Aston покращує зовнішній вигляд за допомогою гострих пікіруючих площин, зручного заднього крила заввишки до столу та великого переднього спліттера, усі вони їздять на 21-дюймових колесах, обтягнутих гумою Pirelli P Zero PZ4. З нашого тестового автомобіля милосердно видалили наклейку, і Vantage добре носить решту аеродинамічних елементів, що робить і без того характерний дизайн ще більше захоплюючим. Ви не можете взяти додому гоночний автомобіль Aston з відкритим колесом, але Vantage під маркою F1 може стати вашим за 171 586 доларів США (або 189 386 доларів США, як було перевірено).
Зміни під шкірою включають збільшення потужності з 503 до 528 коней, посилену конструкцію спереду, переналаштовані амортизатори та збільшену швидкість задньої пружини, а також перепрограмований задній диференціал з електронним керуванням. Все це робить матрац більш жорстким, але ви повинні бути справжньою принцесою, щоб помітити горошину додаткової потужності та керованості. F1 голосніший на повному газі та відчувається більш сильним, ніж стандартний Vantage, який задовольняє задню частину, але результати тестів настільки близькі, що вони функціонально однакові.
F1 Edition розганяється до 60 миль/год за 3,5 секунди, долає чверть милі за 11,7 секунди та обіцяє ту саму максимальну швидкість 295 миль/год. Шкіряні вставки та контрастна строчка додають яскравості затишному інтер’єру. Якби Aston включив такі дрібниці, як Apple CarPlay і підтяжку носа, Формула-1 могла б краще зацікавити покупців Porsche 911, які шукають менш поширену їзду. Це виглядає і звучить чудово, але слабкі технології залишають F1 Edition на коло позаду.
2023 Aston Martin Vantage F1 Edition
Тип автомобіля: передньомоторний, задньопривідний, 2-пасажирський, 2-дверне купе
ЦІНА
Базова/як перевірено: $171 586/$189 386
Опції: вуглецево-керамічні гальма, $11 100; преміум аудіо, $2200; оздоблення стелі з алькантари, 1900 доларів; червоні гальмівні супорти, 1200 доларів; вставки заднього дифузора кольору кузова, 900 доларів; підкапотна поперечна скоба, 500$
ДВИГУН
DOHC 32-клапанний V-8 з подвійним турбонаддувом і проміжним охолодженням, алюмінієвий блок і головки, пряме вприскування палива Робочий об’єм
: 243 дюймів 3 , 3982 см 3
Потужність: 528 к.с. при 6000 об./хв.
Крутний момент: 505 фунт-фут при 2000 об./хв.
ТРАНСМІСІЯ
8-ступінчаста автоматична
ШАСІ
Підвіска, передня/задня: важелі керування/багатоважільна
гальмівна система, передня/задня: 16,1-дюймовий вентильований, вуглецево-керамічний диск із поперечним просвердленням/14,2-дюймовий вентильований, поперечно-просвердлений вуглецево-керамічний диск Шини
: Pirelli P Zero PZ4
F: 255/35ZR-21 (98Y) A6A
R: 295/30ZR-21 (102Y) A6A
РОЗМІРИ
Колісна база: 106,5 дюйма
Довжина: 176,8 дюйма
Ширина: 76,5 дюйма
Висота: 50,2 дюйма
Пасажирський об’єм, F: 47 футів 3
Вантажний об’єм: 10 футів 3
Споряджена вага: 3813 фунтів