Небагато розкішних кросоверів або позашляховиків середнього розміру володіють такими ж позашляховими якостями, якими володіє міцний Lexus GX, який вирізняється сміливим дизайном екстер’єру, що очолюється масивною решіткою радіатора, і добре облаштованим простором салону. Він задовольняється застарілою платформою кузова на рамі, спільною з Toyota 4Runner , безнаддувним V-8, звичайним 6-ступінчастим автоматом, двошвидкісною роздавальною коробкою та центральним диференціалом із блокуванням.

lexus gx 460

Хоча компоненти можуть здаватися простими та застарілими, вони дають GX переваги, необхідні для того, щоб вирушити за межі асфальтованих доріг і подалі від асфальтових джунглів, ніж більшість його конкурентів позашляховиків. Існує комплексний пакет Off-Road, який робить його ще більш потужним. Якщо ви бажаєте позашляховик із гарним оформленням, а його бездоріжжя є пріоритетом, тоді цей Lexusможе задовольнити ваші потреби. Однак, якщо ви будете витрачати всі свої милі на асфальтовані дороги, ви можете шукати в іншому місці; у цьому сегменті є більше двох десятків альтернатив, і більшість із них, загалом, більш привабливі.




Оновлення позашляховика Lexus GX 460 2023 модельного року незначні. До палітри додано новий зовнішній колір Eminent White Pearl, а звукова система Mark Levinson тепер є стандартною для моделей класу люкс. Крім того, модель Black Line Special Edition повертається на другий рік з кількома власними змінами, включаючи нову стандартну 360-градусну камеру. Чорна лінія, яка базується на рівні комплектації Premium, буде обмежена тиражем 3000 екземплярів і пропонуватиметься лише в трьох варіантах обробки: Obsidian, новий Eminent White або Nori Green Pearl, ексклюзивний для Black Line.




Базова модель Lexus GX460 оснащена достатньою кількістю стандартних функцій, щоб задовольнити більшість покупців у цьому сегменті. Цей позашляховик їздить на стандартних 18-дюймових колесах і оснащений зовнішніми зручностями, такими як автоматичні світлодіодні фари, денні ходові вогні, освітлені підножки та електрорегульовані бічні дзеркала з підігрівом і вбудованими покажчиками повороту. Передні сидіння з електроприводом регулювання в десяти напрямках і рульова колонка з електроприводом регулювання кута нахилу та телескопічної кермової колонки допоможуть вам знайти ідеальне положення за кермом.

lexus gx 460 review

Салон також має такі стандартні функції, як безключовий доступ і запалювання, двозонний автоматичний кондиціонер, оббивка зі штучної шкіри та дзеркало заднього виду з автоматичним затемненням. Усі позашляховики GX оснащені системами допомоги водієві, такими як моніторинг сліпих зон і допомога в дотриманні смуги руху. Якщо ви їдете по бездоріжжю — і подорожуєте за межі ґрунтових доріг або доріг з молотком — вам слід розглянути комплексний пакет Off-Road, який включає охолоджувач трансмісії, захист паливного баку, Crawl Control і Multi-Terrain Select; Також доступний монітор Multi-Terrain.




Lexus GX 2023 року продовжує пропонувати лише один двигун: 4,6-літровий V-8, який генерує 301 кінську силу та 329 фунт-фут крутного моменту. Це не спільно з 4Runner, який живиться від V-6. Lexus V-8 поєднується з шестиступінчастою автоматичною коробкою передач і повним приводом. Система підвіски Kinetic Dynamic Suspension від Lexus є стандартною, і ця настройка спрямована на підвищення тяги під час пригод на бездоріжжі. Під час нашого тестування GX розганявся від нуля до 60 миль/год за 7,2 секунди. Ми протестували моделі конкурентів, які є набагато швидшими: Audi Q7 із доступним V-6 здійснив спринт за 6,1 секунди , а BMW X5 xDrive50i подолав таку ж відстань лише за 4,2 секунди .. GX демонструє відносно плавне керування на асфальтованих вулицях, але він у своїй стихії, коли їде по бездоріжжю. Його міцна основа та кліренс 8,1 дюйма роблять його чудовим вибором для покупців, яким потрібен автомобіль, який буде як вдома на природі. Буксирна потужність 6500 фунтів підсилює його універсальність.




GX не отримає жодних нагород за економію палива. Відповідно до EPA, цей повнопривідний позашляховик досягає пробігу лише 15/19 миль на галон місто/шосе. Це значно відстає від конкуруючих розкішних позашляховиків, таких як Lincoln Aviator , який отримує 17/24 миль на галон, коли оснащений повним приводом. Під час роботи з GX ми спостерігали пробіг лише 20 миль на галлон під час нашого тесту на економію палива на шосе на 200 миль, який є частиною нашого комплексного режиму тестування .




Lexus провів останній повний редизайн GX ще в 2010 році, і це, мабуть, одна з причин застарілого вигляду салону. Інтер’єр оздоблений деревом і шкірою, що виглядає належним чином розкішно, але також є деякі тверді пластики, які здаються недоречними в автомобілі цього цінового діапазону. Пасажири переднього ряду насолоджуються приємним розміщенням і високим положенням для сидіння, але сидіння другого ряду напрочуд плоскі та жорсткі, а третій ряд є тісним місцем, яке краще залишити для дітей. Слід відзначити те, що GX чудово справляється зі своєю роботою, запобігаючи шуму дороги в салоні, і в салоні залишається спокійно, навіть коли автомобіль їде на високих швидкостях. Цей Lexus забезпечує 11,6 кубічних футів вантажного простору за третім рядом і 46,7 кубічних футів за другим. Зі складеними другим і третім рядами вантажний простір збільшується до 64,7 кубічних футів.