Обмежена серія Batur від Bentley буде обмежена 18 купе на базі Continental GT, але з абсолютно новим кузовом.
Batur отримав 729-сильну версію довговічного двигуна Bentley W-12.
Як це прийнято в наші дні серед нових автомобілів, цей показує майбутній напрямок дизайну майбутніх моделей електромобілів.

Bentley Mulliner Batur

Дивлячись на автомобіль, оснащений двигуном W-12 потужністю 729 к.с., і думати про електромобілі може здатися дивним, але це те, що Bentley наказує нам робити з Batur, купе обмеженої серії, яке щойно було представлено на Тиждень автомобіля в Монтереї . Тому що, хоча Batur все ще працює на солодких, солодких вуглеводнях, нам сказали, що він демонструє напрямок дизайну, який британський бренд розкоші планує взяти під час розробки свого першого повноцінного EV, який має з’явитися у 2025 році.




Під абсолютно новим кузовом Batur базується на панелі підлоги та механічному пакеті існуючого Continental GT. Лише 18 буде виготовлено спеціальним підрозділом Bentley Mulliner, і всі вони вже були зарезервовані клієнтами, жодного з яких, очевидно, не лякала базова ціна, яка в перекладі становить майже 2 мільйони доларів США за поточним обмінним курсом. Нам повідомляють, що принаймні деякі з цих клієнтів уже володіють зразками попередньої обмеженої серії Mulliner на базі Conti, Bacalar без даху з 2020 року. Швидкість, з якою спідстер розпродав свою ще більш обмежену серію з 12 автомобілів, спонукала Bentley до замовити більше Batur, і здається ймовірним, що додаткові ультра-ексклюзивні моделі з’являться за ним.

Bentley Mulliner Batur photo

Як і Бакалар, Батур названо на честь природного водоймища, в даному випадку озера Батур, кратерного озера глибиною 290 футів у Кінтамані на індонезійському острові Балі. Присудьте собі бал з географії, якщо ви це вже знали. М’язова естетика – це робота невеликої команди на чолі з Андреасом Міндтом, нещодавно прибулим директором з дизайну Bentley, з переосмисленою мовою стилю, яка прагне поєднати елегантність і проекцію потужності. Те, що компанія називає «стійкою звіра, що відпочиває: уявіть лева чи тигра, що лягає в атакуючій позиції у високій траві».




У той час як велика решітка радіатора Batur є знайомою деталлю з існуючих Bentley, нові краплеподібні блоки фар є радикальним відходом від бренду, який став асоціюватися з великими круглими ліхтарями, з меншими отворами, що містять три потужні проектори. За цим довгий капот Batur є очевидним доказом того, що навіть повністю електричні Bentley збережуть характерну для бренду позицію кабіни позаду. Бічний профіль приємно нагадує маслкар, а округлий зад Batur м’якший і органічніший, ніж кутасті лінії Continental GT. Єдиними перенесеними частинами є дверні дзеркала, які містять надто багато датчиків, щоб було економічно вигідно створювати нові для такого обмеженого тиражу.

Bentley Mulliner Batur interior

Кабіна зберігає базову архітектуру приладової панелі Conti, оскільки Bentley не зміг радикально змінити критичні для безпеки системи, такі як розміщення подушок безпеки, для такого обмеженого пробігу. Але, звісно, ​​він оброблений ще більш плюшевими та рідкісними матеріалами, з покупцями, які можуть вибрати практично безмежний діапазон кольорів, а також варіанти обробки, включаючи натуральний композит, який описується як більш екологічна альтернатива вуглецевому волокну. Фасція містить вигравірувану лазером звукову хвилю, яка представляє звук W-12.




Сутінковий вартовий Bentley Batur

Хоча більшість Batur спрямована на майбутнє, 6,0-літровий W-12, безумовно, є частиною минулого Bentley. Навіть в офіційному випуску визнається, що він вступає в свої «сутінкові роки», але також описується ця версія як його остаточний розвиток. Нова система впуску, оновлені турбокомпресори та повторне калібрування підвищили потужність до 729 кінських сил, що на 79 к.с. більше, ніж потужність Continental GT Speed ​​з двигуном W- 12 . Шасі Batur використовує комбінацію пневматичних пружин W-12 GT, регульованих амортизаторів і 48-вольтової електромеханічної системи запобігання крену. Він також має задній диференціал із електричним керуванням, який змінює крутний момент, вуглецево-керамічні гальма та виготовлені на замовлення 22-дюймові колеса в стандартній комплектації.




Декілька покупців Batur, очевидно, поїхали до Монтерея, щоб спостерігати за відкриттям і завершити специфікацію своїх автомобілів, поставки яких мають розпочатися в середині наступного року. Якщо ви жалієтеся, що пропустили, ви можете звернутися до місцевого дилера Bentley і попросити потрапити в список для наступної обмеженої серії.