Audi Q8 e-tron і його побратим з гладкою спинкою, Q8 e-tron Sportback , вступають у 2024 рік з новою назвою, більшим запасом ходу, ефективнішими акумуляторами, кращою аеродинамікою та швидшою зарядкою. Механічні зміни вирішують занепокоєння клієнтів щодо запасу ходу та продуктивності, тоді як зміна назви — зі звичайного e-tron на Q8 e-tron — має дати покупцям краще уявлення про місце великого дворядного позашляховика в лінійці бренду.

2024 Audi Q8 E-Tron review price

Пропозиції EV та ICE. Як і газовий Q8, Q8 e-tron займає найкраще місце в асортименті, просторий крейсер, готовий для гламурних одноденних подорожей або виконання повсякденних справ. Вартість базової моделі починається від 75 595 доларів США, а Sportback Launch Edition, який ми їздили, з темно-хромованою обробкою S line та помаранчевим шкіряним інтер’єром коштує 95 395 доларів США з додатковими опціями.




Запас ходу та час зарядки Q8 e-tron

Темно-хромовані та помаранчеві деталі натякають на те, що Q8 e-tron — це розкішний позашляховик зі спортивним відтінком. У 2024 році він стане ще більш витонченим завдяки оновленій решітці радіатора та фарам, які підкреслюють його дещо ширший корпус. Зміни стилю також зменшують опір, що досягається за рахунок нових конструкцій коліс, жалюзі в носі, які можуть відкриватися для охолодження та закриватися для плавного плавання, і кузова навколо колісних ніш, які направляють вітер. Система захисту від вітру допомагає Q8 e-tron 2024 року отримати кращий запас ходу, ніж e-tron 2023 року: за оцінками EPA 285 миль для стандартної версії та 296 миль для Sportback (300 миль із додатковим пакетом Ultra), порівняно з 225 –226 миль раніше. Покращена аеродинаміка також дозволяє повітрю проходити з ледь помітним шепотом вітру, навіть на шосе.

2024 Audi Q8 E-Tron review

Покращена ефективність Audi не тільки завдяки оновленням аеронавтики. Q8 використовує два двигуни, а в 2024 році задній двигун отримує додаткові обмотки, які дозволяють йому створювати сильніше магнітне поле від тієї ж вхідної електроенергії. Результатом є збільшення крутного моменту та зниження споживання енергії. Додайте до цього акумулятор більшої ємності (106,0 кВт-год порівняно з попередньою батареєю на 86,5 кВт-год), і ви отримаєте більший діапазон.




Час перезарядки також покращився. 2024 Q8 тепер може споживати 170 кіловат (зі 150 кіловат) на швидшому зарядному пристрої постійного струму і повинен мати можливість переходити від майже порожньої 10-відсоткової батареї до 80-відсоткової зарядки приблизно за 31 хвилину. до Audi. Для домашньої зарядки рівня 2 стандартний зарядний пристрій потужністю 9,6 кВт заповнить батарею протягом ночі (приблизно за 13 годин), тоді як додаткова установка потужністю 19,2 кВт (оновлення за $1850) може зробити це за удвічі менше часу.

За кермом Q8 e-tron




Треба визнати, що ми не займалися підрахунками зарядки, перебуваючи за кермом Q8 e-tron. Насправді ми були дещо вражені, дивлячись вниз після чудового пробігу крізь плямисте світло північнокаліфорнійського лісу секвої та усвідомлюючи, що у нас залишилося близько 40 миль запасу. Легко втратити облік того, як далеко ви зайшли, тому що Q8 так приємно керувати. Він швидкий, із сумарною потужністю 402 коні від двох двигунів, але не так сильно, як шия. Від стоп-сигналу до 60 миль на годину ви розганяєтеся за 5,4 секунди (згідно з Audi), що є середнім прискоренням за стандартами електромобілів. І все ж це здається нам як необхідна потужність для позашляховика такого розміру — не настільки швидкий, щоб ви в паніці відступали, якщо вас трохи взули.

