A6 2023 року випуску — це квінтесенція розкішного седана Audi , який має салон, наповнений технологіями, майстерно складеними з використанням матеріалів преміум-класу. Моделі з позначенням 45 оснащені чотирициліндровим двигуном з турбонаддувом; повний привід є стандартним, як і восьмиступінчастий автомат. Моделі A6 55-ї серії оснащені потужним 335-сильним двигуном V-6 з турбонаддувом, але цей автомобіль не є спортивним седаном.
Керування A6 є компетентним, але холодно віддаленим, забезпечуючи більш розслаблену їзду, ніж більш зосереджені на продуктивності конкуренти, такі як Mercedes-AMG E53 або Maserati Ghibli . A6 є більш природним конкурентом для інших середньорозмірних автомобілів із м’яким ходом, таких як BMW 5-ї серії та Mercedes-Benz E-класу. Стиль A6 може вразити декого стриманим, тому Audi пропонує фастбек A7 із більш сміливим виглядом фастбека; ми розглядаємо цю модель окремо.
Середньорозмірний розкішний седан Audi практично не змінився на 2023 рік. Його стиль, трансмісія та налаштування шасі перенесені з минулорічної моделі. Пакет «Комфорт» на базових моделях Premium тепер включає адаптивний круїз-контроль, а комплектація «Престиж» у верхній лінійці стандартно отримує функцію дистанційного паркування. Тепер цю модель також можна замовити з чорною замшевою обшивкою стелі.
Двох силових агрегатів A6 — 2,0-літровий чотирициліндровий з турбонаддувом потужністю 261 к.с. і 3,0-літровий V-6 з турбонаддувом потужністю 335 к.с. — обох більш ніж достатньо, щоб перевозити цей седан середнього розміру містом без зайвих навантажень. Обидві трансмісії використовують гібридну технологію з 12- або 48-вольтовим стартером/генератором, який запускає систему стоп-старт двигуна та інше допоміжне обладнання. Семиступінчаста автоматична коробка передач і повний привід Quattro є стандартними.
V-6 забезпечує велику тягу для злиття та проходження по шосе: на нашому тестовому треку він розганявся з нуля до 60 миль/год лише за 4,8 секунди . Незважаючи на цей швидкий результат, цього недостатньо, щоб випередити своїх ключових суперників, BMW 540i xDrive та Mercedes-Benz E450 4Matic. 540i пробіг за 4,5 секунди, тоді як Benz зробив це за 4,6. Завдяки амортизаційній їзді A6 краще працює як розкішний автомобіль, ніж спортивний седан. Ми насолоджувалися його збалансованою керованістю та точним керуванням, але ніколи не відчували себе повністю захопленими, атакуючи звивисті ділянки дороги.
Дизайн інтер’єру A6 витончений, сучасний і гарно зібраний з високоякісних матеріалів. М’яка шкіра прикрашає сидіння та підлокітники, декоративне дерев’яне та нікельоване металеве оздоблення зі смаком застосовано до приладової панелі та дверей, а більшість вторинних елементів керування A6 — клімат, режим водіння тощо — керуються великим дотиком. - чутлива панель під головним дисплеєм інформаційно-розважальної системи.
Аналогічна система використовується в розкішному седані A8 і кросовері Q8, і, незважаючи на наші звичайні нарікання щодо захоплення сенсорних елементів керування, він добре працює та забезпечує задовільний тактильний відгук. Великий багажник і спинки задніх сидінь, які легко складаються, роблять A6 чудовим для перевезення вантажів. Ми вміщуємо шість наших ручних валіз у багажник, який зв’язує як E450, так і 540i. Audi пропонувала набагато більше простору, ніж будь-який із цих двох із складеними задніми сидіннями, вміщуючи 20 ящиків; Benz займав 18 , а BMW 16 .
Знайомий інтерфейс інформаційно-розважальної системи MMI від Audi отримав серйозні оновлення в цій ітерації A6. Він більше не використовує коліщатко керування на центральній консолі, але пропонує перенастроювані меню, щоб користувачі могли налаштувати макет головного екрана відповідно до своїх смаків. 10,1-дюймовий дисплей, навігація, Apple CarPlay, Android Auto та вбудований Wi-Fi є стандартними; всі моделі також оснащені цифровим дисплеєм Audi Virtual Cockpit. Аудіосистема з 10 динаміками є стандартною, але ми рекомендуємо установку Bang & Olufsen із 16 динаміками, яка входить до стандартної комплектації моделей Premium Plus і Prestige.