«Ми ще більше вдосконалили наш великий спортивний седан, — каже професор д-р Ульріх Хакенберг, член правління з технічного розвитку AUDI AG; він продовжує: «Новий Audi S8 plus має суттєвий приріст у потужності та визначає вершину спортивних характеристик у сегменті. Ось чому «плюс» з’являється в його назві».

Однією з переваг великого седана є його легка конструкція. Його корпус майже повністю виготовлений з алюмінію. Його конструкція базується на Audi Space Frame (ASF) і важить лише 231 кг (509,27 фунтів), що є найлегшим серед конкурентів.

audi s8 plus lux sedan - dream car

Інженери Audi продовжили розробку двигуна 4.0 TFSI для нового S8 plus. Звуковий бітурбований двигун V8 тепер має потужність 445 кВт (605 к.с.) і максимальний крутний момент 700 Нм (516,3 фунт-фут); у режимі overboost він може створювати навіть 750 Нм (553,2 фунт-фут). Великий спортивний седан, потужність якого була збільшена на 63 кВт (85 к.с.) порівняно з S8, розганяється від 0 до 100 км/год (62,1 миль/год) за 3,8 секунди, а його максимальна швидкість становить 250 км/год (155,3 миль/год). опціонально можна збільшити до 305 км/год (189,5 миль/год).




Audi та Quattro GmbH об’єднали свій досвід у розробці двигунів, щоб досягти цих найвищих показників. Зміни, внесені в модельний ряд 4.0 TFSI, починаються від спеціального керування двигуном із підвищенням швидкості та тиску наддуву до модифікованих випускних клапанів і внутрішньої геометрії турбокомпресора, оптимізованої для підвищення ефективності.

audi s8 plus lux sedan - dream cars photo

Восьмиступінчаста коробка передач tiptronic розподіляє зусилля, створювані посиленим двигуном V8, на трансмісію quattro зі спортивним диференціалом. Особливості шасі включають спортивну адаптивну пневматичну підвіску та динамічне рульове керування, обидва з яких експерти налаштували шасі спеціально для S8 plus. У Німеччині автомобіль поставляється з 21-дюймовими колесами, спеціально розробленими для S8 plus, і розміром шин 275/35.




Збільшення максимальної швидкості до 305 км/год (189,5 миль/год) є частиною динамічного пакету, який є стандартною функцією в Німеччині. На додаток до посилених вуглецевим волокном керамічних гальм із антрацитово-сірими гальмівними супортами та керамічним логотипом Audi, пакет також включає спортивну вихлопну систему, модифіковану quattro GmbH. Це надає S8 plus безпомилково спортивний звук V8.

audi s8 plus lux sedan - dream cars photo

Новий S8 plus розкриває свою позицію найспортивнішої топ-моделі модельного ряду завдяки деталям дизайну. Стандартний спойлер на задній кришці привертає увагу. Він пофарбований у зовнішній колір кузова, а також доступний у вигляді вуглецевого волокна як опція. Заслонки в бічних повітрозабірниках і лопаті на передньому бампері виготовлені з вуглецевого волокна. Корпуси дзеркал у колір кузова опціонально доступні в глянцевому чорному або карбоновому кольорі.




Решітка Singleframe і подвійні смуги виконані в глянцевому чорному кольорі, а стільникова структура бічних повітрозабірників і екран радіатора виконані в чорному матовому кольорі. Декоративні смуги на бічних вікнах і ззаду сяють чорним кольором. Відмінні дизайнерські характеристики S8 plus також включають затемнені задні ліхтарі та глянцеву чорну вставку дифузора, яка має додаткову карбонову окантовку. Двогілкова спортивна вихлопна система розгалужується на дві овальні глянцеві чорні вихлопні труби ліворуч і праворуч. Як альтернативу клієнти можуть вибрати пакет стайлінгу S8.

audi s8 plus lux sedan - dream cars photo

Він має логотипи S8 спереду та ззаду та значки V8 T на передніх крилах. Сріблясте покриття з матовим ефектом доступне виключно для S8 plus. Усі кольори, запропоновані на S8, також доступні на S8 plus.




Фари мають технологію Matrix LED як стандартне обладнання в Німеччині; вони оснащені динамічними покажчиками повороту. Надзвичайно точні блоки дальнього світла мають 25 маленьких окремих світлодіодів, які можна індивідуально вмикати, вимикати або затемнювати за потреби. Вони чудово освітлюють дорогу, не створюючи відблисків для зустрічного транспорту.

