Aston Martin виробляє Vantage протягом 74 років. Поточне покоління дводверного автомобіля GT продається з 2018 року, і після шести років на ринку воно отримує масове оновлення. Подумайте про це як про звичайну підтяжку обличчя в середині циклу, але повну механічних речей, які вас насправді хвилюють. Нові розподільні вали, перероблена передача, зміни шасі тощо. Це також виглядає набагато краще.

Aston Martin Vantage

Кінцевий результат цих змін, природно, вражає. 4,0-літровий двигун V8 від Mercedes у Vantage тепер видає величезну потужність у 656 кінських сил (665 к.с.), що на 153 коня більше, ніж у старого автомобіля. Це результат не лише кількох кілограмів прискорення, але й результату згаданих вище кулачок, більших турбонаддувів і зміненого ступеня стиснення. Загалом було додано три нових теплообмінника для керування як температурою охолоджуючої рідини, так і наддувочного повітря. Масляний радіатор також більший. Здається, тут дуже спека.




AMG V8 підтримується перевіреною 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач ZF, яка передає потужність на задні колеса через електронний диференціал обмеженого тертя. Головну передачу на диференціалі було скорочено до 3,083:1, щоб забезпечити швидше прискорення, але це не вплинуло на максимальну швидкість Vantage з довгими ногами. Новий Aston може не тільки розганятися до 60 миль/год всього за 3,4 секунди, але й розвивати максимальну швидкість 202 милі/год.

Aston Martin Vantage interior

Новий Vantage, як і старий автомобіль , склеєний. В автомобільному світі це називають склеюванням. Природа процесу дозволяє певну гнучкість у конструкції шасі, чим Aston вирішив скористатися. Новий автомобіль отримав перероблене днище, яке додає жорсткості на кручення. Компанія також змінила розташування однієї з основних передніх поперечних балок, що, за її словами, збільшує жорсткість точок кріплення підвіски та покращує відчуття керма. Скоба стійки також легша та жорсткіша. Кому не подобається більш легкий і жорсткий розпірний стрижень?




Жорсткість шасі також була покращена ззаду завдяки різноманітним змінам, які дозволяють новим адаптивним амортизаторам Bilstein DTX працювати ще краще. Важко кількісно визначити на папері, що все це додає, але Астон наполягає на тому, що за кермом є відчутні відмінності між новими та старими установками.

Aston Martin Vantage 2025

Програмне забезпечення дозволяє виконувати всі ці апаратні зміни. Астон каже, що різні режими керування тягою автомобіля, систему запуску та електронний підсилювач керма були переналаштовані, щоб забезпечити більше продуктивності та залучення водія. Компанія довго розповідала про те, як усі ці системи збирають дані та працюють, але справжньою перевіркою буде те, як це все додається на звивистій дорозі.




Усю цю технологію зупиняє гальмівна система, яка складається з передніх 400-міліметрових сталевих роторів із шестипоршневими супортами та задніх 360-міліметрових роторів із чотирипоршневими супортами. Набір вуглецевої кераміки також необов'язковий, що скидає майже 60 фунтів непідресореної ваги.

Aston Martin Vantage 2025 interior

Тут відбувається більше змін, ніж можна розумно перерахувати за межами електронної таблиці, але суть така: просто подивіться на це. Він більш ніж на дюйм ширший за вихідний автомобіль, а панелі кузова були значно оновлені. Це дводверний автомобіль GT з двигуном спереду та приводом на задні колеса. Пропорції можуть бути дуже неправильними. Більшу частину цього автомобіля ми вже бачили в Дайтоні, але, здається, ніхто не помітив .




Поставки нового Vantage почнуться у другому кварталі 2024 року, і ціни, ймовірно, також будуть оголошені приблизно тоді.

Aston Martin Vantage 2025 design