2024 Audi Q8 E-Tron

Зміни в рульовому керуванні та підвісці Q8 e-tron покращують враження від водіння. Швидше співвідношення 14,6:1 замість попереднього 15,8:1 забезпечує більш чутливе колесо. Передня підвіска отримала більш жорсткі втулки, а адаптивні пневматичні пружини, які пропонують регулювання висоти на 3,0 дюйма, з апломбом поглинають нерівності та колії. Разом із налаштуваннями підвіски Q8 пропонує сім різних режимів руху, які змінюють висоту їзди, реакцію на акселератор, відчуття керма, програмування контролю стабільності та подачу потужності. Регенерацію гальмівної енергії можна регулювати за допомогою перемикачів на кермі, а найагресивніший параметр майже повністю зупинить автомобіль. Відчуття гальмування фантастичне, без зачеплень у ході педалі, коли Q8 переходить від регенерації до фрикційного гальмування.




Як це часто буває на Каліфорнійському шосе 1, нам доводилося кілька разів зупинятися через ремонт дороги. У Q8 e-tron Prestige з його масажними сидіннями затримка дала можливість відпочити та помилуватися прибережним туманом, який м’яко пливе над панорамним скляним дахом. Ну, під час другої зупинки ми змогли це зробити. Перший був витрачений на перегляд обширних меню на 10,1-дюймовому верхньому екрані дисплея, щоб з’ясувати, як вимкнути різні звукові сигнали утримання в смузі руху. До речі, він є і в меню налаштувань, і на кінці перемикача покажчиків повороту.




Q8 має великий екран, другий дисплей для клімат-контролю розташований під головним екраном інформаційно-розважальної системи. Є також прилади на основі екрана, а в комплектації Prestige, яку ми їздили, проекційний дисплей. Інтер’єр Q8 дуже схожий на екстер’єр, з дизайном, який міг би бути більш радикальним, але точно нікого не засмутить. Компонування центральної консолі не найкращим чином використовує простір для зберігання речей, з підсклянниками, натиснутими на ручку перемикання передач і вертикальний слот для телефону, але в приладовій панелі є шухляда з лівого боку, яка ідеально підходить для талонів у гаражі та секретних закусок. . Людський простір чудовий; сидіння зручні як спереду, так і ззаду — навіть у Sportback із похилим дахом.




Електромобілі та позашляховики піддаються комфорту та розкоші. Audi вчинила мудро, визнавши це, і не намагалася зробити Q8 занадто зосередженим на керованості чи прискоренні. Покращений запас ходу означає менше турбот про підзарядку, дозволяючи водіям розслабитися та насолоджуватися плавною та тихою поїздкою.

Технічні характеристики 2024 Audi Q8 e-tron SUV і Sportback

Тип автомобіля: передній і задній двигун, повний привід, 5 пасажирів, 4-дверний універсал або хетчбек

ЦІНА
Базова: Q8 e-tron, $75 595; Q8 e-tron Sportback, $78 995




СИЛОВИЙ ТРАНСМІСІЙ
Передній двигун: асинхронний змінний струм, 184 к.с., 228 фунт-фут
Задній двигун: асинхронний змінний струм, 224 к.с., 262 фунт-фут
Комбінована потужність: 402 к.с. Комбінований крутний момент: 490 фунт-фут
Акумулятор: літій-іонний з рідинним охолодженням, 106,0 кВт-
год Бортовий зарядний пристрій: 9,6–19,2 кВт
Пікова швидкість швидкої зарядки постійним струмом: 170 кВт
Коробки передач: прямий привід




РОЗМІРИ
Колісна база: 115,1 дюйма
Довжина: 193,5 дюйма
Ширина: 76,3 дюйма
Висота: 65,1–65,6 дюйма
Об’єм пасажира, передній/правий: 53/50 футів³
Вантажний об’єм, передній/правий: 27–29/55–56 футів³
Об’єм багажника: 2 фути³
Споряджена вага ( C/D est): 5850 фунтів