Інтер’єр S8 приваблює численними спортивними деталями, автентичністю матеріалів і щедрим внутрішнім простором. У всьому чорному шкіряному салоні використовується контрастна строчка червоного кольору Arras. Окантовка, також червоного кольору Arras, також прикрашає комфортні спортивні сидіння та підкреслює стильну сторону спортивного седана. Обшивка стелі та задня полиця виконані з чорної алькантари.

audi s8 plus luxury sedan - dream cars

У верхню бейку вплетена контрастна червона нитка. Нижня вставка виконана з матового алюмінію. Чорна піаніно оздоблює важіль селектора коробки передач tiptronic і центральну консоль. Характерними для інтер’єру моделей S є круглі прилади з сірими циферблатами, білі покажчики, динамічний запуск і логотип S8 на тахометрі. Педалі та підніжка сяють із нержавіючої сталі. На кнопці старт-стоп є декоративне червоне кільце, а триспицеве ​​спортивне шкіряне кермо прикрашає логотип S8.




Audi поставляє новий S8 plus зі звичайною колісною базою та пропонує широкі стандартні функції, включаючи освітлення, комфортний ключ із сенсорним замиканням багажного відділення, пакет повністю шкіряного салону, пакет алькантари, електропривод зачинення дверей і DVD/CD. чейнджер. У Німеччині серед стандартних функцій, окрім динамічного пакету, також є пакет допомоги з Audi pre sense plus, чотиризонна автоматична система кондиціювання повітря Deluxe, система об’ємного звучання Bose та MMI navigation plus з MMI touch. Новий Audi S8 plus буде доступний наприкінці листопада 2015 року за базовою ціною 145 200 євро.

Двигун Audi S8




4.0 TFSI у новому Audi S8 plus є найвищою версією бітурбованого двигуна V8. Його високотехнологічний характер проявляється в численних деталях, таких як турбокомпресори Twin-Scroll, які забезпечують ранній і швидкий розвиток крутного моменту, в інноваційному управлінні температурою та в компонуванні головок циліндрів. Їх впускна сторона знаходиться зовні, а випускна - всередині. Турбіни та їхній проміжний охолоджувач розташовані у внутрішньому V. Таке розташування забезпечує короткі шляхи потоку газу з мінімальними втратами потоку та спонтанною реакцією.

audi s8 plus luxury sedan

Звуковий двигун має робочий об’єм 3993 куб.см, виробляє 445 кВт (605 к.с.) і забезпечує максимальний крутний момент 700 Нм (516,3 фунт-фут). З наддувом це тимчасово збільшує цей момент на 750 Нм (553,2 фунт-фут). Великий спортивний седан розганяється від 0 до 100 км/год (62,1 миль/год) за 3,8 секунди. Електронно керована максимальна швидкість 250 км/год (155,3 миль/год) може бути додатково збільшена до 305 км/год (189,5 миль/год). Потужність була збільшена на 63 кВт (85 к.с.) порівняно з S8, а споживання палива становить 10,0 літрів на 100 кілометрів (231 грам CO2 на кілометр) 23,5 милі на галон США/371,8 грама CO2 на милю.




Audi S8 plus досягає цих найвищих показників завдяки технологічному досвіду Audi та quattro GmbH. Їхній багаторічний досвід роботи з високопродуктивними моделями втілився в подальший розвиток 4.0 TFSI. Заходи варіюються від спеціального керування двигуном зі збільшенням обертів двигуна та тиску наддуву до модифікованих випускних клапанів до внутрішньої геометрії турбокомпресорів, які були оптимізовані для ефективності. Система циліндрів за вимогою (COD) активує лише чотири з восьми циліндрів під час роботи з частковим навантаженням. Активне шумозаглушення (ANC) передає точний протифазний звук у салон через динаміки аудіосистеми, щоб компенсувати будь-який нав’язливий шум, коли двигун працює на чотирьох циліндрах.

Трансмісія Audi S8




Восьмиступінчаста коробка передач tiptronic розподіляє потужність двигуна V8 підвищеної потужності на трансмісію quattro зі спортивним диференціалом. Нижчі передачі класичної трансмісії з гідротрансформатором щільно розташовані для спортивних характеристик, а їх високе загальне передавальне число 7,0:1 зменшує споживання палива. Усі перемикання передач швидкі та дуже гнучкі. Високоефективний масляний насос і нагрівання трансмісії охолоджуючою рідиною двигуна під час фази прогріву сприяють високій ефективності восьмиступінчастої коробки tiptronic. Гідравлічний акумулятор забезпечує функцію старт-стоп.

audi s8 plus

Програма Dynamic Shift Program (DSP) відповідає за керування трансмісією. Він пропонує два автоматичних режими, D і S, і пов’язаний з даними маршруту, які надає MMI navigation plus. Водій керує восьмиступінчастою коробкою передач tiptronic виключно електронно: за допомогою стандартних перемикачів за кермом або за допомогою елегантного важеля селектора на консолі центрального тунелю. В обох випадках перемикання передач ініціюється коротким натисканням.




