Електричний силовий агрегат потужністю 496 к.с. надає 2024 SQ8 e-tron кайф і гідне місце серед гарячих моделей бренду. Створений на основі орієнтованого на комфорт позашляховика Q8 e-tron і доступний у двох цілком звичайних варіантах кузова — квадратний і фастбек (так званий Sportback), дует SQ8 e-tron пропонує таку саму розкішну обробку, як і їхні більш скромні родичі, але зі спортивнішим дизайном. дивіться та більше йдіть.
Акумуляторна батарея ємністю 106 кВт-год має забезпечити пристойний запас ходу, хоча й не такий великий, як у конкурентів, таких як BMW iX і Tesla Model X. SQ8 e-tron можна швидко заряджати за допомогою станції швидкої зарядки постійного струму. Ми вважаємо, що діапазону 240 миль, який він, імовірно, забезпечить, має бути достатньо для більшості людей. Усі найкращі технології Audi включені в кожен SQ8 e-tron, включаючи цифрові датчики віртуальної кабіни, інформаційно-розважальний сенсорний екран із підключенням до Wi-Fi та комплексний набір функцій допомоги водієві, включаючи адаптивний круїз-контроль і систему підтримки смуги руху.
SQ8 e-tron — це нова табличка для лінійки Audi 2024 модельного року. По суті, це перейменована версія позашляховика e-tron S 2023 року без суттєвих змін у стилях кузова squareback і Sportback.
Audi ще не оприлюднила ціну на SQ8 e-tron 2024 року, але ми очікуємо, що він матиме ту саму структуру комплектації, що й e-tron S 2023 року. Хоча на SQ8 e-tron можна витратити шестизначну суму, ми вважаємо, що один, який варто придбати, це комплектація Premium Plus початкового рівня. Він поставляється в стандартній комплектації з усіма розкішними та зручними функціями, які ви очікуєте, включаючи панорамний люк, оббивку з натуральної шкіри та чотиризонний автоматичний клімат-контроль, без необхідності додавати єдиний пакет опцій.
Незважаючи на те, що SQ8 e-tron має спільну платформу з Q8 e-tron, він оснащений потужнішим трьохмоторним електричним приводом потужністю 496 кінських сил. Ми ще не тестували його, але, за оцінками Audi, він може розганятися до 60 миль/год на цілу секунду раніше, ніж Q8 e-tron. Виходячи з нашого випробування e-tron Sportback, це означає, що SQ8 може розганятися до 60 миль/год приблизно за чотири секунди, але наше тестування підтвердить, що це так, коли ми перевіримо його на час. Оскільки на задній осі є два електродвигуни, а не один, SQ8 e-tron може імітувати диференціал із розподілом крутного моменту, надсилаючи більше потужності на зовнішнє заднє колесо, щоб покращити проходження поворотів.
Ми їздили на прототипі на гоночній трасі ще тоді . він отримав назву e-tron Sі виявив, що легко виконувати дріфти, що руйнують шини та викликають дим. Ми не впевнені, що покупці SQ8 будуть робити з цією можливістю в реальному світі, але слідкуйте за димовими сигналами. Під час звичайної їзди керованість SQ8 є впевненою та досить спортивною, але не чекайте такої ж чіткої реакції, як на інших моделях Audi під маркою S.
Усі моделі SQ8 e-tron постачаються з акумулятором ємністю 106,0 кВт-год, який можна заряджати за допомогою підключення швидкої зарядки постійного струму 170 кВт. Audi каже, що ця батарея повинна забезпечувати SQ8 e-tron пробіг 307 миль на одному заряді, але це згідно з європейським тестовим циклом WLTP, який, як відомо, є оптимістичним. Ми думаємо, що EPA дасть йому рейтинг приблизно 240 миль, але це ще не офіційно.
Новий e-tron S був оцінений EPA для використання до 73 MPGe у місті та 78 MPGe на шосе, і ми очікуємо, що SQ8 e-tron матиме аналогічні оцінки. Коли ми отримаємо можливість покататися на SQ8 e-tron, ми оновимо цю історію результатами нашого тесту економії палива на шосе зі швидкістю 75 миль/год.
Кабіна SQ8 e-tron тиха під час руху та пропонує багато місця для дорослих в обох рядах сидінь. Перше враження складається здебільшого цифрового досвіду, оскільки приладова панель SQ8 e-tron оснащена кількома екранами з високою роздільною здатністю, включаючи цифровий кластер Audi, який називається Virtual Cockpit, і два сенсорні екрани, розташовані врівень з центром. Звичайно, є також безліч висококласних функцій, включаючи шкіряну оббивку, панорамний люк, чотиризонний автоматичний клімат-контроль, підігрів передніх і задніх сидінь, задні підйомні двері з електроприводом і рульову колонку з електроприводом — усе це стандартно .
Великий 10,1-дюймовий сенсорний дисплей вмонтовано в приладову панель SQ8 e-tron, а менший 8,6-дюймовий дисплей з’єднує приладову панель із центральною консоллю. Нижній дисплей використовується в основному для вторинних елементів керування SUV, таких як налаштування клімату та режими руху. Apple CarPlay і Android Auto є стандартними, як і навігація на приладовій панелі, бездротова зарядна панель для смартфона, стереосистема Bang & Olufsen і бортова точка доступу Wi-Fi.
2024 Audi SQ8 e-tron SUV і Sportback
Тип автомобіля: один передній і два задні двигуни, повний привід, 5 пасажирів, 4-дверний універсал
ЦІНА
Базова: SQ8 e-tron, $98 000; SQ8 e-tron Sportback, $100 500
СИЛОВИЙ ТРАНСМІСІЙ
Передній двигун: асинхронний змінний струм, 211 к.с.
Задні двигуни: асинхронний змінний струм, 185 к.с. кожен
Сукупна потужність: 496 к.с. Сумарний крутний момент: 718
фунт-фут Акумулятор: літій-іонний з рідинним охолодженням, 106 кВт-год.
Бортовий зарядний пристрій: 11,0–22,0 кВт
Пікова Швидкість швидкої зарядки постійним струмом: 170 кВт
Коробки передач, F/R: прямий привід
РОЗМІРИ
Колісна база: 115,3 дюйма
Довжина: 193,5 дюйма
Ширина: 77,8 дюйма
Висота: 63,7–64,2 дюйма
Об’єм вантажу, передній/правий: 2/23–25 футів 3
Споряджена маса ( C/D оцінка): 5850 фунтів