Новий Audi Q8 e-tron тепер спирається на історію успіху цього піонера в галузі електромобілів. Топовий електричний позашляховик і кросовер вражають своєю оптимізованою концепцією приводу, покращеною аеродинамікою, вищою продуктивністю зарядки, ємністю акумулятора та збільшеним запасом ходу до 582 кілометрів у версії SUV (відповідно до WLTP) і вище. до 600 кілометрів у версії Sportback (згідно з WLTP). Значні зміни, особливо в передній частині автомобіля, надають новому флагманському SUV свіжішого вигляду.

Audi-SQ8_e-tron_quattro-2024

З моменту появи Audi e-tron близько чотирьох років тому та продажу 150 000 одиниць Audi систематично дотримується електричної дорожньої карти. Його електричне портфоліо зараз складається з восьми моделей. До 2026 року їх буде більше 20. На той момент Audi випускатиме на світовий ринок лише повністю електричні моделі. «У нашій корпоративній стратегії «Початок 2030» ми встановили фіксовану дату для нашого виходу з двигунів внутрішнього згоряння та чітко вирішили, що Audi буде повністю електричним брендом протягом 11 років», — сказав Маркус Дуесманн, голова правління компанії AUDI AG.




«Новий Audi Q8 e-tron з його покращеною ефективністю, запасом ходу та вишуканим дизайном є ще одним важливим компонентом у нашому портфоліо електромобілів, щоб зацікавити людей електромобільністю завдяки емоційним моделям, які підходять для щоденного використання. " Член правління Audi з питань технічного розвитку Олівер Хоффманн також зосередився на перевагах для клієнтів, збільшених завдяки цим удосконаленням. "У новому Q8 e-tron ми змогли значно збільшити як ємність акумулятора, так і продуктивність заряджання. Це дозволило нам досягти оптимального балансу між щільністю енергії та зарядною ємністю, а також підвищити ефективність", - сказав Хоффманн. "Крім того, ми вдосконалили двигуни, прогресивне рульове управління та системи керування шасі - і, таким чином, динамічне водіння. характеристики, типові для Audi у всіх версіях Q8 e-tron».

Нове обличчя, нова назва, новий фірмовий стиль




Назвавши цю модель Q8, Audi чітко заявляє, що Audi Q8 e-tron є топовою моделлю серед електричних позашляховиків і кросоверів. З першого погляду Audi Q8 e-tron і Q8 Sportback e-tron одразу ідентифікуються як повністю електричні моделі. Це завдяки новому дизайну передньої та задньої частини з характерною маскою Singleframe, перевернутою решіткою радіатора та лопаткою над оновленим заднім дифузором, які систематично просувають мову електричного дизайну Audi. Ексклюзивною особливістю пакету edition S line є решітка радіатора Singleframe, виконана в колір кузова.




Будучи престижною електричною моделлю позашляховика від Audi, Q8 e-tron відкриває новий фірмовий стиль завдяки двовимірному дизайну чотирьох кілець на зовнішній стороні. Щоб підняти сімейний логотип як центральний елемент, Audi підкреслює обличчя автомобіля за допомогою проекційного світла Singleframe. Крім того, Q8 e-tron є першою моделлю, яка має новий значок моделі з написом Audi на B-стійці.

Максимальний простір і комфорт




З довжиною автомобіля 4,915 метра, шириною 1,937 метра, висотою 1,619 метра для Sportback і 1,633 метра для SUV, Q8 e-tron пропонує максимальний простір і комфорт. SQ8 e-tron і SQ8 Sportback e-tron на два міліметри нижчі та на 39 міліметрів ширші. Його колісна база 2,928 метра також забезпечує багато місця для ніг на задніх сидіннях. Він має щедрий об’єм багажника 569 літрів для позашляховика та 528 літрів для Sportback. Є також 62 літри, доступні в передньому відділенні для зберігання, так званому «франку».

Три варіанти трансмісії

Для обох форм кузова можна вибрати три варіанти трансмісії з електричним повним приводом. Завдяки двом двигунам базові моделі Audi Q8 50 e-tron і Audi Q8 Sportback 50 e-tron генерують 250 кВт у режимі наддуву та 664 Нм крутного моменту, а також мають запас ходу до 491 км (позашляховик). і до 505 км (Sportback), відповідно до WLTP.

