Aston Martin Valhalla 2024 року буде середньомоторним гіперкаром із гібридною силовою установкою в дусі Ferrari SF90 . Екстер’єр Aston може похвалитися збільшеною версією решітки радіатора компанії разом зі слизьким кузовом і кришкою двигуна з вуглецевого волокна. Його центральна ванна також складається з вуглецевого волокна, а екзотичну природу Valhalla ще більше підкреслять його двогранні двері.
Потужність надходить від твін-турбо V-8 (від Mercedes-AMG ) і гібридної системи, яка разом генерує 937 кінських сил. Aston оцінює максимальну швидкість 217 миль/год і час розгону до 62 миль/год за 2,5 секунди. Valhalla 2022 також матиме режим EV, хоча й з дуже коротким повністю електричним запасом ходу.
Після змін в Aston Martin, які включають нового генерального директора в особі Тобіаса Моера, який раніше очолював Mercedes-AMG, Valhalla буде значно відрізнятися від версії, яку раніше називали 003 і коротко називали AM-RB 003. . Хоча нам ще багато чого потрібно навчитися, фактична версія матиме двигун від AMG і шестизначну ціну замість семизначної. Він також не почне поставлятися клієнтам раніше другої половини 2023 року, імовірно, це зробить його моделлю 2024 року.
Aston Martin побудує не більше 999 Valhalla, і кожна коштуватиме близько 800 000 доларів. Ми все ще сподіваємося, що Aston також виготовить версію з відкритим верхом. Не те, щоб ми могли собі це дозволити.
Valhalla матиме потужну гібридну силову установку, що підключається від мережі. Його основою буде твін-турбо 4,0-літровий V-8 з екзотичною плоскою кривошипною конструкцією, отриманою від Mercedes-AMG. Він живитиме задні колеса через восьмиступінчасту автоматичну коробку передач з подвійним зчепленням. Крім того, електродвигун буде приводити в дію передні колеса, а інший буде інтегровано в трансмісію. Загальна потужність Valhalla становить 937 кінських сил.
Його електрична коробка передач також матиме електричний реверс, а також задній диференціал з електронним керуванням обмеженого тертя. Для економії ваги компанія використовуватиме вуглецеве волокно для конструкції автомобіля. Він також матиме адаптивні амортизатори та двоступеневі пружини, які можна налаштувати для режиму наднизької колії. Крім того, вуглецево-керамічні гальма будуть стандартними.
Усе, що ми знаємо про інформаційно-розважальну систему Valhalla, це те, що вона підтримуватиме майбутній інтерфейс користувача Aston, який першим матиме сенсорний екран. Звичайно, ми також очікуємо, що він запропонує бажане програмне забезпечення, таке як Apple CarPlay і Android Auto. Так само повинна бути вбудована навігація і потужна аудіосистема.