Audi повідомила, що дохід зріс на 16,4 відсотка до рекордних 61,8 мільярда євро, а операційний прибуток зріс майже на 40 відсотків до історичного максимуму в 7,6 мільярда євро. Операційна маржа зросла з торішніх 10,4 відсотка до 12,2 відсотка, а чистий грошовий потік досяг 4,8 мільярда євро, що є другим за величиною показником в історії компанії.

У 2022 році бренд Audi поставив клієнтам 1 614 231 (2021: 1 680 512) автомобіль, причому у другому півріччі продажі зросли через проблеми в ланцюгах поставок і логістиці, які спостерігалися в першому півріччі.

Бренд зазначив, що ключовими факторами високих фінансових показників у 2022 році були хороша цінова позиція та високі результати брендів Bentley, Lamborghini та Ducati.

У 2022 році також спостерігалося різке збільшення кількості поставлених повністю електричних моделей – збільшення поставок повністю електричних автомобілів приблизно на 44 відсотки (118 196 автомобілів).

У 2023 році Audi запустить те, що вона описує як «найбільшу продуктову кампанію в історії компанії, починаючи з майбутньої модельної серії Q6 e-tron». Це буде перша електрична модель на базі Premium Platform Electric (PPE).

«З Audi Q6 e-tron електромобільність вперше приходить з Інгольштадта», — говорить генеральний директор Audi Маркус Дуесманн. «З цією метою ми також будуємо спеціальну установку зі складання батарей на місці. Це дозволить нам зберегти важливі ноу-хау тут, у Німеччині, і навчати наших співробітників у майбутніх галузях».




Bentley, яка також входить до групи Audi, втретє поспіль встановила новий рекорд поставок. У 2022 році він поставив 15 174 автомобілі (14 659 у 2021 році). Bentley також значно збільшила дохід до 3384 (2021: 2845) мільйонів євро. Операційна маржа бренду зросла до історичного максимуму в 20,9 (2021: 13,7) відсотка, тоді як операційний прибуток склав 708 євро (2021: 389 мільйонів євро), що також значно перевищує показник попереднього року.

Наразі бренд-група передбачає – залежно від ситуації з поставками та глобальних економічних показників – що група продовжить спостерігати позитивні зміни у 2023 фінансовому році.

Очікується, що поставки моделей групи брендів клієнтам становитимуть від 1,8 до 1,9 мільйона автомобілів, а дохід досягне нового рекордного рівня від 69 до 72 мільярдів євро. Очікується, що операційна маржа становитиме від 9 до 11 відсотків, «за умови, що ціни на автомобілі залишатимуться високими».