Почавши електрифікувати свій модельний ряд порівняно пізно, Bentley набирає темп цими днями. Останніми доповненнями є два нових гібридних варіанти Bentayga, що підключаються до електромережі, обидва мають покращення потужності та електричного запасу ходу порівняно з існуючою версією.
У нових Bentayga S Hybrid і Bentayga Azure Hybrid використовується той самий 3,0-літровий твін-турбо V-6, що й у існуючій моделі, але електродвигун, який знаходиться між цією та їхньою восьмиступінчастою коробкою передач з гідротрансформатором, був скромно модернізований, виробляючи піки 134 кінських сил і 295 фунт-фут крутного моменту. Це означає невелике, але значне збільшення в порівнянні з 126 к.с. і 258 фунт-футів, зазначеними для попереднього двигуна змінного струму з синхронним магнітом. Пікова потужність зросла до заявлених 455 к.с. порівняно з 443 к.с., хоча офіційний час компанії від нуля до 62 миль/год становить 5,2 секунди та максимальна швидкість 158 миль/год залишилися незмінними.
Більш суттєвим удосконаленням, враховуючи мінімальний запас ходу лише на електриці першого Bentayga Hybrid, є новий акумулятор ємністю 18,0 кВт-год. У нас немає даних EPA щодо цього, але Bentley каже, що націлена на 27 миль лише на електриці, що значно більше, ніж смішна автономність електромобіля на 18 миль існуючого гібридного акумулятора ємністю 13,0 кВт-год. Нам не сказали, чи важить новий рюкзак більше за старий, який, як повідомляється, становив 463 фунти.
Незважаючи на спільну трансмісію, обидва нові варіанти плагіна були налаштовані для різних динамічних цілей. Hybrid S фактично є більш екологічною версією існуючої Bentayga S з двигуном V-8, і Bentley обіцяє, що він матиме більш агресивний саундтрек, ніж звичайний Hybrid, завдяки тому, що він називає «покращеннями в моторному відсіку» і тому, що ми Обіцяно, що звук вихлопу в салоні можна «налаштувати на різний ефект для передніх і задніх пасажирів», що передбачає використання звукового симпозитора. S також отримує амортизацію, яка на 15 відсотків жорсткіша, чудові 22-дюймові легкосплавні диски та більш дозволену настройку ESC під час роботи в спортивному режимі.
Bentayga Azure Hybrid використовує протилежний підхід, спрямований на підвищення спокою. Bentley каже, що їхні моделі Azure розроблені навколо дедалі моднішої концепції оздоровлення, хоча в цьому випадку це означає максимальний комфорт і мінімальні збої, а не завищені свічки. Це означає ще більш приглушену ноту двигуна, ніж і без того спокійний звичайний Bentayga Hybrid, а також те, що компанія називає «велнес-стьобанням». Це, мабуть, «візуальне й тактильне задоволення від точно створеної оббивки з алмазним покриттям». Що справді звучить чудово.
Обидві нові гібридні моделі наразі будуть доступні лише з Bentayga зі звичайною колісною базою, що здається трохи дивним, враховуючи, наскільки добре двигун і оздоблення Azure, безсумнівно, підійдуть до нової версії з подовженою колісною базою. Це, ймовірно, не пройде довго, перш ніж силовий агрегат, що підключається, і розтягнутий кузов зустрінуться на діаграмі Венна для планування продукту.