Розташовані в Північній Атлантиці між Ісландією та Норвегією, Фарерські острови - це як інший світ. Гірські рельєфи вкриті луками, де вівці діють як органічні газонокосарки, а каскадні прибережні водоспади та химерні будинки з солом’яними дахами змушують тих, хто вперше відвідує цю територію, відчувати себе так, ніби вони потрапили у фільм «Володар перснів » . Бренд чотирьох кілець привів нас сюди, щоб покататися на прототипах Q6 e-tron Quattro 2025 року та його більш спортивного брата SQ6, моделей, які обіцяють перенести електромобілі Audi у їхній власний новий світ.
Ці два позашляховики є, по суті, електричними альтернативами газовим Q5 і SQ5 . Q6s має схожі розміри, але коротші передній і задній звиси та довшу колісну базу. Також будуть запропоновані більш схожі на купе варіанти Sportback. Проте нові електромобілі не просто долають розрив між Q4 e-tron і Q8 e-tron . Це перші Audi, побудовані на архітектурі Premium Platform Electric (PPE). Розроблений спільно з Porsche, PPE також ляже в основу Macan EV , і поява цієї платформи починає важливий новий етап у електричному майбутньому Volkswagen Group.
Audi Q6 і SQ6 e-tron прототип 2025
Спеціально розроблений для моделей EV, PPE має 800-вольтову архітектуру та використовує двигуни нового покоління. Батарея з орієнтовною ємністю приблизно 93,0 кВт-год складається з 12 модулів, укомплектованих 180 літій-іонними елементами призматичного типу, які забезпечують кращу щільність енергії, ніж елементи мішкового типу. Пікова потужність заряду становить 270 кіловат. За оцінками Audi, зарядка від 10 до 80 відсотків займе менше 30 хвилин; він також націлений на поповнення 155 миль за 10 хвилин. Звичайний Q6 e-tron, версія з найбільшим запасом ходу, має пробігти 372 милі за європейським випробувальним циклом WLTP або приблизно 315 миль за методологією EPA.
Q6 і SQ6 e-trons також дебютують з новими електродвигунами, які не пов’язані з попередніми версіями. Розроблені як модульні, ефективніші та тихіші двигуни мають шпилькові обмотки та пряме масляне охолодження для ротора та статора, що забезпечує вищу щільність потужності та зменшення потреби в рідкоземельних елементах. Більш компактний і ефективний, ніж його попередники, асинхронний асинхронний двигун передньої частини, як кажуть, забезпечує більшу продуктивність за менших витрат. Синхронний задній двигун із постійним магнітом є новим і вдосконаленим і важить близько 260 фунтів. Це також основний привід, а передній двигун виконує більш пасивну роль, поки не викличе обов’язок або водій не активує певні режими.
Незважаючи на сильну атмосферу Середзем’я на Фарерських островах, регіон має вражаючу інфраструктуру, яка включає понад 300 миль добре доглянутих доріг і мережу підводних тунелів, у тому числі першу в світі підводну кругову розв’язку. Протягом двох днів їзди наш маршрут пролягав через цю визначну пам’ятку та обходив південні частини трьох найбільших островів.
Подібно до шосе Тихоокеанського узбережжя Каліфорнії, дороги, що окреслюють Фарерські острови, відкривають захоплюючі види. Крім того, вони досить вузькі, деякі ділянки звужуються до однієї смуги, що змушує зустрічний транспорт поступатися нашому конвою, який був закутий у карколомні барвисті обгортки. Ці моменти, схожі на затори, дали нам можливість попрацювати з рекуперативною гальмівною системою Q6s, яка нарешті пропонує водіння однією педаллю (два менш інтенсивні рекуперативні налаштування можна перемикати пелюстками на кермі). Раніше електромобілі Audi не мали можливості працювати з однією педаллю, оскільки автовиробник вважав, що більшість водіїв не можуть користуватися нею плавно. Очевидно, Audi тепер більше довіряє нам (або налаштуванням своєї системи).
Audi Q6 і SQ6 e-tron технічні характеристики 2025
Подвійний повнопривідний Q6 e-tron, який ми їздили, має 375 кінських сил, тоді як SQ6 пропонує 482 поні; Режим Boost тимчасово підвищує максимальну потужність до 395 і 509 коней відповідно. Показники крутного моменту ще не доступні. Оскільки обмеження швидкості на островах обмежено 50 милями на годину, у нас було небагато можливостей досліджувати високі швидкості, але в наших руках високопродуктивний SQ6 безперечно має кращий контроль над тілом і більш енергійне прискорення, ніж звичайний Q6. Audi оцінює, що Q6 розганяється до 62 миль/год менш ніж за шість секунд, а для SQ6 потрібно менше 4,5 тиків.
Оскільки Q6 і SQ6 e-trons все ще перебувають на стадії підготовки до виробництва, Audi попросила нас не обговорювати дизайн інтер’єру, але ми можемо повідомити, що всередині схоже на саркофаг, що рухається, як у надзвичайно тихому режимі. Звичайно, чутно деякий шум вітру, але шуму дороги майже немає. Перемикання в динамічний режим порушує тишу синтетичними звуками, які стають голоснішими з сильнішими натисканнями акселератора. Штучний шум можна вимкнути для тих, кого це дратує.
Ми не думаємо, що хтось скаржиться на якість їзди будь-якого Q6, тому що обидва незмінно спокійні та контрольовані. Прототипи мають пневматично-рессорну підвіску та 21-дюймові колеса з більш високими боковинами. Звичайно, ми залишаємо за собою остаточне рішення щодо того, коли ми зможемо їздити на серійних версіях на не дуже рівних дорогах додому. Рульове управління має змінне зусилля, але ми б хотіли, щоб воно було більш комунікабельним, особливо на SQ6.
Audi Q6 і SQ6 e-tron 2025 огляд
Виробництво Audi Q6 і SQ6 e-tron, ймовірно, як моделі 2025 року, розпочнеться не раніше наступного року. Коли вони вийдуть на вулиці, вони запровадять новітні технології освітлення Audi. Конструкція розділених фар включає настроювані денні ходові вогні, а OLED-задні ліхтарі другого покоління мають анімацію, яка попереджає водіїв про зустрічну небезпеку. Audi каже, що планує сприяти застосуванню цієї технології іншими автовиробниками в найближчі роки, щоб допомогти підвищити безпеку за допомогою зв’язку між транспортними засобами.
На жаль, будь-яка модель, що прямує до США, пропонуватиме світлову анімацію лише під час зупинки транспортного засобу відповідно до чинних федеральних норм. Q6 і SQ6 e-tron все ще пропонують вибір з кількох світлових підписів, які можна вибрати через інформаційно-розважальну систему або телефонний додаток Audi. Додаткові конструкції для денних ходових вогнів і анімації стаціонарного освітлення є необов’язковими та коштують додатково. Разом із автоматичним дальнім світлом і пакетом освітлення Matrix вони можуть бути встановлені на заводі або придбані на вимогу пізніше.
Лінійка Q5 з газовим двигуном наразі є бестселером Audi, тобто нові Q6 та SQ6 e-trons готові представити масам платформу PPE. Оскільки всі нові Audi, представлені після 2025 року, будуть електромобілями, Audi потрапляє в зовсім інший світ.