Завдяки своїй асиметричній та динамічній конфігурації постійний повний привід quattro забезпечує водночас спортивну та стабільну керованість. Під час нормальної їзди 60 відсотків потужності передається на задню вісь і 40 відсотків на передню. Якщо одна вісь буксує, більша частина потужності переходить на іншу вісь. Стандартний спортивний диференціал забезпечує ще більшу динаміку. Для плавного розподілу потужності між задніми колесами використовується дві суперпозиційні передачі. У швидких поворотах спортивний диференціал буквально штовхає великий спортивний седан у радіус.

Шасі Audi S8




З колією 1632 міліметри (5,4 футів) передня вісь складається з п’яти тяг — двох поперечних тяг, опорної тяги та важеля керування, а також гусеничної тяги. Усі важелі керування колісами та багато інших частин, як-от кріплення підшипника та шарнірний підшипник, виготовлені з алюмінію. П'ятиланкова конструкція може окремо справлятися з поздовжніми та бічними силами.

Особливістю шасі є адаптивна пневматична підвіска S8 plus. П’ять режимів, які водій може вибрати для адаптивної пневматичної підвіски через систему динамічного керування Audi drive select, впливають на висоту кузова. В автоматичному режимі надбудова опускається на 20 міліметрів (0,8 дюйма), коли S8 plus їде довше 30 секунд зі швидкістю понад 120 км/год (74,6 миль/год). Кузов не опускається в комфортному режимі.




З іншого боку, у динамічному режимі кузов опускається на десять міліметрів (0,4 дюйма) від початку та опускається ще на десять міліметрів, коли досягнуто порогу 120 км/год (74,6 миль/год). У режимі ефективності численні системи працюють особливо ефективно, а п’ятий режим, індивідуальний, дає водієві можливість адаптувати систему в певних межах до своїх уподобань.

Інженери Audi адаптували стандартне динамічне рульове управління спеціально для S8 plus. В основі лежить суперпозиційна передача, яка змінює передаточне число рульового управління майже на 100 відсотків залежно від швидкості руху та налаштування в Audi drive select. Під час маневрування та в міському трафіку система дуже пряма. На шосе непряме передаточне число керма та менший наддув сприяють стабільності на прямій. На межах проходження поворотів динамічне рульове управління мінімізує надмірну та недостатню поворотність шляхом виконання тонких, блискавичних коригувань, якщо це необхідно. Він також протидіє тязі автомобіля вбік при гальмуванні на поверхнях з різним коефіцієнтом тертя.




Задня вісь має ширину колії 1623 міліметри (5,3 фута) і являє собою трапецієподібну важіль з регульованим ходом, що забезпечує неперевершену керованість і комфорт. Електромеханічне стоянкове гальмо, яке діє на задні колеса, також виконує функцію аварійного гальма. Audi Hold Assist полегшує старт на підйомах і спусках.

У Німеччині новий Audi S8 plus стандартно поставляється з 21-дюймовими литими алюмінієвими дисками з шинами розміром 275/35. Колеса мають дизайн, який є ексклюзивним для цієї моделі.

Посилені вуглецевим волокном керамічні гальма є частиною динамічного пакету, який є стандартним у Німеччині. Спеціально розроблені канали охолодження у вентильованих і перфорованих гальмівних дисках забезпечують оптимальну температуру 19-дюймової високоефективної гальмівної системи. Гальмівні супорти мають глянсовий антрацитовий колір і містять логотип «Audi ceramic».




Динамічний пакет включає збільшення максимальної швидкості до 305 км/год (189,5 миль/год). Це стандарт у Німеччині. Крім керамічних гальм, посилених вуглецевим волокном, він також включає спортивну вихлопну систему, модифіковану quattro GmbH. Модифікована внутрішня структура центрального глушника та двох задніх глушників надає S8 plus безпомилкового спортивного звучання V8.

