Pirelli P Zero PZ4 допомагають Aston фіксувати зупинки зі швидкістю 70 миль/год на 155 футів і здорові 0,97 г орбітальної ручки.
Aston — це стійкий і спокійний міждержавний круїзер із плавним ходом і системою рульового управління, яка надає чітке відчуття прямолінійності завдяки гарно контурному керму. Але нам не вистачало проекційного дисплея в цьому сценарії водіння, і з часом привабливі сидіння виявилися менш зручними, ніж здається, з тупими бічними опорами та поперековими елементами керування, з якими ми так і не стикалися. Але найбільшим недоліком має стати інформаційно-розважальна система, яка викликає розлючення, яка управляється лише сенсорною панеллю або напівприхованою ручкою, яка є абсолютно недоступною, якщо ви фактично використовуєте підстаканники. Можливо, Aston повинен перемістити їх попереду контролера та додати добросовісний сенсорний екран, щоб надати водієві вибір. Більше того, для віддзеркалення телефону потрібен кабель, навіть якщо у зручному відкритому підвалі центральної консолі є бездротова зарядна панель.
Тим часом ті, хто сидить ззаду, будуть щасливі, як молюски. Місця багато, вентиляційні отвори клімат-контролю встановлені на центральній консолі, а також привабливо розміщені на стійках дверей. Зрештою, найбільше, що стримує Aston, — це його ціна майже 300 000 доларів. Якщо ви можете висміяти це речення, не дозволяйте нам заважати вам робити покупку.
Порівняно з Aston, округлий стиль нашого білого Porsche наводить на думку про використаний шматок мила з отвором решітки, який виглядає як широка усмішка хокеїста з витягнутими зубними протезами. Показово, що один із впливових людей, який зробив фотографії нашого DBX, взяв Cayenne зі своїх знімків.
Але Turbo GT досягнуто того, що має значення, зробивши його чудовим місцем для сну. Незважаючи на те, що Porsche має на 66 кінських сил менше, Porsche виривається з воріт сильніше, досягаючи 60 миль на годину лише за 2,9 секунди та зберігаючи цю перевагу на 0,2 секунди до 100 миль на годину та через лінію на чверті милі за 11,2 секунди на 120 милях на годину. Потужніший Aston починає випереджати його після цього, але це близька річ у сфері швидкості, яка не має щоденного значення.
Повернувшись на землю, час розгону Porsche від 30 до 50 і 50 до 70 миль/год відстає від Aston на десяту та дві десятих відповідно. Ймовірно, це пов’язано з меншими передавальними числами його восьмиступінчастої автоматики, але GT все ще забезпечує приголомшливу продуктивність і переваги плавної коробки передач.
ПЕРЕВАГИ: миттєва реакція на контроль, зчеплення протягом кількох днів, нижча ціна залишає простір для опцій. НИЗЬКІ: Незабутній стиль, легка їзда, лише чотири місця.
ВЕРДИКТ: Porsche серед вантажних позашляховиків.
У горах стандартне рульове керування заднім колесом Turbo GT і активний контроль крену об’єднуються, щоб швидко працювати як з тугими шпильками, так і з довгими підмітальними машинами. Реакція керма лазерна, а педаль гальма миттєва та інтуїтивно зрозуміла. Ви просто думаєте про те, що робити, і вони виконуються. Це єдиність, з якою Aston не може зрівнятися. Існує також зчеплення протягом днів, і це не тільки в нашій голові; монстр 1,03 g навколо ковзання довів це.
Але є заковика, яка, ймовірно, пояснює перевагу старту, миттєву реакцію на поворот і, звичайно, бокове зчеплення, але, що дивно, не має значної переваги в гальмівному шляху. Шини Pirelli P Zero Corsa PZC4 для Turbo GT мають мізерний рейтинг протектора 80 (для Aston — 280). Це настільки екстремально, що вони не будуть законними на автокросі SCCA. Tire Rack класифікує їх як шини Streetable Track & Competition, і ми сумніваємося, що вони прослужать 10 000 миль. Тим не менш, можливо, з точки зору щасливої сторони різниці в ціні в 100 000 доларів, кинути багато з них на Porsche виглядає доступним.
Ця тема «так, але» продовжується на відкритій дорозі, де стандартне кермо Turbo GT з алькантари виглядає, як сказала старший редактор Елана Шерр, «старий кіт, увесь у кістках та хутрі». Будьте впевнені, у широкому списку опцій Porsche є більш комфортне колесо (з підігрівом). Те саме можна сказати про двозонний клімат-контроль, який можна оновити до чотирьох зон із порівняно скромними витратами (у DBX стандартна тризонна установка), а також про відсутність у нашого Porsche адаптивного круїз-контролю. Однак стандартні спортивні сидіння з регулюванням у восьми положеннях зручні під час довгих перевезень, і вони значною мірою сприяють збереженню переваг на нерівних дорогах. Тим не менш, ви також можете перейти на 18-позиційні крісла.
Те, що ви не можете відмовитися, так це дещо менш сумісна їзда, чотиримісні сидіння та гірший показник економії палива EPA на 1 миль на галон, який пов’язаний із липкими шинами та восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач із недоліком зубчастої коробки передач. . Але є 100 000 причин, чому це не має значення, і не можна заперечувати, що Porsche Cayenne Turbo GT є більш потужною та корисною спортивною зброєю. До того ж, якщо ця зацікавлена особа має якісь ознаки, місцева поліція, швидше за все, зверне свою увагу на Aston.