Audi-SQ8_e-tron_quattro-2024 1

З двома двигунами Audi Q8 55 e-tron і Audi Q8 Sportback 55 e-tron генерують 300 кВт у режимі наддуву та 664 Нм крутного моменту. Їх запас ходу становить до 582 км для SUV і до 600 км для Sportback відповідно до WLTP. Їх максимальна швидкість, як і у Q8 50 e-tron, обмежена 200 км/год.

Топові Audi SQ8 e-tron і Audi SQ8 Sportback e-tron оснащені трьома двигунами. Їх наддувна потужність становить 370 кВт і 973 Нм крутного моменту.




Запас ходу моделей S становить до 494 км для SUV і до 513 км для Sportback. Їх максимальна швидкість обмежена 210 км/год.

Більша ємність акумулятора та вища продуктивність заряджання

Можна вибрати два розміри батареї. Акумулятор Q8 50 e-tron має ємність 89 кіловат-годин нетто (95 кВт-год брутто), а потужніші версії Q8 55 e-tron і SQ8 e-tron мають 106 кВт-год нетто (114 кВт-год брутто). ). Завдяки налаштуванню системи керування батареєю ємність батареї, яку можуть використовувати клієнти, також збільшилася. На зарядній станції високої потужності Audi Q8 50 e-tron досягає максимальної зарядної потужності 150 кВт. З Q8 55 e-tron і SQ8 e-tron максимальна потужність заряджання зростає до 170 кВт. Велику батарею можна зарядити від 10 до 80 відсотків протягом приблизно 31-хвилинної зупинки на зарядці — за ідеальних умов це відповідає запасу ходу до 420 кілометрів (згідно з WLTP). Audi Q8 e-tron заряджається на зарядній станції змінного струму або на стінній коробці потужністю до 11 кВт.




За ідеальних умов Audi Q8 50 e-tron може повністю зарядитися приблизно за дев’ять годин 15 хвилин (22 кВт: приблизно чотири години 45 хвилин) за допомогою змінного струму. Велика батарея працює близько 11 годин 30 хвилин при 11 кВт і 6 годин при 22 кВт. Audi Q8 e-tron стандартно оснащений функцією Plug & Charge. На сумісних зарядних станціях автомобіль авторизується під час вставлення зарядного кабелю та активує точку заряджання. Виставлення рахунків відбувається автоматично. Нова служба зарядки Audi charging, яка планується запустити в 2023 році і в майбутньому замінить існуючу службу зарядки e-tron, забезпечить зручний доступ до приблизно 400 000 громадських зарядних точок по всій Європі. Планувальник маршрутів e-tron забезпечує надійну підтримку під час пошуку точок зарядки на вашому маршруті.

Оновлений двигун задньої осі та електричне розподілення крутного моменту для кращої динаміки




Для нового Audi Q8 e-tron була змінена концепція асинхронного двигуна на задній осі. Замість 12 котушок, що генерують електромагнітне поле, тепер їх 14. Отже, двигун генерує сильніше магнітне поле з однаковою вхідною електроенергією, що, у свою чергу, забезпечує більший крутний момент. Якщо це не потрібно, електродвигуну потрібно менше енергії для створення крутного моменту. Це зменшує споживання і збільшує запас ходу. У моделі S лінійки e-tron Audi вперше використала концепцію трьох двигунів у великомасштабному виробництві.

Audi-SQ8_e-tron_quattro-2024 2

Це було вдосконалено для нового SQ8 e-tron. На передній осі працює електродвигун потужністю 124 кВт. На задній осі є два електродвигуни потужністю 98 кВт кожен, кожен окремо приводить в дію задні колеса. Це дозволяє збільшити потужність до 370 кВт. Крутний момент може розподілятися між обома задніми електродвигунами між обома колесами за частку секунди.

