Кілька років тому Audi представила привабливий прототип RS e-tron GT з характерною обшивкою. Хоча більшість людей, ймовірно, забули про це, модель зараз випустила обмежене видання під назвою project_513/2.

Створений Audi of America та Audi exclusive, RS e-tron GT project_513/2 2023 року наповнений ротом, але автовиробник каже, що його ексклюзивність «підкреслюється використанням внутрішньої кодової назви спеціального видання».

Audi RS E-tron GT Project

Модель буде пропонуватися ексклюзивно в Сполучених Штатах і має карколомний зовнішній вигляд з червоними акцентами та «камуфляжним шрифтом e-tron». Автомобіль також є першим серійним Audi, який має червоні кільця спереду та ззаду.

На цьому зміни не закінчуються, оскільки спеціальна версія їздить на ексклюзивних 21-дюймових увігнутих колесах із чорним покриттям. Їх контрастує карбон-керамічна гальмівна система з червоними супортами.

Покупці також знайдуть дах з вуглецевого волокна, кришки дзеркал із вуглецевого волокна та вставки на дверях із вуглецевого волокна. Довершують головні фари HD Matrix з технологією лазерного світла та гравіюванням «project_513/2» на задньому склі.

Сміливий стиль продовжується в салоні з червоними вентиляційними отворами, а також червоними акцентами на кермі, дверних панелях і килимках. До них приєднуються двоколірні спортивні сидіння зі шкіри Nappa та підлокітник із тисненням «project_513/2».




Це лише частина того, що робить салон особливим, оскільки оздоблення з вуглецевого волокна має камуфляжну графіку, яка повторює зовнішню графіку. Audi каже, що графіка використовує «інноваційний запатентований процес «часткового матування», глибина якого становить лише кілька тисячних часток міліметра, і в основному створюється вручну».

Покупці також знайдуть обшивку стелі Dinamica, накладки на пороги з вуглецевого волокна з підсвічуванням і 10,1-дюймову інформаційно-розважальну систему з графікою «project_513/2».

Як і стандартна модель , спеціальна версія має систему повного приводу з двома двигунами, яка розвиває загальну потужність 637 к.с. (475 кВт / 646 к.с.) у режимі наддуву. Це дозволяє автомобілю розганятися з 0-60 миль/год (0-96 км/год) за 3,1 секунди, перш ніж досягти максимальної швидкості 155 миль/год (250 км/год). Спеціальне видання також має мати акумуляторну батарею ємністю 93,4 кВт/год, яка забезпечує діапазон EPA 232 милі (373 км/год).

Говорячи про продуктивність, спеціальна версія оснащена гідропідсилювачем рульового керування плюс і кермуванням задніх коліс. Останній дозволяє задні колеса повертатися на 2,8 градусів для покращення маневреності на низьких швидкостях і підвищення стабільності на високих швидкостях.




Виробництво буде обмежено 75 одиницями, а ціна стартує від 179 900 доларів США без урахування плати за призначення в розмірі 1495 доларів США. Це великий стрибок у порівнянні з базовою ціною RS e-tron GT у 143 900 доларів, але спеціальна версія фактично оснащена пакетом карбонових характеристик, керамічним пакетом гальм і повним пакетом шкіряного салону. Лише вони додають 18 900 доларів до ціни стандартної моделі, тому підвищення не таке погане, як здається.

Щоб ще більше пом’якшити удар, покупці отримають спеціальне видання VIN art. В Audi кажуть, що «художні портрети VIN надруковані на тонкій алюмінієвій пластині з глянцевою поверхнею та походять від ідентифікаційного номера транспортного засобу, демонструючи детальне художнє зображення автомобіля клієнта у високій роздільній здатності для демонстрації».