Система електронного контролю стабілізації (ESC) включає спортивний режим, який водій може вибрати в операційній системі MMI. Втручання двигуна в цьому випадку значною мірою деактивується, а гальмування дещо послаблюється, що дозволяє досвідченим водіям рухати великий спортивний седан особливо динамічно.

Дизайн кузова та екстер'єру Audi S8

Новий Audi S8 plus має 5147 міліметрів (16,9 футів) у довжину та 1949 міліметрів (6,4 футів) у ширину. Маючи висоту 1458 міліметрів (4,8 футів), він нижчий за своїх основних конкурентів. Колісна база становить 2994 міліметри (9,8 футів).




Ще однією перевагою великого спортивного седана є його легка конструкція. Корпус практично повністю виготовлений з алюмінію. У конструкції Audi Space Frame (ASF) він важить лише 231 кг (509,3 фунта) — найкращий показник у своєму класі. Вага без навантаження (без водія) становить лише 1990 кілограмів (4387,2 фунтів).

Дизайн ASF, який Audi представила понад 20 років тому, приблизно на 40 відсотків легший за відповідний сталевий кузов. Компонування Audi Space Frame дотримується принципів біоніки: як кістки в скелеті, усі частини поєднують оптимальну функцію з малою вагою. Алюмінієві екструдовані профілі та лиття під тиском утворюють каркас, до якого алюмінієві листи з’єднані фрикційними з’єднаннями. Audi використовує цей матеріал у індивідуальній конфігурації. ASF S8 plus поєднує в собі 13 різних сортів алюмінію.




Спортивна гармонія помітна в динамічному зовнішньому дизайні Audi S8 plus. Елегантність характеризує взаємодію між кожною поверхнею, лінією та об’ємом. Пропорції збалансовані, зовнішнє покриття виглядає однорідним, а лінія даху, схожа на купе, дозволяє силуету пливти. Поверхні випромінюють спокій і престиж і контрастують з чіткими лініями. Якщо дивитися збоку, S8 plus підтягнутий і спортивний. Як типово для лінійки Audi, кузов займає дві третини загальної висоти автомобіля, а оранжерея займає решту третини. Лінія торнадо під вікнами щільно проходить над колісними арками, надаючи великому спортивному седану потужну дорожню стійку.

Фари з технологією Matrix LED і динамічні покажчики повороту є стандартними для Німеччини. Високоточне дальнє світло розбивається на 25 маленьких окремих світлодіодів на одиницю. Групи по п'ять світять через загальний відбивач. Коли перемикач світла встановлено в положення «Автоматичний» і ввімкнено дальнє світло, система вмикається за межами міської зони на швидкості 30 км/год (18,6 миль/год) і вище.

Як тільки камера в S8 plus виявляє іншого учасника дорожнього руху, фари вимикаються або тьмяніють окремі світлодіоди миттєво. Таким чином, вони чудово освітлюють дорогу, не засліплюючи зустрічного транспорту.




Світлодіоди в світлодіодних фарах Audi Matrix також виконують функцію освітлення поворотів, вибірково підсвічуючи або затемнюючи, щоб перемістити фокус світла вздовж кривої. Вони роблять це незадовго до повороту колеса на основі прогнозованих даних маршруту, наданих MMI navigation plus. Ще однією функцією є передні та задні динамічні покажчики повороту. Світлодіоди в покажчиках поворотів світяться як блок із частотою 150 мілісекунд, щоб вказати напрямок, куди водій хоче повернути.

Численні деталі дизайну підкреслюють позицію S8 plus як найспортивнішої топ-моделі модельного ряду. Шестикутна решітка Singleframe і подвійні смуги виконані в глянцевому чорному кольорі, а стільникові решітки бічних повітрозабірників і решітка радіатора виконані в чорному матовому кольорі. Заслонки в бічних повітрозабірниках і лопатка переднього фартуха виготовлені з карбону. Дверні ручки і корпуси дзеркал пофарбовані в колір кузова; останні опціонально доступні в глянцевому чорному або карбоновому кольорі.




Декоративні планки на бічних вікнах і ззаду виконані в глянцевому чорному кольорі. Стандартний спойлер на кришці багажника пофарбований у колір кузова, в якості опції доступний карбон. Інші відмінні риси дизайну S8 plus включають затемнені задні ліхтарі та глянцеву вставку блоку дифузора з додатковою карбоновою застібкою. Подвійна спортивна вихлопна система завершується двома овальними глянцевими чорними вихлопними трубами зліва та справа. Також можна замовити пакет стайлінгу S8. Він має логотипи S8 спереду та ззаду та значки V8 T на передніх крилах.