Баланс між комфортом і спортивністю




Новий Audi Q8 e-tron стандартно оснащується пневматичною підвіскою з регульованою амортизацією. Висота кузова автомобіля може змінюватися на 76 міліметрів залежно від ситуації на дорозі. Для оптимізації поперечної динаміки автомобіля була скоригована його пневматично-рессорна настройка. Крім того, його електронний контроль стійкості (ESC) забезпечить ще більше маневреності в майбутньому, особливо у вузьких поворотах. Audi Q8 e-tron справляється з цим із помітно більшою маневреністю завдяки оновленому прогресивному рульовому управлінню. Передаточне число системи рульового управління було змінено таким чином, що рульове управління реагує набагато швидше, навіть коли виконує делікатні рухи кермом. Ефект прямого передавального числа керма підтримується більш жорсткими опорами підвіски на передній осі. Таким чином рух керма передається на колеса більш безпосередньо, і зворотній зв'язок від реакції рульового керування також покращується. Усі системи керування шасі були налаштовані, але вони залишаються збалансованими та ідеально налаштованими – вірними ДНК Audi.

Ще покращена аеродинаміка




З Audi Q8 e-tron тема аеродинаміки була головним пріоритетом. Це призвело до зниження коефіцієнта лобового опору з 0,26 до 0,24 cw для Q8 Sportback e-tron і з 0,28 до 0,27 cw для Q8 e-tron. Спойлери коліс, встановлені на днищі, допомагають відвести потік повітря навколо коліс. Спойлери на передній осі були збільшені, а Audi Q8 Sportback e-tron тепер також має спойлери на задніх колесах. У SQ8 Sportback e-tron спойлери встановлені лише на задній осі. У зоні навколо решітки це перший випадок, коли модель Audi має систему самоущільнення на додаток до електричних жалюзі, які автоматично закривають радіатор. Ця система додатково оптимізує потік повітря в передній частині автомобіля та запобігає небажаним втратам.

Зручне паркування з дистанційним паркуванням plus




В Audi Q8 e-tron доступно близько 40 систем допомоги водієві. До п’яти радарних датчиків, п’яти камер і 12 ультразвукових датчиків надають інформацію про навколишнє середовище, яка потім аналізується центральним блоком керування системою допомоги водієві. Щось нове — дистанційна система допомоги при паркуванні plus, яка буде доступна для замовлення з 2023 року. З її допомогою Audi Q8 e-tron може маневрувати навіть у найтісніших паркувальних місцях. Клієнти можуть контролювати процедуру паркування через додаток myAudi на своїх смартфонах. Коли автомобіль досягає свого кінцевого місця на парковці, він автоматично вимикається, вмикає стоянкове гальмо та блокує двері. Щоб виїхати з паркувального місця, двигун включається через додаток myAudi, після чого автомобіль маневрує достатньо для зручного входу.

Цифрові матричні світлодіодні фари




Q8 e-tron додатково поставляється з цифровими матричними світлодіодними фарами. Під час руху по шосе орієнтаційний ліхтар позначає положення автомобіля на смузі та допомагає водієві безпечно залишатися в центрі у вузьких місцях. Також доступні три інші нові функції: розширена інформація про дорожній рух, смуга руху з покажчиком повороту та світло для орієнтації на заміських дорогах.

Інтер'єр класу люкс





Скляний панорамний дах робить салон легшим і підсилює відчуття легкості та простору. Скляні елементи відкриваються та закриваються електронно. Затемнені сонцезахисні шторки управляються так само зручно. У відкритому стані скляний дах із двох частин покращує клімат у салоні завдяки ефективній вентиляції. Вбудований вітровий дефлектор також зменшує шум вітру. Як альтернативу стандартному двозонному автоматичному клімат-контролю Audi також пропонує чотиризонний автоматичний клімат-контроль і пакет контролю якості повітря. Триступенева вентиляція забезпечує комфортне сидіння навіть при високій зовнішній температурі.

