Яку б основу він не використовував, електрична заміна R8 повинна бути швидшою та потужнішою, ніж E-Tron GT, який має 637 к.с. для розгону до 100 км/год за 3,3 секунди.
Керівник Audi Sport Себастьян Грамс сказав Autocar , що хоча спадкоємець R8 є пріоритетом, менший і доступніший спортивний автомобіль TT також не залишиться без уваги: «Ми над цим працюємо». Майбутній Tourist Trophy також стосуватиметься електричного проспекту, оскільки розкішний бренд уже оголосив, що всі нові продукти, які запускаються з 2026 року, не матимуть двигуна внутрішнього згоряння.
Поки R8 готується до електричного майбутнього, його дочірня модель збереже двигун внутрішнього згоряння ще на одне покоління. Lamborghini підтвердила, що наступник Huracan матиме ICE з більш ніж шістьма циліндрами як частину гібридної силової установки, що підключається від мережі. Дитячий Lambo, ймовірно, має з’явитися у 2024 році, оскільки наступний рік буде присвячений заміні Aventador.