Усі кольори в програмі S8 доступні для S8 plus: два однотонних покриття та десять металевих або перламутрових покриттів. Це коричневий аргус, блискучий чорний, сріблястий кюве, сірий Дайтона, сріблястий квітковий, білий льодовик, чорний гавана, білий ібіс, місячне світло-блакитний, мусонно-сірий, міфічний чорний і сірий улун. Срібло з матовим ефектом відзначає свою прем’єру в портфоліо продукції Audi. Він зарезервований виключно для нової моделі S top.

Інтер'єр та обладнання Audi S8




Інтер’єр S8 plus виділяється численними спортивними деталями, автентичністю матеріалів і великою кількістю простору. Зовнішній дизайн переходить у чіткі лінії салону. Його основним елементом є «обгортка» — дуга, що охоплює кабіну. Він оточує тонку низьку панель приладів, посилюючи враження простору та свободи. Передня частина панелі приладів - це м'яка хвиля, а горизонтальні лінії підкреслюють ширину.

Передня частина консолі візуально відділена від приладової панелі. Широкий і злегка нахилений, він служить пультом управління чотиризонним автоматичним кондиціонером Deluxe. Він забезпечує тиху непряму вентиляцію відповідно до кількох профілів розподілу повітря. Автоматичний кондиціонер має окремий задній кондиціонер і керує 25 серводвигунами.




Під клавіатурою системи кондиціонування повітря розташований термінал операційної та мультимедійної системи MMI. У його центрі розташована велика поворотна кнопка з програмними та жорсткими клавішами для навігації в меню. Панель керування праворуч призначена для аудіосистеми, ліва панель — сенсорна панель MMI navigation plus. Восьмидюймовий монітор системи MMI втягується в панель приладів, коли не використовується. Він електрично висувається вгору під час запуску системи. Він відображає всі зображення в елегантній тривимірній графіці.

Стандартне навколишнє освітлення - світлодіоди, світловоди, світлові смуги та непряме освітлення центральної консолі - займає центральне місце в темряві. Водій може вибирати між кольоровими схемами слонова кістка, полярний або рубіново-полярний, а також регулювати яскравість у чотирьох зонах за допомогою MMI.

По всьому чорному шкіряному салону можна побачити контрастну строчку Arras червоного кольору. Окантовка, знову ж таки червоного кольору Arras, обрамляє комфортні спортивні сидіння та підкреслює стильну сторону спортивного седана. Обшивка стелі та задня полиця виконані з чорної алькантари. У S8 plus у верхню вставку вплетена червона контрастна нитка. Нижня вставка виконана з матового алюмінію. Чорне рояльне покриття прикрашає важіль селектора tiptronic і центральну консоль. Характерними для інтер’єру моделей S є циферблат приладів із сірими циферблатами, білі стрілки з динамічною розгорткою та логотип S8 на тахометрі. Педалі та підніжка сяють із нержавіючої сталі. Червоне кільце прикрашає кнопку старт-стоп; значок S8 спортивне шкіряне кермо з трьома спицями.




Комфортні спортивні сидіння пропонують регулювання у 22 напрямках, що також включає пневматичні функції для поперекової підтримки та бічних підкладок. Їх злегка підняті бічні валики забезпечують підтримку під час динамічного водіння; їх перфорована оббивка сидінь із ромбовидним малюнком підкреслює стильну сторону спортивного седана.

Крім опалення пропонується триступенева вентиляція. Чотири невеликі вентилятори відводять повітря через перфоровані чохли сидінь. Опція вентиляції поєднується з функцією масажу, за допомогою якої десять пневматичних подушок виконують п’ять програм (пульс, хвилі, розтяжка, поперек, плечі) з п’ятьма інтенсивностями на вибір.




Audi поставляє новий S8 plus зі звичайною колісною базою та пропонує повний перелік стандартного обладнання, включаючи освітлення, комфортний ключ із сенсорним замиканням багажного відділення, повністю шкіряний пакет, пакет з алькантарою, електропривод для зачинення дверей і DVD/ CD чейнджер. Окрім динамічного пакету, стандартне обладнання в Німеччині також включає пакет допомоги, включаючи Audi pre sense plus, чотиризонну автоматичну систему кондиціювання повітря Deluxe, систему об’ємного звучання Bose та MMI navigation plus з MMI touch. Новий Audi S8 plus буде доступний наприкінці листопада 2015 року за базовою ціною 145 200 євро.