Автовиробники втрачають 900 мільйонів доларів США на рік у США та Європі через фізичні відкликання, які можуть бути виконані за допомогою оновлень програмного забезпечення по повітрю (OTA), стверджує торгова група eSync Alliance, яка проводила дослідження.




Він закликає автовиробників активізувати розгортання оновлень OTA за допомогою стандартизованої перевіреної галуззю платформи.

У США 1,59 мільйона автомобілів було фізично відкликано для оновлення програмного забезпечення у 2021 році, однак за шість місяців до лютого 2023 року це вплинуло на 1,7 мільйона автомобілів. Базуючись на цих цифрах, eSync прогнозує, що кількість автомобілів, які відвідують дилерський центр для відкликання програмного забезпечення, цього року зросте принаймні вдвічі порівняно з 2021 роком.

Хоча дані про кількість транспортних засобів, на які вплинуло відкликання програмного забезпечення, важче отримати в Європі, ніж у США, eSync припустив, що на двох ринках було б відкликано 3 мільйони автомобілів без можливості проведення виправних робіт за допомогою OTA.

Це було пов’язано з тим фактом, що, хоча типовий автомобіль може містити більше 100 ECU, дуже мало з них OTA-сумісні, тобто оновлення не охоплюють усі частини автомобіля.




Майк Гарднер, виконавчий директор eSync Alliance, сказав: «Цей аналіз показує, що автовиробники постійно викидають непогані гроші як ознаку того, що їхні власні платформи OTA не відповідають меті.

«Індустрія відчайдушно потребує стандартизованої платформи OTA, доступної для всіх OEM-виробників і постачальників».