Audi вшановує 150 років з моменту початку виробництва в Некарзульмі, який пройшов шлях від виробництва в’язальних машин до складання Audi A4 , серед інших моделей.
До ювілею Audi попросила своїх стажерів перетворити NSU Prinz 4 1971 року на електричний спортивний автомобіль, розширивши квадратний кузов і додавши сучасні штрихи, як-от світлодіодне освітлення.
Замість двоциліндрового двигуна учні встановили 240-сильний електромотор від Audi e-tron, підключений до батареї від гібридного позашляховика Q7.
Якщо у вас є приємні спогади про такі шкільні наукові проекти, як ми, тоді просто зачекайте, поки ви побачите чудовий проект, який нещодавно подарували 12 учням Audi. Групі слухачів було доручено створити електричний рестомод на честь 150-річчя заводу Audi у Некарзульмі, Німеччина, де спочатку виробляли в’язальні машини в 1873 році. Результат, що привертає увагу, концепт Audi EP4, був представлений минулими вихідними.
Проект розпочався в січні з NSU Prinz 4 1971 року, який стояв занедбаний десятиліттями. NSU був німецьким автовиробником, увійшов до складу Volkswagen у 1969 році, а потім був об’єднаний з Auto Union, щоб створити бренд Audi, який ми знаємо сьогодні. Prinz збирався в Неккарзульмі з 1961 по 1973 рік, що робить його ідеальним полотном для святкової інтерпретації.
У той час як квадратна форма та міцна лінія пояса оригінального Prinz збереглися, деталі були ретельно перероблені. Круглі фари були замінені на овальні світлодіодні блоки, а передній бампер отримав спліттер і великий забірник, що подає повітря через вентиляційний отвір у капоті. Сигнально-жовті акценти з’являються на тлі фарби Suzuka Grey, а заднє крило, що виростає із заднього краю даху, кріпиться не до кузова, а до самої каркасу безпеки, а опори крила проходять через заднє скло.
Окрім усунення плям іржі на кузові та зміцнення 50-річного шасі, стажери також витягли оригінальний двоциліндровий бензиновий двигун потужністю 30 к.с. із заднього відсіку та замінили його електродвигуном потужністю 240 к.с. із 2020 року випуску. Audi e-tron. Поки вага двигуна лежить у задній частині автомобіля, батарея врівноважує його, перебуваючи під капотом, де спочатку був паливний бак. Акумулятор на 17,9 кВт/год учні взяли від плагін-гібрида позашляховика Audi Q7.
Уся ця додаткова потужність вимагала деяких структурних змін. План поверху, включно з гальмами та осями, було запозичено з Audi A1, а ширші крила були надруковані на 3D-принтері, щоб розмістити старовинні білі колеса та липку продуктивну гуму. Багажник також можна встановити в напіввідкрите положення, щоб дозволити прохолодному повітрю проникати всередину, а також служити для демонстрації електричної трансмісії. Концепція EP4 не має ніякого відношення до будь-яких майбутніх Audi, але акуратний проектний автомобіль демонструє перспективи наступного покоління дизайнерів та інженерів Audi.