Це доступно для стандартних сидінь, шкіра яких має вигадливу перфорацію. Сидіння з індивідуальним контуром, що регулюються, є родзинкою серед опцій інтер’єру. Окрім пневматичних регулювань сидіння та спинки, їх можна замовити з функцією масажу. Усі меблі постачаються з додатковими декоративними вставками з пористого дерев’яного шпону, такого як зернистий ясен і платан, алюмінію або, для версій S line та edition S line, структурою з вуглецевого волокна. Нові доповнення включають світло-коричневе горіхове дерево та екологічно чистий технічний матеріал, частково виготовлений із перероблених ПЕТ-пляшок.




Сенсорні дисплеї високої роздільної здатності та голосове керування

Як і всі моделі Audi класу люкс, Q8 e-tron використовує операційну систему MMI touch response. Його два великі дисплеї з високою роздільною здатністю - верхній з діагоналлю 10,1 дюйма та нижній з діагоналлю 8,6 дюйма - замінюють майже всі звичайні перемикачі та ручки. Окрім керування двома сенсорними дисплеями, багато функцій можна активувати за допомогою звичайного голосового керування. Цифровий дисплей і концепція управління в Audi Q8 e-tron завершується стандартною віртуальною кабіною Audi з роздільною здатністю Full HD. Спеціальна графіка відображає всі важливі аспекти водіння на електротязі, від продуктивності заряджання до запасу ходу. За бажанням можна додати проекційний дисплей. На німецькому ринку Audi Q8 e-tron буде стандартно оснащуватися системою MMI Navigation plus.

Його медіацентр підтримує високошвидкісний стандарт передачі даних LTE Advanced, і він має вбудовану точку доступу Wi-Fi для мобільних пристроїв пасажирів. Навігаційна система інтелектуально рекомендує пункти призначення на основі раніше пройдених маршрутів. Крім того, навігаційно-розважальний пакет Audi connect включає послуги car-to-X.

Матеріали з процесів переробки




Audi Q8 e-tron буде сертифікований як чистий викид вуглецю1 для клієнтів у Європі та США. Audi також використовує перероблені матеріали для деяких компонентів Audi Q8 e-tron. Ці матеріали, оброблені за допомогою процесу переробки, зменшують кількість використаних ресурсів і забезпечують замкнутий, ефективний і стійкий цикл обробки матеріалів.

В салоні Audi Q8 e-tron Audi використовує перероблені матеріали для ізоляції та амортизації, а також для килимового покриття. Декоративна вставка над дисплеєм, яка називається Tech Layer, доступна з нового технічного матеріалу антрацитового кольору, який частково складається з перероблених ПЕТ-пляшок. У пакеті обладнання S line спортивні сидіння оббиті синтетичною шкірою та мікрофіброю Dinamica. Dinamica складається з до 45 відсотків поліефірних волокон, які виготовляються з перероблених ПЕТ-пляшок, використаного текстилю та залишків волокна. На відміну від попередньої якості мікроволокна, виробництво Dinamica також не містить розчинників - ще один внесок у захист навколишнього середовища.




Крім того, вперше використовуються деякі пов’язані з безпекою компоненти, які частково складаються зі змішаних автомобільних пластикових відходів, оброблених за допомогою процесу хімічної переробки – зокрема, пластикові кришки для пряжок ременів безпеки. У рамках проекту PlasticLoop компанія Audi співпрацювала з виробником пластмас LyondellBasell, щоб налагодити процес, у якому вперше використовуватиметься хімічна переробка для повторного використання змішаних автомобільних пластикових відходів у серійному виробництві Audi Q8 e-tron. У цьому процесі, реалізованому спільно з LyondellBasell, пластикові компоненти транспортних засобів клієнтів, які більше не підлягають ремонту, демонтуються та відокремлюються від сторонніх матеріалів, таких як металеві скоби, перед тим, як подрібнюватися та перероблятися на піролізне масло шляхом хімічної переробки.

Вихід на ринок навесні 2023 року




Вихід на ринок нових Audi Q8 e-tron і Audi Q8 Sportback e-tron, які будуть доступні для замовлення з середини листопада 2022 року, заплановано на кінець лютого 2023 року в Німеччині та на найважливіших європейських ринках. . У США модель вийде на ринок наприкінці квітня 2023 року. Базова ціна Audi Q8 e-tron у Німеччині складе 74 400 євро.