Коли один із 10 найкращих у світі виробників акумуляторів Gotion оголосив про плани щодо гігантської фабрики в Мічігані, яка виготовлятиме елементи LFP типу, що використовується в базових моделях Tesla Model Y або Model 3, їх характеристики були не зовсім зрозумілими. У той час Gotion щойно сказав, що в кінцевому підсумку завод запропонує потужність 200 ГВт-год протягом 5 років і що він співпрацює з « великою зареєстрованою на біржі автомобільною компанією в США » на «базі виробництва акумуляторів ».

Акумуляторна батарея L600

Однак тепер компанія Gotion оголосила, що її дослідження та розробка елементів LFP із додаванням марганцю – так звана технологія LMFP – призвели до створення елементів із щільністю енергії 240 Вт·год/кг, які надійдуть у масове виробництво наступного року. Елементи L600 LMFP будуть розміщені в тому, що Gotion називає акумуляторною батареєю Astroinno із загальною щільністю 190 Вт·год/кг. Це приблизно те, що тепер пропонує середня трикомпонентна акумуляторна батарея для електромобілів із дорогим нікелем і кобальтом, і Gotion стверджує, що нові елементи LMFP можуть живити електромобілі з запасом ходу 1000 км (626 миль).




Хоча це, ймовірно, було перевірено на надто щедрому стандарті CLTC, відповідна оцінка ETA якого може бути на третину коротшою, це все одно дуже вражаюче для комплекту з дешевшою та повсюдною фосфатною технологією. Це може, наприклад, забезпечити запас ходу 400+ миль від базової батареї Tesla Model 3 і, можливо, такий самий діапазон для майбутньої моделі 2 на 53 кВт/год, оскільки вона може бути приблизно на 30% легшою .




Поки що незрозуміло, чи завод у Мічигані вартістю 2,36 мільярда доларів США буде виробляти нові елементи LMFP Gotion, чи вони будуть призначені для автомобілів Tesla, враховуючи, що VW має велику частку в Gotion. Терміни 2024 року збігатимуться з передбачуваним запуском Model 2 наступного літа, і Tesla потребуватиме для цього цілого ряду доступних акумуляторів LFP.

Однак важливим моментом є те, що це, здається, перший раз, коли було оголошено про фосфатну батарею з щільністю енергії, близькою до дорогих елементів на основі нікелю. Найбільший у світі постачальник акумуляторів для електромобілів CATL також має фосфатні елементи з марганцем, які він називає акумулятором M3P, який, за чутками, призначений для Model Y , але вони пропонують нижчу щільність — 210 Вт·год/кг — ніж те, що оголосив Gotion.